Houseofhansen reviews

Houseofhansen reviews

5.3

Intet at klage over - god service - hurtig levering

Selvom jeg var lidt nervøs, grundet de sure smiley på trustpilot, prøvede jeg lykken og bestilte keramisk brænde til biopejs (som ser rigtig fine ud).

Bestillingen ville ikke gå igennem, så jeg tog derfor kontakt til kundeservice.

Kundeservice reagerede straks og lavede manuelt en faktura samt svarede på de spørgsmål jeg havde. Jeg modtog varen tre dage efter min første henvendelse - så der var slet intet at være nevøs over :)

KOPIVARE - HOLD JER VÆK!!!

Har idag modtaget Fitness slynge til TRX træning. Efter en ventetid på 1 månede.

I annoncen viser de et billede af et (Original)TRX sæt og skriver normalpris kr. 999,- nu kr. 349,- - Så må indrømme at jeg idag blev noget skuffet da jeg modtog en made in China kopi af en TRX slynge

Kan IKKE anbefale folk at handle hos Houseofhansen, Metropolpejse eller hvad firmaet hedder :(

Det lykkedes at få varen leveret efter at have klaget.

Købte et Nicer Dicer sæt igennem My PlusClub. Pengene blev straks hævet, men varen er først lige kommet efter 3 ugers forsinkelse.
Jeg har selvfølgelig rykket hos My PlusClub, der formidlede salget af varen på Face Book. Det hjalp og efter at Jens fra MyPlusClub behandlede sagen blev Nicer Dicer sættet leveret den efterfølgende dag.
Det var flot og jeg kan desuden fortælle, at sættet er i en rigtig god kvalitet, præcis som vi håbede på.
Lidt for lang leveringstid, irritation fordi der skulle rykkes for leveringen, men det lykkedes til sidst.

Dårlig service

Købte gennem dealsales.dk 5 stk. touchpenne til levering i uge 5.....har skrevet flere gange til dealsales og fået pæne svar at de har sendt mine henvendelser videre til H.O.H......nu går vi ud af uge 9 og jeg har stadig ikke hørt fra H. O. H.

Skuffende kvalitet!

Købte barberblade gennem byensscoop og de er af virkelig dårlig kvalitet. Så skuffet :( De er sløve og efterlader benene helt røde og irriteret. Kan ikke anbefales.

Leveringstiden var dog som lovet.

Puuh..

Er meget utilfreds med den service jeg har fået fra denne webshop.
Bestilte, via Just Half Price, nogle Sticky Pads d. 9. december.
Da de stadig ikke var kommet d. 21. sendte jeg en mail, og efterspurgte leveringsdato.
Fik at vide, at de var afsendt d. 19. som B-post, og at de måtte være lige på trapperne.
Der kom dog intet, og det blev jul uden Sticky Pads under træet.
Til sidst modtog jeg mine varer (d. 4. januar), men først efter at have taget kontakt til JHPs kundeservice.
Varerne var snavsede og uden egentlig emballage.

Alt i alt er jeg meget utilfreds med alt. Især, at der bliver løjet omkring levering og at man derefter bliver ignoreret.

Hurtigt, nemt og billigt.

Købte 4xargan-oil sæt fra "Houseofhansen" på "dagens bedste". Det hele gik nemt og hurtigt uden problemer. Der stod at levering senest ville finde sted i uge 5, men har allerede modtaget produkterne, her i uge 3.
Kan anbefales!

Flabet og ligegyldig behandling

Bestilte nogle barberblade over lauritzonebid - som forøvrigt frasiger sig alt ansvar, andet end at de formidler tilbuddene. Jeg skrev til dem torsdag uge3, da der står i fakturaen at de blev leveret senest i uge3. Derefter fik jeg om fredagen en mail hvor der stod at de ville komme i næste uge "ligesom der stod i dealen"

Jeg tror ikke jeg køber hos hos House Of Hansen igen. Jeg har haft en dårlig fornemmelse lige fra start - de trak pengene lige efter jeg havde købt tilbuddet, til trods for at der stod de først ville trække pengene når de sendte varen.

En generelt usund mavefornemmelse man har når man nethandler hos dem.

Handl i det hele taget ikke hos firmaer som bliver anmeldt op trustpilot

Jeg havde bestilt en uendelighedsstage, som var gået itu flere steder, da jeg modtog den. Jeg skrev så til Houseofhansen, og de postede en ny uden videre. Dejligt, med så god service, når sådanne ting sker.

HANDEL IKKE DER SVINDEL FIRMA

Jeg kan ikke anbefale folk at handle der
de sælger kopi vare som ægte
købte barberblade mach3 der
men da de kom var det en meget dårlige kopi hvor både gele puder mangler
og de er så sløve et gammelt barberblad er bedre

TIL TRUSTPILOT HÅBER DA IKKE I VIL TAGE DEN HER AF
SÅ ER SIDE DA IKKE GOD DET ER DA BARE SANDHEDEN DER KOMMER FREM ILYSET.

Anbefales - helt sikkert!!

House of Hansen har leveret den bedste service! Pakken modtaget og gennem hele forløbet har de informeret om ankomst mm! Vil til hver en tid købe der igen:-)

Utilfredsstillende tandbørstehoveder (via SPOTDEAL) - men FLOT KUNDESERVICE

Som en anden hér på tråden har jeg også benyttet mig af det tilsyneladende fantastisk gode tilbud på tandbørstehoveder. De dur - ganske enkelt - bare ikke. Efter max 14 dage springer fjeder.

En æske er ombyttet for en tid siden, MEN da jeg tog hul på næste æske her for nylig (efter at være gået tilbage til originaler nogle måneder), skete akkurat det samme.

Jeg mener derfor, pengene skal retur til mig: Det er jo IKKE kvalitet!
_________________

Som en stor ros til virksomheden vil jeg efterfølgende sige, at den altid har været let at komme i kontakt med, både i forbindelse med den tidligere ombytning - og nu, hvor jeg straks har fået mine penge tilbage: Det er udtryk for en SERVICE, som jeg ikke kan ønske mig bedre!

Jeg synes nu bare, det er ærgerligt, at produktet ikke fungerer hér. Lød jo som et rigtig godt tilbud.

Jeg købte 5 stk. aha-bra via sweetdeal.
Jeg modtog 1 forkert farve på en af BH'erne, ikke et kæmpe problem, men da jeg skriver til Houseofhansen at jeg gerne vil returnere den, får jeg besked om, at de vil sende en ny til mig i den korrekte farve uden returnering.
Det kalder jeg super service. Har handlet meget på nettet og den service skal man lede længe efter.

Blev snydt

Købte en MP3 spiller - som leveringen var forsinket på !!

Da endelig kom, viste det sig at være et "kineser" produkt - som ikke virkede. Har nu i 3 uger forgæves forsøgt at få dem til at udskifte oroduktet - men uden held.

Så jeg er blevet snydt for pengene - det er klart ulovligt, men de slipper afsted med det forbi beløbet er for lille til man kan gøre noget ved det !!!.

Blev i øvrigt også snydt med før prisen - har købt en mp3 afspiller i Bilka til samme pris som deres ½ Price - og i en kvalitet der virker

SUPER EMINENT UDVIDET SERVICE..

Købte en udvidelig vandslange igennem Dealhunter som desværre blev utæt, efter en kort email korrespondance med leverandøren, ydede de straks den store service at fremsende en ny vandslange ub.
DET MÅ DA KALDES EN STOR EKSTRA UDVIDET SERVICE.
Stor tak herfra, vi kan kun anbefale alle at handle med firmaet, som er aldeles troværdigt...

Alletiders service

Jeg modtog en nicerdicer, men desværre var der en lille revne i beholderen. Tog kontakt via e-mail, og fik svar allerede dagen efter. Jeg skulle bare sende navn og adresse, så ville jeg modtage en ny beholder. Der gik kun 2 dage så var posten der med en ny. Det kan man da kun kalde service. :-)

Svindlere

Solgte mig en Nicer Dicer, via DealHunter. På deres hjemmeside er prisen matchende med den originale. Indpaknikken ligner også den originale, med opskrifthæfte med TV logoet, men selve apperatet er en kopi og måler sig LANGT FRA den originale.

Jeg har nu sendt dem 2 email, men de vælger at lade som ingen ting, så nu står jeg med et ubrugeligt apparat til 400 kr, som ikke engang kan bruges som gave, medmindre det skal være en hadegave.

Selv Dealhunter har ikke reageret, for har også sendt dem en mail.
Min anbefaling om firmaet: Vil du snydes og har du for mange penge, så handel hos Houseofhansen.dk , men vil du have en Nicer Dicer der kan noget, så køb den originale. På den originale skal der stå Genius på låget. Delene til den her passer ikke engang sammen med den originale.
Vil du ikke tages ved røven, så find et andet firma.
For, det her firma sælger kopi varer og er helt kold i røven når du henvender dig!

Super Service!

Modtaget en vare der var beskadiget under transport, tog kontakt via Email. Fik meget hurtigt respons på email og afklaret problemet samt en ca. dato for udbedring :)

Super kunde service :)

købte via dealhunter 6 bandeau bra

Lever fuldt ud op til forventningerne, super billig pris, god kvalitet og hurtig levering.

Dårlig kvalitet - For dårlig!

Vi har benyttet os af et tilbud fra House of Hansen via Spotdeal på tandbørstehoveder.

HoH anbefaler, at man ofte skifter børstehovederne på eltandbørsten... Det kommer du sandelig også til. Dem vi fik leveret holdt i gennemsnit et par uger, før hovedet holdt op med at virke.

Køb dem ikke - Det bliver for dyrt i længden.

houseofhansen.dk Details

Visit Houseofhansen