HornskovVindberg A/S reviews

HornskovVindberg A/S reviews

9.0

Imødekommende

Personalet er venligt og man føler sig godt behandlet ,sagerne ser ud som om de bliver løst ,vi har kun været involveret i 2 endnu ,men den ene er afsluttet på fin tid.

Overlad alt bøvlet til HornskovVindberg

Med det samarbejde jeg har haft med HornskovVindberg det første år kan jeg anbefale dem som inkassobureau. De små ting som har været var hurtig løst over telefon.

Hej Kjeld Christensen.

Vi siger tak for den flotte anmeldelse, vi sætter stor pris på din anbefaling og tillid til os. Vi bestræber os nemlig på, at være Danmarks bedste og mest fortrukne inkassobureau. Vi gør altid alt hvad vi kan og må, for vores klienter i forhold til deres skyldnere.

Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde, hvor du blandt andet skal til at tage stilling til, om en af dine sager skal i fogedretten.

Top service

Professionelle, god service og nemt!
Meget positiv oplevelse

Hej Amanda Isabel.

Tak for din gode anmeldelse, den er vi super glade for.
Dejligt at høre, at du er tilfreds med vores professionelle og gode service, og os som samarbejdspartner.

Vi ser frem til at kunne hjælpe dig med dine 2 nyoprettede sager og til et fortsat godt samarbejde.

Hornskovvindbeg kundeservice

Det har været dejlig nemt og vi har fået den hjælp der var behov for

Efter mange år med sammen incassobureau skiftede vi til Hornskov/Vindberg og må sige at, indtil videre, er vi rigtige tilfredse. Der har været respons på de sager vi har sendt ind, så vores forventninger fremover, er også store.

Hej Jette Frederiksen.

Mange tak for din fine anmeldelse, den er vi rigtig glade for.
Godt at høre, at du har været tilfreds med vores arbejde, når andre ikke har gjort det tilstrækkeligt for jer. Vi gør altid alt hvad vi kan og må, for at hjælpe vores klienter med at få deres tilgodehavende hjem fra deres skyldnere.

Vi ser frem til at kunne hjælpe dig med endnu flere sager, og til et fortsat godt samarbejde.

10/4

12345678910

Hej Henrik Lenskjold.

Vi siger mange tak for din anmeldelse, den er vi glade for.
Vi ser frem til at kunne hjælpe dig med dine 4 nyoprettede sager, og til et fortsat godt samarbejde.

God samarbejdspartner overfor skyldnere

Jeg føler mig godt informeret om mine sagers forløb

Reply from HornskovVindberg

Hej Poul Skaarup Bindesøl.

Tak for din flotte anmeldelse, den er vi super glade for.

Dejligt at høre, at du føler dig godt informeret om dine sagers forløb. Vi bestræber os nemlig på, at være Danmarks bedste og mest foretrukne inkassobureau.

Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde, hvor du blandt andet skal til at tage stilling om en af dine sager skal i fogedretten.

Hornskovvindberg kundeservice

Jeg synes de gør et godt stykke arbejde.

anmeldelse af Hornskovindberg

Hej Rasmus Kjær Thorsen.

Tak for din anmeldelse, den er vi glade for.
Dejligt at høre, at du er tilfreds med vores arbejde.

Vi ser frem til at køre inkasso på dine 4 nyoprettede sager og til et fortsat godt samarbejde.

God service, venlige medarbejdere

God service og venlige medarbejdere som altid er klar til at hjælpe.

Hej Mette Kristensen.

Vi siger mange tak for din fine anmeldelse, den er vi rigtig glade for.
Godt at høre, at du er tilfreds med os som samarbejdspartner, synes at vi giver god service og altid er klar til at hjælpe.

Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde, hvor du blandt andet skal til at tage stilling til, om nogle af dine sager skal i fogedretten.

Hornskovvindberg kundeservice

Fantastisk service - altid med et smil

Fantastisk service - altid med et smil.
Det er altid hjælp hvis man har brug for det og intet er umuligt :-)

Hej Heidi Rasmussen.

Tak for din flotte anmeldelse, den er vi taknemmelige for.
Dejligt at høre, at du er tilfreds med vores fantaktiske service, vi gør altid alt hvad vi kan og må for at hjælpe vores klienter med deres skyldnere.

Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde, hvor vi kan hjælpe dig med flere af dine verserende sager.

Hurtig aftale

Det var en hurtig indgået aftale. Jeg havde forsøgt kontakt længe, men HornskovVindberg fik gang i tingene.

Hej Thomas.

Vi siger tak for den gode anmeldelse, den er vi rigtig glade for.
Godt at høre, at vi kan gøre din hverdag lettere, i forhold til dine skyldnere.

Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde, hvor 2 af dine skyldnere netop er registreret i RKI. 2 andre skal du til at overveje, om du vil have i fogedretten.

Hornskovvindberg kundeservice

Service minded og effektiv inkasso

Efter skiftet til HorskovVindberg inddrives vores udeståender langt bedre end tidligere. Jeg kan derfor varmt anbefale et samarbejde med dem - det betaler sig.

Hej Ib Norvin.

Mange tak for din anmeldelse og din anbefaling, den betyder meget for os.
Dejligt at du er tilfreds med os, og at du kan se fremskridt i forhold til dine udeståender.

Vi ser frem til at hjælper dig med dine andre verserende sager, hvor du blandt andet skal til at tage stilling til om dine skyldnere skal i fogedretten.

Hornskovvindberg kundeservice.

God betjening og vejledning

Vi er nye hos HornskovVindberg A/S, men har kun haft positive oplevelser. God vejledning ved telefonisk opkald.

Hej Susanne Jacobsen.

Tak for din fine anmeldelse, den er vi rigtig glade for.
Godt at høre, at du er tilfreds med os som samarbejdspartner.

Vi ser frem til at hjælpe dig med dine andre sager, og til et fortsat godt samarbejde.

Godt gået

Godt gået, rart at få sine penge som folk skylder.

Hej Henriette Kirban.

Mange tak for din gode anmeldelse, den er vi taknemelige for.
Dejligt at høre, at du synes om vores inkassoarbejde. Vi gør altid alt hvad vi kan og må, for at hjælpe vores klienter med deres dårlige betalere.

Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde, og til at du sender flere sager ind, som vi kan rykke penge hjem for.

Hurtig inddrivelse

Jeg fik mine penge ret hurtigt, fra en kunde jeg selv havde masset lidt med..

Hej Thomas Christiansen.

Vi siger tak for din fine anmeldelse, den er vi rigtig glade for.
Godt at høre, at vi kan gøre din hverdag lidt lettere med hensyn til dine dårlige betalere. Vi ved hvor surt det er at arbejde gratis.

Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde og til at hjælpe dig videre med dine andre sager, hvor vi netop har registreret den ene i RKI og hos SKAT.

GOD KOMMUNIKATION

Har haft kontakt med nogle rigtig venlige og kompetente medarbejdere hos HornskovVindberg, både pr mail og telefon

Hej Kelly Møller.

Tak for din gode anmeldelse, den er vi glade for.
Dejligt at høre, at du er tilfreds med os som samarbejdspartner.

Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde og til at inddrive mere af dit tilgodehavende hos dine skyldnere.

Effektiv inddrivelse af gæld

Efter vi uden held har rykket efter vores penge hos en privat kunde er det nu lykkedes via Hornskov Vindberg A/S at få inkasseret en stor del af gælden.

Hej Gitte Akselsen.

Mange tak for din rigtig fine anmeldelse, den er vi meget taknemmelige for.
Det er godt at høre, at vi har gjort din hverdag lettere mht. dine dårlige betalere. Vi gør altid alt hvad vi kan og må, for at hjælpe vores klienter.

Vi ser frem til at kunne hjælpe dig med dine andre verserende sager, hvor den ene fx er på vej i fogedretten og en anden er registreret hos SKAT og i RKI.

Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde.

Hornskovvindberg kundeservice.

Endelig en kompetent person

Efter at have ringet for at få et svar flere gange fik jeg endelig fat i Ronnie, der klarede sagen på få minutter

Reply from HornskovVindberg

Hej Hans Christian Grønbech.

Tak for din flotte anmeldelse, den er vi rigtig glade for.

Vi ser frem til et godt samarbejde og til at hjælpe dig med dine verserende sager, hvor den ene blandt andet netop er blevet registret i RKI og hos SKAT. En anden har oprettet en afdragsordning og den tredje har betalt noget af gælden af.

Hornskovvindberg kundeservice

Hurtig og effektiv inddrivelse.

Jeg har lige fået et nyt inkasso firma, det er let at oprette en dårlige betaler til firmaet.
Mine første 5 oprettet sager gav penge i kassen allerede efter 8 dage. Håber det fortsætter med den lette måde at få mine til gode havende penge indbetale på.
Jeg kan varmt anbefale firmaet til andre, de er hjælpsomme og hurtige til at drive pengene ind.

Hej Jonna Mols.

Vi sætter alle stor pris på din tillid og din anbefaling af os. Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med vores effektive inddrivelse af dine tilgodehavende.
Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde og til at kunne hjælpe dig med dine andre verserende sager også.

Hurtige

Hurtig indrivning af tilgodehavende.

Hej Jens.

Vi siger tak for din fine anmeldelse, den er vi rigtig glade for.
Dejligt at du er tilfreds med vores hurtige inkassoarbejde, vi gør altid alt hvad vi kan og må, for at inddrive vores klienters tilgodehavende.

Vi har netop registreret en at dine skyldnere i SKAT, så vi kan håbe på vedkommende skulle få penge tilbage, da de penge ville gå til at afbetale gælden til dig.

Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde.

Perfekt Supplement

Som mindre selvstændig virksomhed, behøver man ofte nogen der kan tage sig af de opgaver man ikke selv har evner og kapacitet til. Her er HornskovVindberg et perfekt MATCH.

Reply from HornskovVindberg

Hej Exclusive Van & Limousines.

Mange tak for den flotte anmeldelse, den er vi rigtig glade for.
Det er dejligt at høre, at du synes at vi er det perfekte match og at vi kan gøre din hverdag nemmere.

Vi ser frem til et forsat godt samarbejde, hvor vi skal til at snakke om, om en af dine verserende sager, skal i fogedretten.

HornskovVindberg Support

Premium Inkasso

Få hele hovedstolen og alle renterne, med et premium inkasso abonnement..

Dette kan vi hjælpe med

Hos HornskovVindberg yder vi hjælp inden for tre områder – inkasso, rykkerservice og småsager..

Visit HornskovVindberg A/S

We live here: Vestergade 18 E