Homeshop reviews

Homeshop reviews

8.6

De ringede endda og spurgte hvornår det skulle leveres!

Nem og god hjemmeside samt hurtig levering!

Alt omkring handel og levering gik som forventet.
Kan bestemt anbefales.

Hurtig levering, super pris og glimrende service

Havde bestilt service fra Odgård, Aida, i weekenden og tirsdag blev varerne leveret, hvilket er vældig fint.

Det var super nemt at bruge hjemmesiden, fra navigeringen rundt på siden, til betaling gik alt glat og uden problemer.
Prisen var tilmed skarp, faktisk flere 100% billigere end de dyreste på nettet.

Der var en en fabrikationsfejl på en enkelt af varerne, som Homeshop af naturlige årsager ikke har kunnet se i pakken. Ved henvendelse pr. mail efter kl 20 om aftenen var der lynhurtigt svar på under 10 min., med beskeden om der ville blive tilsendt en erstatning dagen herpå.
Super service og det er svært ikke at være fuldt ud tilfreds med handlen med Homeshop. Sådan skal det gøres, når der handles på nettet - dét kunne mange andre lærer noget af!!

Vil hverken tøve med at handle på shoppen igen, eller for den sag skyld anbefale andre at handle der.

Fuld fortjent med max. vurdering!

Hurtig ekspedition

Bestilte varer til afhentning hos homeshop.dk om aftenen, og næste formiddag fik jeg besked på at varerne var klar.

Fly-hjemmefra-ting I orden

Super hurtig levering, og efter jeg lige har pakket det lidt ud og tjekket, så er det eneste lidt støv som kan tørres af. Man kan godt se det er noget som har stået på et lager i noget tid. Men det er stadig i super god orden og billigt.
Det Aida 66 dele sæt jeg har købt, er lige til at flyttehjemmefra, uden man skal ud og købe alt muligt separat.

langtrukket sagsforløb, endte med et annulleret salg og pengene retur

Den 3/12-2013 købte jeg en håndstøvsuger af mærket Electrolux fra homeshop.dk.
Blev ringet op dagen efter, om at den model jeg havde bestilt ik var på lager, men at jeg kun få en anden type, til samme pris- hvilket jeg takkede ja til.
Varen kom få dage efter og jeg lod den ligge, da den var en julegave til min far.

Da min far kort efter jul, vil montere denne håndstøvsuge, ser han at der ik findes vægbeslag eller oplader i kassen- kun håndstøvsugeren, som ik kan bruges til en dyt.
Jeg skriver til dem d. 28/12 om de mangler der var ved varen, og dagen efter får jeg mail retur om at de har kontaktet producenten og at jeg hører fra dem. jeg får at vide at de kan levere vægbeslag og opladeren til min fars adr, ik den uge vi var i men efterfølgende uge.
5 feb. skriver jeg igen, 2 uger EFTER at min far skulle have modtaget manglerne,og får at vide at de vil skrive til producenten igen, og at de havde forventet svar indenfor kort tid, men at de ventede stadigvæk på svar fra producenten,

Så er det at jeg kan undre mig over, hvorfor de i første omgang får så klar besked, om at manglerne nok skal blive sendt i en bestemt uge- nu hvor de så slet ik kan få fat i producenten.

10 feb. skriver jeg igen- efter ikke have fået noget nyt at vide fra homeshop vedr producenten- skriver jeg, at hvis ik vi får det løst nu, så vil jeg have pengene retur. Homeshop udtrykker forståelse for min situation og vil forsøge at rykke for producenten samme da, som jeg skriver, men uden held. vi aftaler at jeg får mine penge retur.
Da jeg har skiftet betalingskort siden jeg købte varen- krævede det en manuel overførsel. Min far får sendt produktet retur den 14/2 ( 4 dage efter aftale om at annullere ordren) og så afventede jeg bare på pengene retur.

18 feb. spørger jeg om de ikke har modtaget pakken- hvilket de bekræfter at de gjorde den 17/2, og at pengene var blevet krediteret og jeg kunne forvente dem d. 19/2
19/2 var pengene endnu ik modtaget, og det viser sig, efter en snak med bogholderen, at når manlaver manuel overførsel pga jeg havde skiftet kort, skulle direktøren skrive under, men at han var på ferie og først kom ind mandag den. 24/2 og så kunne jeg forvente pengene d. 25/2

Jeg kan meddele at pengene er modtaget her den 25/2.

Må sige at dette har været langt fra en god oplevelse, og jeg har prøvet at holde tungen lige i munden, da jeg blev ved med at mistænke det for at være fup og fidus.

Men de har været nemme med at komme i kontakt med, har besvaret mails hurtigt- men jeg føler ikke at de aktivt selv har fulgt godt nok op på min sag, fx at de ik vidste at jeg endnu ik havde modtaget min vare, og at sige at pengene er krediteret, hvis bogholderen endnu ik havde fået det gjort pga. manglende underskrift fra direktøren.

ved ikke om fejlen kun ligger hos deres samarbejdspartner/producent-
jeg håber de er ærlige forretningsfolk, men oplevelsen, og tidsforløbet har gjort, at jeg aldrig kommer til at handle dér igen ej hellere anbefale det- desværre..

Fordi hjemmesiden, priserne og det faktum at jeg kunne komme i kontakt med dem virkede lovende- men resten af forløbet, sad jeg kun med en fornemmelse af at jeg var blevet snydt.

Fint

Var pakket fint og sikker ind

Manglende levering

Jeg har i november måned afsendt en bestilling på en bio-brænder.
Beløbet er hævet fra min konto, men jeg har aldrig modtaget den bestilte vare.
Homeshop.dk

Reply from Homeshop.dk

Hej Erland
Har snakket med producenten ang. dette de har fået pakken retur til deres lager da den ikke var afhentet inden henliggedes fristens udløb.
Dette er vi desværre ikke blevet informeret om før jeg ringer og rykker og dette er beklageligt!
Har ringet til dig idag og aftalt at pengene selvfølgelig bliver tilbageført d.d.
Beklager ulejligheden
Thomas

Forsinket levering, men god opfølgning

Bestilte en postkasse, som desværre blev en del forsinket. Homeshop svarede dog hurtigt tilbage på mine henvendelser både på mail og telefon, og postkassen kom til sidst frem.

100 % iorden handel

Bestilt Texas fejemaskine søndag aften , tirsdag var den leveret og sat ind i garagen , flink fragtmand som ringede en 1/2 time før levering . Kan på det varmeste anbefales.

god handel

en rigtig god handel , uden problemer ... flot

Super levering

Intet at klage over.Alt var perfekt.

Intet at klage over

Intet at klage over. God kommunikation og hurtig levering.

Udmærket og hurtig betjening

Udmærket og hurtig betjening

Super service og hurtig levering

Homeshop.dk får mine varmeste anbefalinger!

Manglende modtagelse af varer.

Har efter en uge ikke modtaget min vare endnu. Og det er svært at spore pakken, når man ikke får noget pakkeid.

Den perfekte 50 års gave

Selv om der var juleferie, bestilte jeg jeg min webergrill, og den kom lige før ferien var slut. Manual var lige til at kunne samle. Det eneste jeg ikke kunne læse i manualen var hvad man skal gøre når man skal tage den i brug første gang, det bør de skrive i deres manual. Fed oplevelse.

Synes det er super god service, bestilte onsdag aften og havde min dvd i postkassen fredag, det synes jeg var fedt. Især når det var en julegave og jeg var lidt sent på den.

Hurtigt nemt og den rigtige pris

Købte en fuglerede gynge ved Homeshop og har intet at udsætte på den.

perfekt

super hurtig, problemfrt. bare helt perfekt

Homeshop.dk Details

Virksomheden er en del af XL-BYG Kjellerup vi har mere end 15 års erfaring inden for trælast og byggemarked.

Visit Homeshop

Write to: salg@homeshop.dk