Hsl Flytning reviews

Hsl Flytning reviews

9.6

Super proffesionelle og servicemindede flyttefolk

Vi valgte HSL på baggrund af anmeldelserne på Trustpilot, og vi er meget tilfredse med den flytnig de gav os. De var meget opmærksomme på ikke at skrabe møbler imod vægge og karme både på fraflytnings og på tilflytningsadressen. Vi vil bestemt anbefale HSL til alle der skal flytte.

Utrolig imødekommende og serviceminded flyttefirma til lavpris

Jeg fik anbefalet HSL Flytning af nogle bekendte, og jeg er dybt imponeret over hvor effektivt, struktureret og imødekommende firmaet har været ved alle henvendelser og selve flytningen (inkl udbringning og afhentning af lånte flyttekasser.

En varm anbefaling herfra...

Hurtig og effektivt, med forsigtig behandling af møbler.

Der kom 3 unge mænd, som tog 3 flyttekasser ad gangen og fik tømt min 2 værelses lejlighed på 3. sal på ca. 20 min. Mine ting blev sat sikkert og stabilt i flyttebilen, og i den nye lejlighed blev møblerne sat med stor forsigtighed i de rum, hvor jeg ville have at de skulle stå.
Helt fantastisk flytning - super hurtigt, effektivt, men samtidig med forsigtig behandling af mine ting. Jeg vil helt klart bruge dette flyttefirma igen.

rigtig hurtig

nemt, hurtigt, og billigt. hjælpsommen til en meget tryk flytning. kan anbefales

Hurtigt og effektivt

Kom til tiden og dannede sig hurtigt et overblik ,og på 1 1/2 time var det overstået,og
sat hvor jeg bad om.
3 effektive fyre,søde og tiltalende.

SKAL DU FLYTTE SÅ BRUG HSL FLYTNING

Da jeg stod og skulle flytte, meldte frygten sig - for hvilke grufulde oplevelser med diverse flyttefirmaer har man dog ikke hørt om gennem tiden. Men med valget af Hsl Flytning blev alt gjort til skamme. "Drengene" der kom var søde, flinke og hurtige og de behandlede mit gods med respekt. På ca 1 1/2 time havde de flyttet en 2-værelses lejlighed fra København til Køge.
Så ingen tvivl hos mig - de bliver valgt igen, næste gang jeg skal flytte.
1000 stjerner til HSL !!

Hurtig, effektiv og yderst tilfredstillende service

Hurtig, effektiv og yderst tilfredstillende service. Ville bruge hsl flytning fremover og anbefaler dem helt sikkert til venner og familie!

Holder hvad de lover

Lynhurtig flytning til det lovede tidspunkt og beløb.

Godt og billigt og effektivt

Gode priser, hurtig ekspedition og effektive flyttefolk.

Udemærket service men kedeligt efterspil

HSL flytning er ganske udmærket og pålidelig service - god tilfredshed med min flytning - men efterfølgende lidt kedeligt efterspil i forbindelse med afhentning af flyttekasser.

effektivt, venligt og hurtigt

Min flytning gik forrygende i hurtigt kompetent tempo. Tre fantastiske flyttemænd som løb op og ned af trapperne til femte og fjerde sal med alt mit indbo og de var hele vejen i gennem utrolig venlige og høflige

Professionel, effektiv og præcis flytning

Alt fra tilbudsgivning (fast pris), flytning og levering/afhentning af flyttekasser forløb meget præcist og effektivt – og alt var som aftalt.
Var også fleksible mht. periode hvor vi lånte flyttekasser og ved selve flytningen, hvor antallet af skabe og flyttekasser var lidt anderleders end aftalt. (-/+)

Kan kun anbefale Hsl Flytning

Gode arbejdsomme flyttefolk

Vi har været tilfredse med flytteprocessen. Venlige og arbejdsomme folk, som tog ordentlig fat. Og en fin opfølgning fra firmaet.
Vi bruger gerne Hsl Flytning igen.

Effektivt

Kom en smule senere end aftalt, men til gengæld arbejdede de rigtig effektivt og lynhurtigt, så flytningen alligevel blev overstået meget hurtigere end forventet.

Super professionelle flyttemænd!

Jeg kan kun anbefale HSL! De kom til tiden, de var dygtige og lynhurtige.

Effektivt og hurtigt

Havde 3 mænd ude og flytte for os.
Gik hurtigt og effektivt.
Meget tilfreds.

Hurtig og til tiden

Flyttevognen kom til tiden og de 2 flyttemænd var hurtige og effektive.

Super service.

Alle aftaler blev overholdt, de var meget effektive og intet gik i stykker. Prisen var også rimelig.

Meget professionelle og hårdtarbejdende flyttefolk.

HSL formåede at gøre flyttedagen til en fornøjelse, hvilket er noget af en præstation. Gratis lån af flyttekasser, film og bobleplast er virkelig god service.
Flytningen tog under 2 timer, og det er var en meget fyldt 2 værelses og et kælderrum stoppet med flyttekasser. Jeg vil uden tøven anbefale HSL til andre.

Et behageligt møde med søde og hjælpsomme medarbejdere.

Hsl Flytning Details

Visit Hsl Flytning