Horloges.nl reviews

Horloges.nl reviews

Excellent
9.0

Snelle service Prima!

Ik heb hier mijn Triwa horloge besteld omdat ik 'm hier voor de laagste prijs kon bestellen. Ook fijn dat er geen bezorgkosten betaald hoeven te worden. Horloge de volgende dag ontvangen.

Ad van Dijck

Ik kocht een danish design horloge voor mijn vrouw, alles volgens afspraak en erg snel geleverd. Qua prijs is het niveau hetzelfde als veel andere internet bedrijven, dus niet erg prijs concurerend, maar wel veel keus.
Ad van Dijck

Goede communicatie en snelle reparatie

Ik heb een tijdje terug een horloge op horloges.nl gekocht. Dit horloge was alleen bij levering al kapot. Ik heb horloges.nl gemaild en deze reageerden zeer snel en lieten het horloge gratis repareren. Ik ben zeer tevreden met deze service.

Kapotte gesp bij aanschaf, gewoon gemaakt!

Bij het uitpakken van het horloge en de poging tot omdoen viel de gesp er gelijk af. Deze klikten we er weer op, maar alsnog viel hij er daarna af. Gebeld en opgestuurd met reparatieformulier, uitgelegd wat er aan de hand was. Kreeg 2 dagen later gelijk een mail, dat hij was gemaakt en al opgestuurd. Helemaal super!

Heel goed

Perfect geregeld. De verpakkings doos was wel erg groot voor alleen een armbandje! Het had ook in een beschermde envelop gewoon per post gestuurd kunnen worden! Voor de rest zeer tevreden over de snelle behandeling.

Wachten op repartie (2e keer) + Update 21/11 + Update 23/11

Esprit horloge gekocht bij deze winkel op 18 juli dit jaar. Voor € 119,90 dacht ik een mooi en goed horloge gekocht te hebben.
Niets was minder waar:
Werd kapot geleverd, het bovenste knopje zat los.
Zelf zo dom geweest om het te blijven aankijken, een maand later was het knopje er af en verdwenen.
Op 27 augustus ingestuurd voor garantie. Ruim een maand later, op 1 oktober, ineens een mail dat er een pakketje onderweg was. Verder geen enkele communicatie van horloges.nl. Er zat ook geen verdere informatie of reparatie brief bij het pakket (horloges.nl heeft aangegeven dat dit niet gebruikelijk is bij de winkel).
Op 28 oktober was het knopje er opnieuw af, weer ingestuurd. Op 1 oktober bevestiging ontvangen, ze zouden het opsturen naar de Esprit reparatie service en aangeven dat ik het niet terug wil. Mocht Esprit een nieuwe sturen dan krijg ik het aankoopbedrag terug.
Inmiddels 20 dagen later zit ik voor de tweede keer lang zonder horloge. Ben ik 2 x € 6,75 verzendkosten armer. En als ik hem toch gerepareerd terug krijg is het vermoedelijk een kwestie van tijd voor ik hem weer op kan sturen. Ik heb dan geloof ik wel het recht om te ontbinden (mijn geld terug). Maar ben dan wel € 20,25 (3 x verzendkosten) armer en veel stress rijker.

Update 21/11: Contact gehad met horloges.nl klantenservice per mail. Het horloge zou deze week binnenkomen en naar mij opgestuurd worden. Verder gaat men € 6,75 storten op mijn rekening. (Beoordeling aangepast van 2 sterren naar 3 sterren).

Update 23/11: Zojuist het pakket binnen, horloge is netjes gemaakt, betreffende knopje lijkt goed vast te zitten. Er zat dit keer een "reparatiebrief" bij. Aangezien horloges.nl mij zoals eerder bericht tegemoet is gekomen door de verzendkosten te vergoeden en het netjes op heeft gelost allemaal krijgt de winkel nu vier sterren van mij.

Mooie, betaalbare horloges en goede service

Twee weken geleden een Danish Design horloge besteld, het was het laatste exemplaar van een weinig voorkomend model én ook nog eens 80 euro goedkoper dan normaal. Hun voorraad indicatie is echt wel up-to-date want na m'n bestelling was de klok niet meer voorradig. Volgende dag was het klokje al hier, bleek dat de batterij leeg was. OK, hadden ze misschien op moeten letten bij het verzenden maar zo'n foutje is menselijk. Contact opgenomen, na 3 x overgaan werd de telefoon al opgenomen dus ze zijn goed bereikbaar, ik kon de batterij op hun kosten laten vervangen. Mocht blijken dat het horloge defect was (kleine kans), kon ik het zonder problemen retourneren. Dat was niet nodig, nieuwe batterij er in en ik blij met m'n nieuwe aanwinst. Nou kan ik zelf wel een batterij vervangen maar met een waterdicht en gloednieuw horloge ben ik toch maar ff naar de specialist gegaan. Heb een kopie van de bon opgestuurd en een paar dagen later had ik de onkosten terug. Dit was mijn 3e aankoop bij horloges.nl trouwens, tot nu toe van mij geen klachten ;o) Als laatste: het DD horloge was in het echt nog ff 10 x mooier dan op de foto!

Ellen Heurter

Zeer goede service. Was iets mis gegaan met de levering door mijn eigen fout. Ze hebben dit prima en snel opgelost en mij goed op de hoogte gehouden. En het produkt is prachtig verpakt.

uitstekende service

Duidelijke website. Snel geleverd. Goed verpakt. Perfect.

Super!!

Prachtig horloge, goede prijskwaliteit verhouding, zeer snelle levering!

Zeer goede service.

Snelle en gratis levering, zelfs in Vlaanderen, goede communicatie en scherpe prijs.

Prachtig horloge, supersnel binnen

Goede foto, deed het horloge zelfs geen recht, v ik vind hem in het echt nog mooier! Verder supersnel ontvangen, zeer betrouwbare winkel.

goede omschrijving, zeer snelle en verzorgde levering

Alleen het stalen bandje was te groot, maar even bij de plaatselijke horlogemaker binnengestapt en deze heeft dat gratis voor mij ingekort.

goede prijs, goede service en snelle levering!

Besteld en snel in huis. Daarnaast ook nog eens precies de juiste kleur en geen verzendkosten (als enige aanbieder!).
Uitstekend dus!!

Erg goed!

Ice watch besteld, de dag er op al binnen. Het horloge was goed verpakt. Meer wil je niet van een website.

Goed

Netjes verpakt en op tijd binnen.

Snelle levering en mooie prijs.

Was na een valpartij op zoek naar een vierkant uurwerk met stalen band van Esprit. Hier gevonden (laatste op voorraad en in de aanbieding) en meteen besteld. Uurwerk is precies goed en ook over de levering ben ik zeer te spreken. Inkorten van de band laten doen bij de plaatselijke juwelier, dus ook dat voordelig geregeld.

Super Service

Een dag voor mijn dochter der verjaardag een Michael Kors besteld zonder verzendkosten werd hij precies op haar verjaardag geleverd helemaal top en dochter....SUPER BLIJ..

Horloges.nl Details

Horloges.nl is dé online shop voor merkhorloges. Wij zijn officieel dealer van ruim 60 merken. Daarmee bent u verzekerd van garantie. Horloges.nl bezorgt je bestelling snel en zonder verzendkosten. Producten kun je 14 dagen op proef nemen. Niet tevreden, geld terug.

Visit Horloges.nl

Contact information