Hpreptiles reviews

Hpreptiles reviews

7.6

God firma og god kommunikation

Jeg har lige modtaget mine frosne mus og rotter. De blev leveret i en flamingokasse med et køleelement ilagt. Jeg bestilte for 2 uger siden og da der var mangel på rotter ville der lige gå en ekstra uge. Da jeg skulle på ferie ventede Horst med at sende pakken til i går, så jeg kunne modtage dem.
Meget fleksibelt firma.

Fint fodr

God service og priser. Køber altid frostmus, rotter og kyllinger til slangerne :)
Bare lidt ærgerligt at de kun sender en gang om ugen :(

Har en enkelt gang oplevet at dyrene var delvist optøet efter leveringen, men jeg ved ikke om jeg kan klandre hjemmesiden for det, eller om det var en fragtmand der havde en varm bil.

Super service og kvalitet

Deres service og kvalitet er helt i top - kan varmt anbefales

Is Hpreptiles your company?

hpreptiles.dk Details

Visit Hpreptiles