Hsl Flytning reviews

Hsl Flytning reviews

9.6

En problemfri og hurtig flytning

Det er med glæde, at jeg kan give HSL-flytning min varmeste anbefaling.
3 raske og glade gutter smøgede ærmerne op og præsterede en helt problemfri flytning. Samtidig var de hjælpsomme under hele processen, og var ikke blege for at flytte kasser eller møbler såfremt vi bad om, om de ikke lige kunne flytte dette eller hint ind i et andet værelse eller over på den anden side af stuen.
Og det måske mest fantastiske var, at uanset, at de var på timeløn, så nærmest småløb de hele tiden - og stort set uden pauser.
Det skal også nævnes, at ejeren af firmaet Lone, både før og efter processen var ualmindelig vejledende og hjælpsom med gode råd omkring flytningen.
Stor tak til jer alle sammen
De bedste hilsner
Jørgen Christoffersen

Helt i top

Kære Hsl
Tak for en super service og god flytning stor ros til de glade flyttemænd. Jeg anbefaler gerne Hsl til alle.

Effektive, imponerende flyttemænd i godt humør

42 minutter tog det 3 flyttemænd at flytte alt fra et klubværelse i København indre by til lejlighed på Amager. 3 flinke, friske, stærke, effektive mænd som bare slæbte med møbler, kasser og sække. Det var imponerende

Super hurtige og effektive

D. 3/3 skulle vi flytte og efter anbefaling fra en kollega, ringede vi til HSL.

Vi ringede til dem og aftalt at der skulle flyttes på timepris. De forventede flytningen ville tage 4-5 timer.
Vi skulle samtidig bruge flyttekasser som vi lånte af dem. Det kostede os kun 300 kr for at få dem leveret og afhentet. Super service. Og de var mere end fair da de hentede dem og vi fik vores fulde depositum tilbage.

Eneste kritik er at de på selve dagen kom for sent. Det var aftalt at de skulle komme mellem 7-8 og ringe en halv time før. Først kl 8 ringede de og sagde de ville være der om et lille kvarter, hvorefter de først var der kl 8:35.
Til deres forsvar var det vist fordi de havde haft problemer med morgentrafikken.

Når de kommer bliver ankomsttiden registreret på en seddel og derefter går de i gang.
Og de er effektive! På ingen tid var lejligheden tømt og vi var på vej mod destinationen. Også her gik det tjept.

2,5 time var de om det (mod de 4-5 timer de havde estimeret).

Perfekt flytning. Kan klart anbefale dem til alle.

HSL = Humbug, svindel og løgn flyt.

Vi havde HSL ude at give en fast pris på en flytning efter et eftersyn af vores lejlighed. Da de så kom og skulle flytte var flytning af en væsentlig del af inventaret pludselig ikke med i tilbuddet. Man står taget som gidsel og kan ikke gøre noget andet end betale ekstra. Alternativet er en flytning nummer to senere....
Vi havde fået en pris på ca. 6000 kr. men endte med at skulle betale et par tusind yderligere.

Da vi ringede til deres kontor for at klage på selve dagen var de hurtigt klar med undskyldninger - alle vores møbler havde ikke stået på deres checkliste, billeder og spejle stod ikke på. Det var vores ansvar at checke hvad de havde givet tilbud på osv osv.
Hvorfor skulle vi undlade at få flyttet halvdelen af møblementet og billeder?
HSL havde selv været ude at kigge og give tilbud, og i den forbindelse fået af vide at hele lejligheden skulle flyttes. Vi snakker ikke en meget avanceret opgave, men flyt af en fireværelses-lejlighed. Her må man som kunde forvente, at når opgaven lyder på flyt af hele inventaret, er det også hvad tilbuddet fra HSL indeholder.
Jeg skal ikke kunne sige, om det er bevidst snyd fra HSL's side eller bare dårligt overblik over opgaven, men det er et problem at de giver kunden risikoen og regningen for eget utilstrækkeligt overblik over opgaven.

På den positive sida skal dog siges, at flyttefolkene virkelig gav den en skalle og fik tingene flyttet overraskende hurtigt og uden skader, samt at udlån af flyttekasser fungerer fint.

Reply from Hsl Flytning

Hej (?)

Hsl Flytning er uforstående overfor din anmeldelse og kritik. Du vælger at skrive under dæknavn og fremstå som anonym, det syntes vi er trist da vi derved ikke har nogen reel mulighed for at imødekomme eventuelle misforståelser.

Du skriver i din første anmeldelse at du har fået en ca. pris på kr. 5.000,00 og endte med at betale kr. 2.500,00 ekstra, du redigerer efterfølgende denne påstand til at du har fået en ca. pris på 6.000,00 og endte med at betale et par tusind ekstra ?. Hvad er rigtigt og hvad er falsk eller er virkeligheden noget helt andet.

Det forholder sig således, at bestiller man flytning hos os i forlængelse af en besigtigelse så modtager kunden altid en ordrebekræftelse samt en specifikation af hvad flytningen indeholder, vi forventer naturligvis at kunden læser denne og retter henvendelse såfremt der skulle være opstået fejl.

Forholder det sig i stedet således at du ved besigtigelsen ”havde glemt” at oplyse os om at flytningen evt. også indeholdt kælderrum eller loftrum, eller måske begge dele og du efterfølgende ”bare” har placeret en ikke ubetydelig mængde ekstra indbo sammen med det øvrige, så er det naturligvis klart at den samlede pris ikke holder i henhold til det aftalte.

Du er naturligvis velkommen til at rette henvendelse til os og såfremt vi har begået en fejl er vi naturligvis imødekommende for at rette op på denne.

Hsl Flytning.

Fantastisk at opleve et flyttefirma der under hele forløbet agerer serviceminded og professionelt.

Jeg oplevede fra min første kontakt med Hsl Flytning at jeg som kunde blev rådgivet og vejledt så min flytning var lige til at gå til.

Jeg kan derfor kun anbefale Hsl Flytning og er stadig imponeret og overrasket over den professionalisme og det serviceniveau jeg erfarede og modtog f.eks.

Gratis besigtigelse
Skriftligt flyttetilbud
Skriftlig ordrebekræftelse
Flyttekasser udlånt, leveret og afhentet
Div. materialer til indpakning af indbo

Sammenlagt en meget positiv oplevelse.

Tjek alt!

Jeg har nu flere gange flyttet med HSL. De første gange kan jeg kun tilslutte mig den positive stemning her på siden, men sidste gang jeg flyttede i december 2013 fik jeg en noget anden oplevelse. Flyttefolkene var super effektive og søde. Problemet lå på kontoret, hos ham der besigtigede min lejlighed inden flytningen og tydeligtvis også hos mig selv. Da han ankom til min lejlighed havde han meget travlt og gennemgik meget hurtigt lejligheden, hvilket resulterede i, at han ikke fik skrevet alt ned (det fik jeg ikke lige tjekket). Jeg regnede med, at når jeg sagde at alt skulle med, så ville han få det hele med. Det betød så, at på flyttedagen ankom flyttefolkene med en bil der var for lille, og de måtte køre en ekstra gang, som jeg så måtte betale ekstra for, trods besigtigelse og et tilbud med fast pris på flytningen. Efter flytningen har jeg så gentagne gange haft kontakt til kontoret, hvor jeg helt er blevet afvist fordi jeg ikke havde fået tjekket flyttetilbudet 100% inden flyttedagen. Samtidig lod jeg flyttemændene stå for kontakten med kontoret på flyttedagen, da de fandt ud af at bilen ikke var stor nok (det var nok også min fejltagelse). Jeg fortalte om min utilfredshed til kontoret da jeg skulle aftale afhentning af de lånte flyttekasser og fik besked på, at jeg skulle have taget det på dagen - men hvad gør man, når flyttemændene forlanger ekstra betaling og hvis de ikke får det, så bliver det sidste ikke flyttet (hvilket de gav udtryk for, at de havde clearet med kontoret). Jeg betalte hvad de forlangte for at få overstået flytningen, men har fortrudt at jeg ikke selv tog kontakt til kontoret på flyttedagen. Som afslutning vil jeg anbefale, at hvis du flytter med HSL, så tjek alt. Ordrebekræftelse, besigtigelsesskema, tjek hvad der bliver pakket i bilen og hold det op mod hvad der står på besigtigelsen, sørg for selv at kontakte kontoret hvis der opstår en tvist under flytningen, lad være med at flytte til fast pris da du risikerer at stå med en håndfuld flyttekasser der ikke kan være i bilen, og som ikke bliver flyttet med mindre du betaler ekstra. Flyt med timepris kan jeg kun konkludere når jeg læser andre bedømmelser her på siden.

Reply from Hsl Flytning

Hej Kenny.

Ved denne flytning havde du specifikt oplyst hvad der skulle flyttes og derfor også hvad det fremsendte flyttetilbud skulle inkludere, hvilket var væsentligt mindre indbo end ved den tidligere udførte flytning – dette afspejlede sig naturligvis også i prisen set i forhold til den tidligere udførte flytning.

Ved den foretagne besigtigelse blev mængden af indbo der skulle flyttes gennemgået og dette blev lagt til grund for det efterfølgende fremsendte flyttetilbud. Ved bestilling af flytning fik du fremsendt en ordrebekræftelse samt en specifikation af hvad flytningen indeholdt, og du blev ved bestilling bedt om at gennemlæse det fremsendte og rette henvendelse inden flyttedagen såfremt der skulle være fejl i det fremsendte.

Den af dig oplyste mænge indbo ved besigtigelsen som du efterfølgende bestilte flytning af, ville ganske ubesværet og uden problemer have kunnet være på flyttevognen af 1 gang, men dit krav på flyttedagen om at køre 1 ekstra gang uden beregning for at flytte indbo udover det aftalte kunne vi ikke tilbyde.

Hsl Flytning

Punctual, efficient and cost effective

We are from the UK and don't speak Danish. We were moving from Frederiksberg to Islands Brygge and I communicated with Henrik Lund who was very helpful in arranging the move which took place on 15/11/2013. The 3 men that HSL sent were very quick at completing the job - it was done in less than an hour. They spoke English which was handy for us. I would highly recommend this company.

Lynhurtige, venlige og effektive flyttemænd

Vi skulle flytte fra et hus til et andet, og havde bestilt HsL til at flytte.
De ringede 20 minutter før ankomst som aftalt, hurtig gennemgang af flyttegodset, og så gik de to friske gutter i gang.
Første læs var hurtigt samlet og kørt afsted, endnu et læs, og de var færdige efter kun 3 timer.
En fantastisk oplevelse, 2 unge gutter kompetente, søde, venlige og hjælpsomme.
Vi vil til en hver tid anbefale firmaet til andre, og selv bruge det, hvis det bliver aktuelt

Fair flytning

Brugte HSL for ca 14 dage siden. Og generalt gik flytningen helt fint. De kom til tiden og vi fik det der var lovet.

Eneste små ting var: at der ikke var plads til alle tingene på de 2 biler. Så der var nogle små ting vi selv måtte flytte. En reol fik vi afvide ved eftersyn behøvede ikke at blive skilt af, men ved nedbæring viste det sig at en var for besværlig at flytte. Så ved aflæsning måtte vi lige skille den ad før den kunne bæres ind.

Lidt irriterende var at kasserne max måtte veje 20 kg og de blev så kontrol vejet da de var igang med flytningen og dem som var for tunge skulle vi pakke om. Jeg kan godt forstå grænsen, men hvis en kasse max må veje 20 kg og derfor skal pakkes om ved 20,5 kg burde man udstyre kunderne med en vægt da det jo er umuligt at gætte sig så tæt på grænsen. Og så var der ikke estimeret nok flytte kasser som så fik prisen til at stige da vi fik 10 ekstra kasser der skulle flyttes

Men alt I alt en god oplevelse der med en smule ændringer kunne have været helt perfekt.

Fantastisk og kompetent flyttefirma

Vi havde booket HSL flytning til at flytte vores møbler fra en 3 værelses lejlighed (KBH V) til hus i 3 plan (KBH K). Super kompetent og venligt firma. Fantastisk service både før, under og efter flytningen og virkelig konkurrencedygtig pris. 3 friske og dygtige fyre fik flyttet alle vores ting på få timer. Vi var helt overraskede over deres effektivitet. Der blev desuden passet godt på vores flyttekasser og større møbler. Jeg vil klart anbefale HSL flytning til alle og vil ikke tøve med at bruge dem igen en anden gang. De får mine bedste anbefalinger.

Fremragende flyttefirma

Vi havde en fantastisk flytning takket være HSL Flytning. De får vores bedste anbefalinger!

Seriøst og troværdigt

Meget tilfreds, jeg har kun rosende ord til Hsl Flytning - meget positiv oplevelse, alle aftaler blev overholdt.

Helle Simonsen

Professionel flytning med venlige flyttemænd

Flyttemændene ankom til tiden og var yderst professionelle hele vejen igennem. Det var ikke noget problem at få smidt en del af indboet til nærliggende storskrald (drejede sig om et dødsbo). De var virkelig effektive, så flytningen tog kortere tid end jeg havde forventet, og selvom det var varmt og tingene skulle slæbes ned fra 3. sal bevarede de et godt humør og var meget service-mindede. Vil klart anbefale dem til andre og vil selv benytte dem til fremtidige opgaver

Det perfekt flyttefirma

Alt forløb som det skulle - ingen overraskelser. Forberedelser til selve flyttening var i top klasse. Søde og venlig flyttefolke - meget effektive - var meget påpasselig med mine ting. Placeret mine møbler det nye sted lige hvor jeg vil have dem stående . Meget rimelig pris for opgaven.
Jeg vil helt klar bruge dem igen.

Meget behagelig flytning.

Kan kun anbefale Hsl flytning. 3 flinke og meget effektive flyttemænd troppede op til tiden og spildte ikke tiden. Fremstod respektfulde og kompetente. Afregning efter aftale.

Hurtig og sikker flytning

Det var en meget positiv oplevelse.
De tre friske fyre var meget effektive.
Alt gik fint, ingen beskadigelser og det gik meget hurtigt.
Flot klaret, vi var meget tilfredse.
Hanne Kirstine og Birger Nielsen

Hurtig og effektiv flytning

Hurtig og effktiv flytning med omhyggelige og ansvarsbevist medarbejdere.
Allerbedst til en meget favorabel pris.

professionel flytning

ingen slinger i valsen. Søde mennesker og alt levede op til min forventning.

Perfekt flytning

Det positive indtryk af Hsl Flytning starter allerede i telefonen, hvor vi gerne ville bestille en flytning med fast pris. Damen i telefonen får os dog hurtigt - men venligt og humoristisk - overbevist om en løsning med 3 mand, flyttebil og fast timepris. En beslutning vi ikke har fortrudt siden. På dagen ringer flyttemændene 30 minutter før ankomst bare for at sige, at de er på vej nu - professionelt! Der dukker tre friske og venlige fyre op med en bil. Der bliver indgået en skriftlig aftale, så begge parter har styr på, hvornår flytningen gik i gang - igen professionelt! Efter ca. 20 minutter er de første 50 flyttekasser båret ned fra 5. sal - Effektivt! Flyttemændene arbejder hurtigt, er venlig og imødekommende, og er opmærksomme på særligt følsomme ting i flyttelæsset. Efter to timer og 15 minutter er flytningen overstået. Alt er forløbet efter planen - hurtigt, sikkert, let. Der afsluttes med en kvittering og kontankt betaling. Dette er uden tvivl den bedste flytning, jeg nogensinde har oplevet, og jeg vil uden tvivl benytte samme firma fremover. Rart med folk, der kan oveholde aftaler og levere det produkt, de lover!

Hsl Flytning Details

Visit Hsl Flytning