HM reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Efter X antal beställningar, så är jag fortfarande lika nöjd som efter första gången jag handlade på hm.se

Hela servicen från början till slut är suverän. Nyhetsbreven som levereras är enkla och alltid relevanta då både jag och flickvännen beställer via samma konto. Leveransen är snabb och kommer till närmaste postkontor eller tom direkt i brevlådan om paketet är av mindre storlek. Det är också enkelt att beställa hem, prova och skicka tillbaka utan några som helst krångligheter. Köp nu, betala senare. Ja, alla möjligheter finns och jag är supernöjd med HM både online och offline.

Älskar HM

Jag älskar HM, handlat många av mina favoritkläder där! Bra kvalitet till bra pris, kan det blir bättre?

Lätt o Smidigt

Bra service, snabb leverans, lätt och smidigt.

Världens bästa

Så jäkla bra affär! Handlar 80% av mina prylar där.
trustpilot stars

Smidigt sätt att handla kläder

Lättöverskådlig hemsida och låga priser gör det till en trevlig upplevelse att handla på hm.se. Det som drar ner betyget är de gånger man beställt en vara men långt senare får veta att den är slutsåld. Leveranstiden kan ibland vara väldigt lång.

Is HM your company?

Visit HM

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.