Hotelkamerveiling.nl reviews

Hotelkamerveiling.nl reviews

8.5

Goede keuze, maar jammer dat de veilingkosten zo hoog zijn.

Wij hebben altijd goede ervaringen met deze hotelkamerveilingsite.
Het is echter wel zaak niet te veel te bieden, want de veilingkosten zijn naar onze mening behoorlijk hoog.

nog weinig euroveilingen

De laatste maanden zijn er niet veel euroveilingen meer en die er zijn, staan er al vaak meer dan 12 uur op voor ze aflopen, waardoor de prijs wordt opgedreven.
Vooral overdag is er heel weinig aanbod. 's Avonds lopen de meeste veilingen af, maar het zijn bijna altijd de zelfde hotels. De betere hotels, zoals Bilderberg en Hampshire staan niet meer op de veiling.
De bijkomende kosten lopen in veel gevallen op tot 15 euro of meer.
Ik heb heel vaak bij Hotelkamerveiling geboekt, maar de laatste tijd kijk ik nog nauwelijks naar de site. Heel jammer!

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for containing sensitive information about the company (such as names of employees or owners).

See our review guidelines here.

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for referring to other websites or companies.

Klantvriendelijkheid is zeer goed

Onze voucher was bijna na een jaar verlopen. Linda heeft voor ons nog op tijd een goede boeking voor ons verzorgd. We zijn zeer tevreden!

Prima manier om leuke uitstapjes te maken!

Al vele jaren bieden wij via Hotelkamerveiling mee op hotelovernachtingen.
Vooral sinds je online kunt reserveren, werkt het systeem prima.
Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan doet de klantenservice er alles aan om het naar tevredenheid op te lossen.
Wij zijn met HKV al voordelig door heel Nederland en België geweest!

Correcte en snelle afhandeling van vragen

We hebben 'n aantal veilingen gewonnen en konden ons hotelletje vlot via hotelkamerveiling/reserveren boeken. Wanneer er 'n probleempje was ivm met beschikbaarheid werd dit correct en vlot opgelost. Daarom zijn wij uiterst tevreden met de service van hotelkamerveilingen.

zeer eenvoudig maar goed en vrinedelijk personeel

We werden vriendelijke ontvangen door mevrouw. Het verblijf was aangenaam, maar beperkt., je kon er alleen maar ontbijten, dat overigens zeer uitgebreid was. Jammer dat je voor het diner naar elders moest. Misschien is een magentron een optie om zelf wat te kunnen bereiden. Al met al toch een goed verblijf.

Prima!!!

Alles naar wens!!!

Veel te hoge veilingkosten en te weinig 1 euro-aanbod

Jammer van die sterk verhoogde veilingkosten en het zo kleine aanbod van leuke veilingen. Het lijkt wel alleen een reclame-site geworden. Ik ben er behoorlijk op afgeknapt.

Goed

Leuke website leuke aanbiedingen👍

Veel verschillende hotels, de keuze is reuze!

Je kunt uit een royaal aanbod kiezen. Er is altijd wel iets voor je erbij.
Nadeel is wel de hoge kosten er over heen.

verrassend eenvoudig boeken voor een interessante prijs

snel makkelijk boeken voor een prettige prijs kwaliteitverhouding

Flexibel en snel

Via hotelkamerveiling had ik een voucher voor een verblijf in Malta. Mijn gekozen verblijfperiode bleek niet beschikbaar in het voorziene hotel.
Ongeveer 1 dag na contact opgenomen te hebben met de reserveringsdienst van hotelkamerveiling, had ik reeds de keuze uit drie andere hotels in Malta. En zeker niet de minste.
Dat noem ik dus klantgerichte service.

Super super super

Heel aardig personeel super vriendelijk
Staan echt voor je klaar

Een aanradet

Leuke veilingsite.

Leuk om te bieden, vlotte afhandeling. Buitenlandse hotels worden snel gereserveerd.
Geen kleine lettertjes.

overzichtelijk, duidelijk, snelle en goede respons op biedingen

overzichtelijk, duidelijk, snelle en goede respons op biedingen én met goedkope aanbiedingen

Hotelkamerveiling - Klantenservice

Het grootste aanbod hotelveilingen

Hotelkamerveiling is uniek. Met 1300 hotelveilingen, in Nederland, Belgie en Duitsland maar ook in de rest van Europa en de wereld.

De beste klantenservice

Onze klantenservice staat altijd voor u klaar. Daarom worden we ook zo hoog gewaardeerd door onze klanten.

Eerlijke en duidelijke prijs

Je betaald wat je zelf biedt op de veiling + 9 euro veilingkosten en in sommige gevallen toeristenbelasting. Daar zijn we altijd duidelijk en eerlijk over. Geen verder verplichtingen.

Beoordelingen van onze eigen gasten

Bekijk de duizenden hotelbeoordelingen op de site van onze eigen, echte, gasten.

Voordelig weg

Bepaal zelf je prijs, stukken voordeliger, op een arrangement voor 2 personen. Door de consumentenbond gemiddeld 60% goedkoper bevonden.

Over dit bedrijf

Op Hotelkamerveiling.nl kun je bieden op hotelovernachtingen vanaf 1 euro of een startbod. Hotelveilingen van hotels in Nederland, België en Duitsland maar ook de rest van Europa en zelfs buiten Europa zit in het aanbod. Het werkt simpel, gratis aanmelden, een veiling uitzoeken en meebieden. De hoogste bieder wint de veiling en betaald per iDeal, overmaken of creditcard. Je krijgt dan een waardebon die je bv binnen 1 jaar in het hotel moet verzilveren. Reserveren doe je gemakkelijk online. Tip: geef het cadeau: Je kan een gewonnen veiling gemakkelijk cadeau doen. Stuur het op via Mijn Hotelkamerveiling of print de bon uit en geef hem zelf cadeau!

Visit Hotelkamerveiling.nl

Contact informatie