HP reviews

HP reviews

Very low
2.6

Great company.

Great company.You can recover some of your money spent for the purchase and also you will get 5$ to your account. to do this, follow the link and register online extrabux
Cash back 1%
Extrabux makes it easy to earn cash back and find coupons at the stores you love. After you create a free account, simply click to a store from extrabux and make a purchase. In 1-7 days, your cash back will be added to your extrabux account.

Refurbished = mandagsmodel igen og igen

Vi fik en HP Envy 120 i bryllupsgave (1). Printeren ser rigtig lækker ud og printede problemløst, men kunne ikke scanne. Vi kontaktede HPs kundeservice og de forsøgte at løse problemet igennem telefonen, og da det ikke virkede sendte de os en "ny" printer (2).
Den "nye" printer kunne heller ikke scanne, og efter 2 dage gik den helt kold og viste bare blå skærm. Efter endnu en snak med HPs kundeservice, fik vi endnu en "ny" printer (3). Den kunne heller ikke scanne og lavde blå skærm efter 1 dag. Nu begyndte vi at tvivle lidt på produktets kvalitet. Jeg talte med kundeservice og foreslog, at det måske var måden de sendte den på (jeg havde nemlig lagt mærke til, at printerne blev sendt helt fra og til Tjekkiet). Jeg fik fat i medarbejder som var ny i jobbet, og han kom til at sige at deres erstatningsprintere var "refurbished" i Tjekkiet. De sendte gamle problemprintere for at erstatte nye problemprintere!
Når man først er inde i en ond cirkel af problemprintere, der bliver erstattet af refurbished problemprintere, skal der meget til at komme ud af den igen. Jeg skulle sendes til en anden afdeling, og fik at vide på vejen, at det var meget besværligt, men hvis jeg virkelig ville starte en sag op, kunne jeg naturligvis godt det. Efter at min sag ved en fejl blev lukket, og jeg blev mødt af alle mulige dokumentationskrav (hvilket vi aldrig tidligere i processen blev mødt med) lykkedes det os endelig at få en fabriksny printer, som virker uden problemer. Det tog 4 måneder...
Mit råd til alle, der har problemer med deres HP produkter, er, at sikre jer udtrykkeligt, at det er en fabriksny model, I får som erstatning. Dette kan blandt andet ses på at refurbished modellerne ikke kommer i original indpakning mv.

To måneder uden computer

Jeg har nu været foruden en fungerende computer i 2 måneder.
Da jeg først kontaktede HP's kundesupport prøvede de at hjælpe mig med at troubleshoote problemet over telefonen. Derefter bad de mig køre nogle tests. Derefter prøvede at få mig til at købe en usb-nøgle med et geninstallations-kit af windows, selvom at jeg havde et identisk kit forudinstalleret på computeren, hvilket jeg brugte til at geninstaller min computer til fabriksindstillinger uden udbedring.
Jeg gav dem en detaljeret beskrivelse af symptomerne problemet skabte, og derefter sendte jeg den til rep. Jeg fik den tilbage fra "reparation" uden at der var sket en udbedring af skaden. I papirerne jeg fik med tilbage kunne jeg se at de havde rengjort computeren og geninstalleret windows. Jeg sendte den derefter afsted igen. Den kom igen tilbage fra "reparation" med et geninstalleret windows.
Nu venter jeg på at den bliver sendt afsted igen, så den kan blive forsøgt "repareret" for 3. gang. Derefter kan jeg sende den til en vurdering, hvor de bestemmer sig for at den stadig ikke virker.
Jeg købte computeren for 6 måneder siden, for 2 måneder siden stoppede den med at virke, og nu skal jeg regne med at der går en måned før jeg får pengene tilbage eller en ny computer.
Jeg har ALDRIG oplevet så useriøs, uprofessionel, sløset og ligeglad attitude, og håber aldrig at jeg skal oplevet det igen. Derfor holder jeg mig fra HP og wupti.com hvor jeg købte computeren.
HP Envy 15-j001eo
Pris. 8200 kr.

HP er simpelthen dårligt!!

jeg har haft to computere i træk nu fra HP, som begge var i stykker fra start af.. jeg har ringet til dem hundrede tusind gange og de har "repareret" dem tusinde gange.. men hver gang de kommer tilbage med dem er de stadig i stykker.. om end ikke mere! servicen er utrolig dårlig. Aldrig køb HP!!

DO BUY HP AT YOUR OWN RISK - AVOID JUNK

I will keep this short as possible

• HP always hangs up the phone

• Very bad aftercare service

• I have lost count on my Printer replacements JUNK JUNK JUNK JUNK

• DRINKS INK. The ink runs out very fast esp. when I only use my printer 3 times a month with 5 sheets of paper at most.

• You can not use refil inks in any of the HP printers because they have up dated their software which Fcuks up your printer if you do not use their own brand.

• I was lied to by a IT guy because he told me that it was OK to use a new ink in my defected machine. However this cartridge was not used and I was unable to use it in my new printer. So that was money down the drain.
I also question their privacy policies because they seem to know my activities on the internet.

Here is tip which I suggest you do : NEVER update the printer software. if your printer is working find you do not have to do it. HP only wants more control of there clients.

I will NEVER buy HP again ever!! ADIEU HP even though I know other brands are just as band.

HP's real abbreviation is Horrible Products

I purchased a near maxed out HP 17-inch Pavilion notebook and had nothing but problems with it. Their customer service isn't that bad, but they did make me call India when I had the laptop and a few times the live chat person did not understand English completely, which was hard to communicate with them. Their repair depot is the worst I've ever seen. My notebook's had an overheating problem, I would get on chat and send the laptop via mail to their depot, get it back and within 2 hours I was back on chat scheduling for my notebook to be returned for them to fix the system properly. One time I even got my laptop back with a protective film over part of the motherboard that was sticking out the vents!

Overall I went through 4 HP laptops before my warranty ended, my laptop was sent to the repair depot 3x for the same incident for a 2 week period at a time before they would replace the system as defective. The cycle repeated until I got my Dell XPS notebook when my warranty expired and my useless HP notebook was put where it belonged, in the trash can.

køb scanner men GLEM SOFTWARE DER FØLGER MED

jeg har ejet 4 scannere af hp .. MEN jeg har ALDRIG villet anbefale nogen som helst at bruge deres medfølgende software til at bruge som værktøj til at scanne med ... løsning jeg bruger er ENTEN en gammel XP model og så bruge XP scanning programmet ... ELLER man installer VUESCAN scanning programmet .. BEMÆRK venligst at jeg er erhvervdrivende og scanning er alfa omega for mit tidsforbrug hvor lang tid jeg skal afsætte til en opgave når jeg skal have noget arbejdet ind på nettet med foto.... så betyder det noget at jeg bruger så lidt tid på hver enkelt opgave .. osse arbejdsprogrammer til indskanning.... nå! .. tilbage til VUESCAN som er den løsning jeg vil anbefale man kompiner med ( i mit tilfælde en HP flatbed scanner 4010 ) http://www.hamrick.com/

på hamrick hjemmeside vil jeg anbefale at man tester driften af deres scanning program og så finder ud af om man kan få ens scanner til at virke ..osse de gamle modeller bør afprøves af utilfridse brugere...

BEMÆRK at for at få et foto der IKKE har en logo text af hamrick skal man betale en enkelt årsafgift på 40 usd eller 80 USD for free use altid... ( køb free use og læg en kopi på en CD til senere installation på en anden pcer ( måske du kender nogen der har brug for en FREE exmpl )) ... ...hamrick scannings program virker måske lidt uoverskuelig til start .. men bemærk at man har en fuktion der kan RE-sætte det hele tilbage til en standart opstilling så man kan starte forfra for at læse produktet at kende.... jeg skanner over et års tid ca 20 000 ting ind i en pcer..så tidforbrug er alfa omega for at det ikke løber løbsk....

mvh beautybo qxl dk

Meget dårlig oplevelse

Jeg købte en printer med scanner fra HP for et år siden. Scanneren fik jeg aldrig til at virke. Den trådløse mulighed for at printe fik jeg heller aldrig til at virke.
Printeren printede konsekvent skævt på papiret, og øverst på siden forekom ofte en vandret sort linje. Flere gange oplevede jeg, at printeren ikke kunne slukkes via sluk-knappen. Og da jeg så til sidst fik en ukendt fejlmeddelse frem, så røg printeren ud - sammen med min tillid til HP.

HP a nightmare

Bought largest all-in-one printer and had technical issue. Lousy customer service pages in internet. Call center extremely slow, ill organized and long waiting, though eventually helpful. But caused me hours for a small problem. Their main role is sales, not support. I was stupid enough to buy cartridges and a warranty extension. However, that is dealt with by Best2Serve (without HP telling me about this outsourcing) - and then the nightmare really starts. I had to pay by credit card and haven't received anything after one week and no one is able to tell me my order's status.

Computerne er dårlige

Jeg har købt en hp computer.
1. Tastaturet gik i stykker (2 gange)
2. Blæseren overopheder
3. Der er hardware fejl.
4. den reagere ikke ordentlig på usb-stik mv.
I det hele taget har det været et dårligt køb.

Bad customer services - mislead item HP 300s+ Scientific Calculator

I bought mislead item HP 300s+ Scientific Calculator.
Showed as black dot matrix with gray background but actually is disgusting blue dot matrix with green background.
No Help.

You can not leave any bad review in their website. ONLY GOOD REVIEWS

Ekstrem dårlig support, efter garanti udløb.

Efter opgradering til win8.1, forsvandt fotobakken på min C5180 AIO printer. jeg geninstallede driver via HP Printer Install Wizard, det hjalp ikke. Ifølge Microsoft er det et driver problem.
Jeg prøvede via HP's hjemmeside at komme i kontakt med dem, men det komplet umuligt med et produkt hvor garantien er udløbet. Dette var mit sidste HP product.

Good server support

I was very surprised at how fast HP Support wrote back after contacting them with a problem regarding their servers and ESXi. Unfortunately it is very hard to close the ticket if you don't register the products online.
As we're an IT Service company we can't register HP products in our own name, but I do recommend that the final customer does and then shares the information with their providers so that problems can be logged on the serial number of the server.

Dårlig support på fejl i HP-software

Min datter og jeg købte begge en HP Elitebook 8470p. Når vi startede flere af HP´s programmer kom der de samme fejl på begge PC. Jeg kontaktede HP-support; men de påstod, at de aldrig før havde hørt om disse problemer (mystisk når vi havde ens fejl på 2 ens PC), de ville eller kunne ikke hjælpe. Jeg baksede så selv en del med problemerne, og kunne ikke løse dem. Da HP jo heller ikke ville løse dem, var der kun en udvej for mig, at re-installere alt software på begge PC. Dette er ret så tidskrævende, og ikke det man regner med at skulle foretage på 2 helt nye PC.
Hvis man skal købe en ny PC, så skal man derfor være indstillet på at løse HP-softwareproblemer selv, da HP-support ikke kan / vil. Så hvis man ikke har et dyberegående kendskab til PC. Så lad være med at købe HP-produkter.

Hp genstart, eller pavilion

Det værste ragelse jeg nogensinde har haft inden for døren - når der er noget der er vigtigt, er jeg nødt til at bruge min 5 år gamle bærbare MEDION med windows vista, den har ALTID FUNGERET PERFECT.
Hp pav. kan ikke opdateres, der fulgte ingen dvd med win 8 med maskinen, det er simpelthen FORBRUGEROVERGREB.
Desværre har ALDI lukket deres afd. her i Varde - ellers ville jeg klart have købt en MEDION, har desværre ikke økonomi til bare at SMIDE HP PAVILLION I SKRALDESPANDEN.
mvh
Mogens Voetmann

Jeg har fået al den hjælp, jeg havde brug for.

Mine stjerner skal gå til Mogens Balle, som har været meget hjælpsom med oplysninger om min fire år gamle computer, der var blevet fjernet ved et indbrud i vores hus.
Det var umuligt for mig at finde relevante oplysninger til brug for forsikringen, men det job påtog Mogens Balle sig, og både jeg og forsikringen var tilfreds.
Selv om det betød, at Mogens Balle skulle blade tilbage i gamle papirer, var han hele vejen igennem flink, venlig og hjælpsom.
Tusinde tak for hjælpen. Virkelig god service.

HP Computer

Hejsa HP kan ikke få en stjerne der er kommet en lille flue ind bag skærmen og de vil ikke rappere den meget DORLIG service de påstår at det er en trykskade og det er det IKKR jeg har før haft den inde da der var 2 fluer kommet ind bag skærmen men nu vil de IKKE reparer den og de bliver ved med at påstå at den er købt i år 11 når jeg flere gang har sent til dem at den er købt i år 2012 og IKKE i 11 så jeg køber IKKE mere HPs computer når der kan komme små flure ind bag skærmen og de IKKE vil rappere den
hilsen leif
ps jeg er godt sur :( :(
PS den vil absolut have stjerne men de fortjener INGEN :( men en sur smag lig :(
det virker åbenbart ikke har :( :(

vender på en 5 øre...

frisk og glade menneker til at hjælpe,..... til at starte med... men lukker dernæst helt af, næsen i sky, og vil intet kende til sagen.....

Printer cash back

Jeg købte en Office 8600 og en valuepack. Beslutningen for denne printer var, at man fik 500 kroner tilbage efter købet, hvilket gjorde printeren absolut prismæssig tiltalende. Jeg overvejede ellers en Brother printer, da min tidligere, der desværre bare gået helt i stykker i 7 år, fungerede fint. Jeg forsøgte flere gange at registere min printer for at få pengene udbetalt, men fik aldrig en bekræftigelse. Efter cirka 3 måneder, hvor jeg intet havde hørt, eller modtaget nogle penge, kontaktede jeg HP. Dem man kunne få fat i havde intet med dette at gøre, og dem man skulle have kontakt med var reelt ikke tilgængelige på telefonen. Når man ringer til dem sidder man i kø i 10 minutter, hvorefter man får at vide, at der ikke er ledige medarbejder, hvorefter man bliver afbrudt. Jeg fik heldigvis en mailadresse, jeg kunne skrive til, men fik i første og anden omgang afslag på at få pengene tilbage, da der var gået for længe efter købet. Der blev sendt et par email mere. En af de mail, jeg sendte, fortalte jeg, at dette var falsk markedsføring og, at jeg iflg fordringsloven har 3 år til at anmelde mit krav, og hvis de ikke udbetalte pengene, ville jeg inddrage relevante myndigheder. Jeg blev bedt om nogle oplysninger om printeren, og personlige oplysninger, hvorefter vedkommende angiveligt vendte denne med sin leder, og en uges tid senere havde jeg pengene. Jeg syntes ikke, at det er godt, at man skal så meget igennem for at få sin ret.

Kr. 500 cash back fra HP - Hewlett-Packard - glem det !

Kejserens helt nye klæder kunne man fristes til at kalde HP påfund med en kr. 500,- cash back ved køb af en Officejet 8600 og en valuepack.
Købte officejetten og valuepacken ved Zap In - og fik Zap Ins vanlige fremragende service. Efter købet af ovennævnte skal man igennem HPs grotesk kundefjendske portal. Brugte også en del tid på at ringe til HP for at forhøre sig om hvorledes man fik udløst den famøse cash back - efter talrige omstillinger rundt omkring i HP hus, hvor ingen anede noget som helst, fik jeg til slut at vide at "alle opringninger omkring vores cash back" kan kun ske 2 gange om ugen i et par timer, til et specielt tlf nr.
HP mener åbenbart at man skal bruge uanede mængder tid på at få en cash back, og HP har ikke engang sørget for at have en blot nogenlunde support.
Anbefaling herfra: Køb Brother eller andre produkter, ikke HP - de har forladt al rimelighed omkring deres måde at få kunder på.

Is HP your company?

HP Details