Hos Dorthea reviews

Hos Dorthea reviews

9.2

Super god service og levering til tiden

På hjemmesiden var alle vare på lager. Ejeren ringer til mig da der er sket en fejl og tre vare ikke er på lager. Vi finder ud af det og sikken en service. Alt lykkedes og så til tiden. Jeg har kun godt at sige og vil handle der igen.

Vil du have tog til tiden? Prøv Dorthea, der går det bare præcist.

Det er første gang jeg handler med Dorthea, men bestemt ikke sidste.
Børge

Professionel betjening

Det var en fornøjelse at købe ting til mine modeljernbaner der! Jeg fandt forretningen på nettet, og det bliver ikke sidste gang, jeg handler der. I forvejen har jeg en masse en masse udstyr, som fortrinsvis er købt i Tyskland for 10 - 15 år siden.. De (Hos Dorthea) ved, hvad det drejer sig om og har en god viden om de forskellige produkter inden for området.

Rigtig god oplevelse at handle med Hos Dorthea

Dem kan man roligt handle med.

bedste side m hobby og tog / bier etc.

jeg har kun godt at sige om siden Dorthea og kan kun anbefale dem til at handle med
dem jeg er altid blevet godt behandlet og vejledt.

Superservice

Jeg kan anbefale Hobby Hos Dorthea, altid flinke og hjælpsomme ;)

Hurtig forsendelse

Kan helt sikkert anbefale at handle hos Dorthea

Nemt og enkelt med Dorthea

Let og enkel bestilling af hobbyartikler, samt hurtig levering. Kun anbefales hvis man søger hobbyartikler .I mit tilfælde var det modeltogs tilbehør til haven.

Billige priser og god postordre service

Jeg køber alle mine modeltogsskinner hos Dorthea. Prisen er skarp og ordren sendes samme dag og er hurtigt fremme.

Jeg handler hos Dorthea det er en virklig rart sted at komme.

Hej Henrik
jeg glæder mig til at se jer i det nye år. VENLIG HILSEN
INGOLF.

KANONBUTIK

Her er servicen helt i top og man har et stort udvalg med priser der er iorden så her er der masser af ros herfra andet er der sådan ikke at sige :)

en langvarig partner..

Et godt sted at handle, rigtig flinke, og fine priser. Den Manglende stjerne er kun fordi der er nogle varer/fabrikater der ikke føres.. øvøv. Men uanset hvorfra i landet du kommer så er butikken et besøg værd og tag god tid med. Jeg har kendt til butikken længe efterhånden og hvergang jeg skal bruge noget så ringer jeg til henrik først. Her kan en handel give en rigtig go og tilfredsstillende følelse. Vil helt klart bruge Hos Dorthea fremover.

jeg giv 5 stjerner til jer.

jeg vil anbefale virksomheden til alle.

Bare super betjening både i butik og nethandel

Det er dejligt at handle med Hosdorthea, har købt en del over nettet, ringer man lige før lukketid får de det sendt samme dag alligevel. Aldrig problemer og så er de billig, har sammenlignet priser sparer raskvæk 100-150 kr. incl porto, på køb til 800 kr. så det er bare godt.

service i top klasse

henrik er en rigtig god mand at handle med har skiftet fra ???? til dorthea da man altid skaffer det jeg har behov for faller car-system megen ros.

Fuld tilfredshed

Jeg har adskillige gange handlet på www.hosdorthea.dk og hver gang været yderst tilfreds med forløbet i form af fornuftige priser og hurtig ekspedition.

venlig og imødekommende

Købte en togvogn
Bestilte den på nettet men med afhentning i butikken
da jeg kommer ned efter den er alt klar og venlig betjening.
Ikke sidste gang jeg bruger penge der :)

Kompetent og pålidelig

Har handlet "hos Dorthea" adskillige gange og bliver bestemt ved med det, både på nettet og i den fysiske butik. Henrik er meget dygtig til elektronik og giver endda kompetent rådgivning med produkter han ikke selv har solgt! Hos Dorthea får mine allerbedste anbefalinger

God forretning og altid klar til at hjælpe

jeg anbefaler Foretningen Hos Dorthea i Give til mine venner, osså på facebook

Hos Dortea er et fint sted at handle de har bare det hele.

Jeg kan kun anbefale at man handler hos Dorthea der er næsten altid det man lige står og mangler,og så koster det aldrig mere at få varen sendt end det,det virkelig koster,det er en regel forretning.
Bjarne.

Hos Dorthea ApS Details

Levering

Hos Dorthea sørger for levering med Post Danmark (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Hos Dorthea kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Hos Dorthea naturligvis en ny leverance uden beregning. Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. Hos Dorthea tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering. Som afsender kan du evt. vælge leveringsdatoen én dag tidligere for at kompensere for dette. Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.

REKLAMATIONSRET

Hos Dorthea yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Hos Dorthea indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Hos Dorthea returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer - se punktet ''Reklamation og varereturnering''.

VELKOMMEN TIL HOS DORTHEA

Vi er en kombineret butik og webshop. I vores webshop er der mulighed for at handle hele døgnet. I dag er vi lagerførende med ca. 8.000 forskellige produkter på vores hjemmeside og ca. 15.000 forskellige produkter i vores forretning. Vi arbejder tæt sammen med Post Danmark og GLS omkring forsendelser. Alle produkter, som er annonceret på webshoppen vil være på lager. Vi sætter service, præcision og troværdighed i højsæde. Du er altid velkommen til at kigge forbi butikken i vores åbningstid, hvis du har brug for at få varen præsenteret eller på anden måde afklaret. Vi er i stand til at levere markedets mest fordelagtige priser og vil bygge vores forretning på langvarige og seriøse relationer. Siden er sidst opdateret d. 26. februar 2014. Med venlig hilsen Dorthea og Henrik

Visit Hos Dorthea

Write to: info@hosdorthea.dk