Hoteltivoli reviews

Hoteltivoli reviews

7.1

Fantastisk hotel

Vi havde fået et tilbud gennem Sweetdeal med en overnatning i Premium suite, inkl. 2-retters menu og morgenbuffet.

Vi blev mødt en en utrolig serviceminded, venlig og glad receptionist der spurtge om vi for kr. 400 ekstra ville opgraderes til en større suite med jacuzzi, hvilket hun personligt anbefalede.
Og hvilket værelse!

Vi spiste i Brasseriet: Forretten var en rodgrugt bisque, hovedretten svinemørbrad og en "chokolade creme bruleé" der dog intet havde med creme bruleé at gøre. Tjeneren var dog opmærksom og fik betalte ikke for den. Det bedste var forretten, resten var jævnt.

Maden på Sticks på 12. etage med en kæmpe tagterrasse og udsigt ud over København, så ikke særligt delikat ud, men smagte godt.

Kan kun anbefale Tivoli Hotel der er meget anderledes i sin stil, udseende og atmosfære!

Is Hoteltivoli your company?

hoteltivoli.dk Details

Visit Hoteltivoli