Hooked4pets reviews

Hooked4pets reviews

7.9

Lang leveringstid, Ikke rigtig priduktbeskrivelse

Bestilte 07/3-14 og fik sidste levering 22/03 (normal levering 3-4 arbejdsdage, dog kunne det tage en uge for en af tingene)

Min levering kom hurtigt (Dog kun 1. del ud af 3).
- 3 ud af 11 ting (De troede de havde sendt 4 ud af 11)
Mail sendt (hurtigt svar)
- Den manglede ting + det resterende, ville blive sendt ugen efter.
Efter 8-9 arbejdsdage stadig ingen pakke.
Mail sendt igen, (hurtigt svar),
- Forsinkelse på en sele, men regner med den var der dagen efter.
Levering; 2. del ud af 3
- Selen er blevet væk i posten (kommer nok imorgen)
Levering; 3. del ud af 3
- Selen passer ikke til produktbeskrivelsen på nette
Ringer til dem (hurtigt svar).
- De kan ikke gøre noget ved, at produktet ikke passer til produktbeskrivelsen på deres hjemmeside, det er leveradøren, som har skrevet teksten.
- "Du kan jo bare sende produktet tilbage, hvis du ikke er tilfreds med det" (lød svaret). Sur dame i telefonen.

Og som nogle skriver; "Fin lille gave med".. Jahh det bliver der da også nød til med de fejl, mangler og leveringstid der der.

Overordnede er produkterne fine, de er lidt billigere end så mange andre steder, men.... Ved nu ikke om jeg vil handle der igen :S (Øv oplevelse)

Hurtige og med en lille gave

Bestilte mandag eftermiddag og modtog onsdag i pakkeboks. Det er det hurtigste jeg harn oplevet sammenlignet med andre dyrebutikker. De inkluderer også en lille tygge-gave til hunden. Sødt. Ville uden betænkning købe her igen.

God service og hurtig levering!

Fik super service over telefonen og god vejledning i går. Min bestilling kom allerede i dag, og det er bare super! Tak for godbidden og et lækkert halsbånd, med hele 5 års garanti. Jeg vil anbefale denne side og helt klart købe igen. :)

Alt fungerede

Gode varebeskrivelser på hjemmesiden, lynhurtig levering, varen pakket sikkert, og varen var helt som beskrevet. Perfekt behandling af mit køb.

Størrelser og levering bare iorden

Tak for de 2 fremsendte trøjer til vores franske bulldog.
Størrelserne var bare iorden, jeres leveringstid var ok og vores hund blev glad for jeres lille godbid der fulgte med leverancen.
Vi handler gerne hos jer igen

Varm omsorg for dit kæledyr

Hooked4pets har alt din hund behøver, stort udvalg, god servic,fornuftige priser og hurtig levering. Betjæningen er i top og super kunde rådgivning. Kan varmt anbefales.

Ganske udmærket

Lidt lang Levringstid på et halsbånd, men ellers intet negativt at sige, og god beskrivelse af størrelser på hjemmesiden, og en dentastix med i pakken :-)

Laaaang leveringstid, dårlige undskyldninger og en halv levering, vi venter stadig...

Havde bestilt et hønsehus, fik derefter beklagen mail om at huset først kunne leveres om 3 uger - så endelig besked det kommer den 1. maj, så nej intet hus leveret, ny mail "glemte det var 1. maj og så var der et skib som ikke var ankommet".... har i dag den 3. maj fået leveret HALV delen af mit nye hønsehus, og venter stadig på Budstikken (bevars det er Budstikken som bringer ud og fik skylden) det simpelthen bare ikke godt nok - Alt alt for mange undeskyldninger, man kan ikke bare skrive "smile" og hilse kunderne med vov vov hilsen oven på dette. Det var det, og er sidste gang de fik en handel herfra. æv

Det bedste af det bedste !!!

Her har man virkelig en oplevelse af kunden er i centrum, bestilte et håndlavet halsbånd til min franske bulldod tæve, her havde man et stort udvalg på en overskuelig hjemmeside, og de kunne lave halsbåndet specielt med to røde sten/perler efter mit ønske ..... Da jeg fik halsbåndet kunne man hurtig se det var håndlavet i super blødt og lækkert læder, fantastisk kvalitet .. Derudover en super kundeservice,,, og trods det er håndlavet efter mit ønske, var der ikke lang leveringstid ... Så skal din hund have et halsbånd der er pænere en de andres og i super kvalitet, er det her du skal købe det ...

God service - gode produkter!

Jeg har købt en kølevest til min bulldog over hooked4pets.dk som jeg fik anbefalet af fælles bulldogvenner. Og det var en god anbefaling, servicen er i top! De er meget behagelige at korrespondere med, og svarer hurtigt på evt spørgsmål. Varen modtages også hurtigt, og forsvarligt pakket. Kan anbefales!

Professionelt, fantastisk udvalg, god service

Jeg har netop købt flere produkter hos hooked4pets.dk, blandt andet et hunde-halsbånd. Produkterne jeg har modtaget er fuldstændig som lovet på hjemmesiden, af høj kvalitet. Hjemmesiden er flot og overskuelig, og de har et stort udvalg med gode informationer om varerne. Jeg havde brug for hjælp til at vælge størrelsen på halsbåndet, og bad derfor om rådgivning pr. mail. Jeg fik svar i løbet af 20 minutter, selvom det var lørdag aften. Meget professionelt firma, som jeg helt sikkert vil købe hos igen.

Is Hooked4pets your company?

Hooked4pets Details

Kæledyr og husdyr tilbehør, vores pets, vores dyr er vor husdyr, kæledyr. Alt til hunde og katte. Fra hunde halsbånd til kattelem. Dyreartikler til dit kæledyr. Kosttilskud, godbidder og tøj til dit kæledyr. Vores dyrebutik har kvalitets produkter til dit husdyr eller kælrdyr. Et unikt dyrecenter med hundeartikler - Vi elsker vores kæledyr! Derfor Hooked4Pet.dk

Visit Hooked4pets