Huscompagniet reviews

Huscompagniet reviews

8.8

God vejledning, fin process og flot resultat.

Vi har bygget i sommeren 13 i Midtjylland. Vores oplevelse med byggerådgiveren (sælgeren) var rigtig fin. Vi var oven i købet så heldige at få fingre i en byggegrund via deres netværk.
Eneste lille minus ( og grunden til vi ikke giver 5 stjerner) er, at vi blev lovet at der udelukkende blev benyttet danske håndværkere. Det gør HC også, men ikke alle deres underleverandører gør. Jeg er ret sikker på, at de til byggemøderne formulerer sig anderledes fremadrettet.
Processen fra ordreafgivelse til færdigt hus var helt i top. Der var tilslut meget få fejl og mangler. Alt blev rettet inden for 1 uge efter vi påpegede dem.

Et lille fif er dog, at vand og el IKKE skal placeres bag vaskemaskine, men i et skab ved siden af, da vaskemaskinen i vores tilfælde ikke kunne skubbes helt på plads. Dette er dog flyttet med et fornuftigt resultat.

HUSCOMPAGNIET - DET SIKRE ALTERNATIV TIL ET KVALITETSHUS

Efter 6-7 år i andelsbolig og en familieforøgelse synes min hustru og jeg, at tiden var inde til at gå ind på ejerboligmarkedet. Vi sonderede terrænet for potentielle huse, og vi var vel ude at se 15-20 huse i det sydlige Aalborg i 2011. Der var flere af disse huse, som vi fandt interessante, men i alle tilfælde krævede det udbedringer og/eller ombygninger for mindst 3-400.000 kr., før vi kunne se os selv i huset og blive tilfredse med husets indretning og kvalitet.

Vi gik ikke i byggetanker, men vi blev alligevel nysgerrige, da vi så en annonce fra HusCompagniet med et fremvisningshus i Aalborg.

Vi tog derud en søndag eftermiddag i efteråret 2011, og vi faldt pladask for huset, som var et knækhus på 159 m2 med en fantastisk indretning og uovertruffen udnyttelse af husets kvadratmeter. Samtidig kunne vi af priserne se, at vi med et nybygget og nøglefærdig hus fra HusCompagniet faktisk kunne bygge til væsentlig lavere pris, end vi kunne købe et for på boligmarkedet. Nu sidder vi selv i et knækhus fra HusCompagniet magen til på 159 m2, hvor vi selv sat vores præg mht. indretning og materialer, og det er en beslutning, som vi på ingen måde har fortrudt.

Det er ganske vist en stor beslutning, når man ønsker at bygge sit eget hus, men den imødekommenhed og tillidsskabende fremtoning, som efterfølgende mødte os fra HusCompagniets side, gjorde beslutningen noget nemmere. Det skal siges, at foruden HusCompagniet undersøgte vi 3-4 andre husfirmaer, hvor vi ud over at læse anmeldelse på Internettet, også havde direkte kontakt med bygherrer til forskellige husfirmaer. I det, som vi kunne læse og til, og ikke mindst i de tilbagemeldinger, som vi fik, stod HusCompagniet absolut stærkest.

Nu har vi så selv været igennem en byggeproces med HusCompagniet, og her et år efter vi så er flyttet ind, kan vi med sindsro konkludere, at vores samlede oplevelse af hele byggeprocessen underbygger de forventninger, som vi havde til HusCompagniet, inden vi startede; nemlig HusCompganiet som en yderst behagelig, nærværende og professionel samarbejdspartner. Derfor tøver vi ikke med at give HusCompagniet i Nordjylland beliggende i Aalborg 5 ud af 5 stjerner.

Som bygherre kan man inddele hele processen med opførelsen af et nyt hus i fire faser: Rådgivning og vejledning inden kontraktunderskrivelse, en udvælgelsesproces med tegning og materialevalg, en byggeproces med byggemøder om tilpassede løsninger og endelig en efterbehandlingsproces med udbedring af eventuelle fejl og mangler.

RÅDGIVNING OG VEJLEDNING
I denne fase af vores byggeproces fik vi en helt unik behandling af HusCompagniet, hvor vores kontaktperson i HusCompagniet, afdelingsleder Peter Jacobsen var os behjælpelig med at finde muligheder i en lokalplan, som ellers satte store begrænsninger mht. byggestil og facadekonstruktion. Havde det ikke været for Peter Jacobsen, så havde vi nok ikke kunne realisere vores byggedrømme på en grund med udsigt.

Denne del af processen var også kendetegnet ved, at vi følte HusCompagniet som et meget tillidsskabende firma, hvilket vi senere hen ikke har haft grund til at sætte spørgsmålstegn ved.

Bedømmelse: Alt i alt en rigtig god proces, som fortjener 5 stjerner.

UDVÆGELSE
I denne proces var vi kontakt med HusCompagniets tegner, som gjorde et formidabelt stykke arbejde. Vi havde nogle ønsker til flytning af mure, og Huscompagniets tegner gav os en rigtig god vejledning og løsningsmuligheder med afsæt i vores ønsker, så vi fik indrettet vores hus akkurat, som vi gerne ville. Man siger jo, at man skal bygge hus tre gange før, at man når det perfekte resultat mht. indretning. Med vores samarbejde med HusCompagniets kompetente tegner vil vi sige, at vi har kunnet gøre det i et hug. Som bygherre har man altid et hav af spørgsmål, og dertil skal HusCompagniet have stor ros for at svare på alle vores spørgsmål og tilmed samme dag eller senest dagen efter pr. mail.

I udvælgelsen af elementer og materialer til huset var vi til møde hos HusCompagniets forskellige leverandører. Vores oplevelse af denne proces er lidt broget. I de tilvalg, der skete i HusCompagniets eget showroom oplevede vi at få god og brugbar vejledning, mens vi i de møder, som vi havde ift. udvælgelse af belysning og el-installationer hos Uggerly, ikke oplevede samme grad af uvildig rådgivning og evne til at finde fleksible løsninger.

Bedømmelse: Samlet set var processen rigtig god, så derfor 5 stjerner.

BYGGEPROCES:
Under selve byggeprocessen blev vi kun indkaldt til ganske få møder med HusCompagniets byggeleder. Her kunne vi godt haft brug for flere ift. at kunne sætte individuelle præg på løsninger undervejs i byggeprocessen (Vi har dog erfaret, at HusCompagniet har forbedret sig på dette punkt). På positivsiden må vi fremhæve, at HusCompagniet – i et ønske fra os – gik med til at lave om på murerne i badeværelserne, selv et godt stykke inde i byggeprocessen.

Bedømmelse: I byggeprocessen kan vi kun sætte finger på fraværet af byggemøder, hvorfor vi ender på 4 stjerner

OPFØLGNING
Opfølgningsprocessen ved vi – efter at have talt med en del bygherrer – at mange husfirmaer ikke prioriterer særlig højt, og det er til stor frustration for de pågældende bygherrer. På dette punkt må vi sige, at HusCompagniet har udvist stor forståelse for at udbedre de fejl og mangler, som der har været i vores hus. Kravene om udbedring af fejl og mangler skal naturligvis være rimelige, og er de det, så oplevede vi, at HusCompagniet fandt stor vilje til at læse disse.

Bedømmelse: Opfølgningsprocessen kan vi kun give 5 stjerner for.

Samlet bedømmelse: Vi kan kun på det varmeste anbefale andre, der går i byggetanker at medtage HusCompagniet i overvejelserne om hvilken husfirma, som skal bygge drømmehuset. Vi har samlet set været rigtig tilfredse med HusCompagniet.

Fantastisk rådgivning og opfølgning

Vi er i januar flyttet ind i vores nye hus fra Huscompagniet og har været meget tilfredse med forløbet og slutproduktet. Vi fik en professionel rådgivning af Anders Lambæk (Århus) - hvor vi både var ude og se udstllingshuse der matchede vores ønsker og fik en god struktureret gennemgang af de mange valg der skal tages i processen. I forbindelse med selve byggeriet har vi også været meget tilfredse - og har løbende haft en god opfølgning fra byggelederen. Efter indflytningen har de reageret hurtigt på de ting der kom på mangellisten. Det har alt i alt været et yderst tilfredsstillende byggeforløb.

Troværdig, kompetent og effektiv partner

Vi har været yderst tilfredse med Huscompagniet i hele forløbet.

I rådgivningsfasen fik vi gode forklaringer og et højt informationsniveau fra den kompetente rådgiver. Tegnestuen var rigtig god til at komme med konstruktive input, og var meget hurtige til at vende tilbage, selvom vi gentagne gange havde kontakt om nogle småændringer.

Opførslen af huset gik fremragende, og det blev udført med høj effektivitet. Byggelederen var altid disponibel, når vi havde behov for en snak eller forklaring. De viste også stor handlekraft og fleksibilitet, da Huscompagniet ved en fejl startede med at mure de forkert mursten op – stor ros for det. Der var ellers et par mindre uenigheder undervejs, der dog efterfølgende må anses som småting.

Indflytningen skete et par dage før aftalt levering, hvilket var super. Vi fik en fin overdragelse med en masse brugbar input og forklaringer. Efter overdragelsen har Huscompagniet været gode til at komme og udbedre de par småting, som blev fundet efter indflytning – uden nogen brok.

Gode råd, når du skal bygge mrd HusCompagniet
• Hvis I køber en grund, hvor der er behov for meget ekstrafundering, så vær opmærksomme på hhv. HusCompagniets og grundsælgers definition af, hvad der indgår i ekstrafundering, og hvem der skal betale for det. Overvej at rådføre jer med en ekstern rådgiver.
• Hvis I ønsker, at spots, lampeudtag og stikkontakter mv. skal have en bestemt placering, så sørg for, at elektrikeren får skrevet de nøjagtige mål ned på tegningen.
• Vær opmærksom på, at der ofte kommer flere udgifter til el og HTH end oprindeligt afsat i budgettet, når man står derude og skal vælge. Sæt derfor lidt ekstra penge af til det.

Vi har nu boet i vores hus i ca. 8 mdr., og vi vil stadig anbefale Huscompagniet til andre, ligesom vi ikke vil tøve med at vælge dem, hvis vi igen skal bygge et hus.

Kvalitet og service i top under hele forløbet

Grunden til at vi valgte HusCompagniet var – ud over at vi kunne lide deres huse, i høj grad tillid til den byggerådgiver, vi mødte den første dag på deres kontor. Det har været dejligt, at rådgiveren ikke forsøgte at sælge os en bestemt vare, men i stedet vejledte os i forhold til vores ønsker og drømme.

Huscompagniet byggede vores hus hen over efteråret/vinteren 2013 med aflevering først i februar. Både byggerådgiver og byggeleder har til enhver tid, været behjælpelige med vejledning og svar på spørgsmål. Selve byggeriet gik som planlagt uden nogen afvigelser eller problemer undervejs. Håndværkerne var altid flinke til at svare på spørgsmål omkring arbejdet og byggeprocessen. Huset blev afleveret til den dato, vi aftalte i juni måned, da vi skrev under på kontrakten.

Det har været relativt små fejl vi har kunnet finde på det endelige produkt. Det er småting på væv/vægge, der skal ses efter og et par døre, der binder. Vi afventer pt. udbedring af disse småting, men vi har fuld tillid til HusCompagniet også her, laver et tilfredsstilende stykke arbejde.
Et punkt hvor vi kunne ønske lidt forbedring, er på oprydningen uden om huset. Godt nok har det været bygget et hus på grunden, med alt hvad der hører det til. Men en omgang med en rive i sandet omkring huset, kunne afhjælpe meget, især det metalaffald som vi har samlet sammen. Det har især været de stykker metal der bruges til at samle elementerne med. Derudover søm, skruer osv.

Selvom der har været lidt oprydning på udendørs arealerne er vi super tilfredse med vores hus og skulle vi bygge nyt igen engang, ville vi ikke tøve med at vælge HusCompagniet.

Kom trygt i hus - Huscaompagniet lever til FULDE op til deres slogan.

Huscompagniet (herefter HC) leverede en yderst kompetent og tillidsfuld service og rådgivning igennem alle faserne af et huskøb. Fra første gang vi satte vores ben hos HC følte vi os som noget særligt, selvom HC er en stor forretning følte vi fra start at vores drøm og planer om nyt hus blev taget helt særlig kærlig hånd om.
Faktisk gik der ca. 1½ år fra vi vores første besøg ved HC og til vi skrev under på en kontrakt med HC (pga. vores gamle hus var længe om at blive solgt), men trods den lange tid inden kontrakt var HC altid søde, hjælpsomme osv.
Da vi skrev kontrakt med HC og hele projekt omkring tegning af hus, valg af produkter til huset m.m. var der igen rigtig god service, både i salgs afd, teknisk tegne afd. og hos de leverandører som HC benytter sig af (eks. HTH). Der var altid hurtig svar på mail eller telefon og vi følte at der var styr på processen, vi var ikke i tvivl om at alt kørte på skinner.
Selve opførelsen af huset gik også som forventet, vi havde en fin dialog med den bygge ansvarlige fra HC og følte at han havde helt tjek på byggeriet og de underleverandører/håndværkere der leverede. Vi var på intet tidspunkt usikre på om alting blev gjort efter reglerne eller til tiden. Alle håndværkere var søde og rare og lod os gerne komme og kigge til huset så tit vi ville.
Huset blev bygget færdig til tiden, den præcise dato som blev lovet ved kontrakt indgåelse. Huset blev fint overdraget, og vi fik en fyldest gørende forklaring omkring alt ved huset eks. genveks-anlæg, gulv-varme osv. osv. Vi følte os helt trygge ved at få overdraget nøglerne til vores nye drømmehus. En lille ting der var lidt overraskende var hvor meget vi skulle gøre rent, der var udført "håndværker-rengøring", men vi var overrasket over hvor lidt en håndværker-rengøring er. Men vi måtte igang med en effektiv rengøring, og intet er så skidt at det ikke er godt for noget, for ved sådan en rengøring kom vi rundt i alle kroge og fik undersøgt om alt virkede i huset. Det var meget meget små fejl vi fandt, enkelte silikone fuger ved døre mangler, en klat maling her og der, en køkken skuffe der kører trægt, et par døre der binder. Ved henvendelse til HC omkring disse mangler er der fuld forståelse og alle mangler er på vej til at blive udbedret.
Vi synes derfor det er fortjent at HC har fået 5 stjerner ud af 5 mulige, vi har været så glade for vores forløb med HC og kan varmt anbefale dem til andre huskøbere.

God kvalitet til tiden

HusCompagniet byggede vores hus hen over sommeren i 2013. Forberedelsesfasen var hektisk, og med korte deadline for tilbagemeldinger på alt fra plantegning til materialevalg osv. Det ville have været rart, hvis HC havde udleveret en plan fra starten, så vi vidste hvad der kom hvornår - men det kom i brudstykker. Bagefter er det hele jo gået godt, så de frustrationer det gav under vejs er tilgivet. Det kan selvfølgelig også være, at vi selv var dårligt forberedte og ikke vidste 100% hvad vi ville?
I byggefasen man bare tage hatten af for den måde HC styrede byggeriet igennem - det efterlader et virkelig professionelt indtryk. Selvfølgelig har der været lidt småting og uenigheder undervejs; men projektets størrelse taget i betragtning, er det virkelig - småting (som jeg tror ville være undgået, hvis den første planlægnings fase havde virket mindre hektisk).
Og så blev der selvfølgelig leveret til tiden, hvilket var vigtigt for os (og måske har en sammenhæng med den faste hånd vi blev ført med i designfasen).
Vi har boet i huset i 4 md. nu, og har fået en fin service på de småting, der skulle rettes efter vi flyttede ind.
Vi har ikke bygget andre huse; men skulle vi bygge igen, ville vi ikke tøve med at vælge HusCompagniet.

Super oplevelse at bygge med Huscompagniet

Vi valgte Huscompagniet både fordi deres byggestil og finish tiltalte os, den generelt gode omtale, samt at det var dér vi følte os bedst/mest seriøst taget imod.
Selv i den første planlægningsfase hvor vi ikke havde solgt vores daværende hus, (og det dermed ikke var helt sikkert vi skulle bygge nyt), blev vi taget seriøst imod og brugt tid på, så vi følte os meget sikre i vores valg.

Vi løb i starten ind i forsinkelse med byggetilladelsen på grund af fejl fra kommunens side. Vores byggegrund og lokalplan er lidt speciel, men også her var Huscompagniet gode til at hjælpe med at presse på for at komme videre.
Vi havde en del ændringer til grundplanen for at få det hele til at passe, men sendte man et forslag til tegnestuen, kom der næsten samme dag et nyt forslag. Vi var meget med i processen med at få det til at passe til vores idéer, og Huscompagniet var her meget åbne for afvigelser i forhold til deres egne plantegninger.
Så vi føler næsten, at vi selv har designet vores hus.

Afleveringsdatoen blev overholdt, og vi følte fra start af, at der slet ikke var grund til at tro andet.
Vi fandt ingen fejl og mangler; måske et par små helligdage fra malerens side, men det var så lidt at vi ikke har gjort noget ved det.
Nu har vi snart boet i huset et år, og alt er stadig som det skal være.
Vi vil til enhver tid anbefale Huscompagniet til andre, og skulle muligheden byde sig, ville vi også vælge dem igen.

Rigtig god partner i tilblivelse af den store drøm

Fik en rigtig god og professionel behandling hele vejen igennem forløbet - hvis der var de mindste ting, blev der taget hånd om det med det samme.

Professionel, Innovativ og troværdig

Som professionel byggemand undersøgte jeg typehusmarkedet grundigt inden jeg valgte Huscompagniet som leverandør. Min kontakt til Huscompagniet i kontraktsmæssig henseende var salgschef Jens D. Olesen. Jens har været yderst kompetent og formidlet en klar kommunikation til såvel tegnestuen som byggeleder.
Undervejs opstod der flere problemer, bland andet blev byggetilladelsen forsinket i 3 mdr. (ikke Huscompagniets skyld.) Sammen med Huscompagniet blev problemet løst og byggetiden blev naturligvis forlænget, men kun med det der svarede til forsinkelsen, selvom vi gik ind i en vejrmæssig dårligere periode.
Herudover viste der sig også dårligere bundforhold, som medførte en større udskiftning af jorden. Her viste Huscompagniet sig også som en konstruktiv problemløser.
Byggeleder Jan Damkjær har koordineret håndværkerne på pladsen på en særdeles fornuftig måde. Kvaliteten af arbejdet er usædvanlig høj og alligevel er huset afleveret 1 uge førend det aftalte tidspunkt, vel og mærke uden fejl eller mangler.
Jeg glæder mig fortsat over valget af Huscompagniet som leverandør, og forstår til fulde, hvorfor Huscompagniet blev valgt til årets husbygger 2013.
Jørn Erik Damm
Bygningsingeniør

Yderst professionelt firma og fantastisk vejledning og service hele vejen i gennem processen

Vi skulle i gang med at bygge et nyt hus, og havde hørt super positive ting om Huscompagniet.
Vi havde været til flere af deres byggeudstillinger, hvor vi fik et rigtig positivt indtryk at rådgiverne samt, hvad Huscompagniet kunne tilbyde.

Det gjorde, at vi ringede til afdelingen i Tilst, hvor vi fik fat i Carsten Jæger Nørbjerg og havde en super god snak med ham.

Vi kom ud i deres showroom, hvor alt var linet op og vi fik fremlagt hele byggeprocessen samt en forventet tidshorisont for projektet. Derefter får man en gennemgang i deres showroom, hvor man kan mærke og føle på de materialer de bruger, og derefter vælge det, som man kunne tænke sig. Super god og overskuelig måde at gøre det på.

En af de ting som også gjorde os trygge var, at når huset var valgt inkl. de ønskede tilvalg, fik man en samlet pris, som projektet ville koste. Der ville ikke komme nogen overraskelser, andet end, hvis vi selv valgte det.

Carsten Jæger Nørbjerg var yderst professionel, lyttede til vores behov og ydede en sublim service, der gjorde, at vi var ikke i tvivl. Huscompagniet skal bygge vores nye hus.

Efterfølgende proces har været fantastisk og vil uden tvivl anbefale Huscompagniet til alle.

God vejledning

Vi har valgt huscompagniet til at bygge vores hus, og der har i hele processen været en god og åben dialog omkring tingene. Især har vi sat pris på at sælgeren ikke forsøger at sælge, men istedet vejleder os. Det betyder ekstremt meget når man bruger så mange penge.

Derudover er de gået above and beyond og har hjulpet et par nybegyndere med god vejledning.

Alt i alt 5 stjerner herfra.

Super priser, top professionelt og levering til tiden!

Vi lagde ud med et tilbud fra Huscompagniet og en anden respekteret byggevirksomhed. Tilbuddet fra Huscompagniet var noget bedre på prisen og byggerådgiveren brændte mere for vores projekt end det andet selskab. Så kombinationen af en proaktiv byggerådgiver og gode priser gjorde, at vi valgte Huscompagniet.

Vi er/var meget detaljeorienteret og havde flere lange samtaler og mailskriverier med byggerådgiveren, som en enkelt gang eller to synes det var for meget (følte vi), men med os som de ultra krævende kunder, er det helt forståeligt.

Da aftalen var underskrevet fik vi uden problemer ændret flere tilvalg og plantegningen. Projektet blev en del dyrere end kontraktssummen, men det skyldtes hovedsagligt vores egne tilvalg og enkelte poster byggerådgiveren kunne have budgetteret bedre. De har et fantastisk samarbejde med Uggerly på el og vvs, og til dem har vi også kun ros. Super gode til at rådgive og meget lydhør.

Projektet blev lidt forsinket pga. kommunen og i nogle uger havde vi kontakt med kommunen og Huscompagniet næsten hver anden dag. De brændte ligeså meget for at få kommunen på talefod og vores ønsker igennem som os. Det endte heldigvis lykkeligt.

Da projektet gik i gang mødte vi vores byggeleder, som var ekstrem behagelig og dygtig. Vi fandt hurtigt ud af e-mail ikke var kommunikationsformen, da der ikke kom svar, men der blev altid ringet tilbage ved telefonopkald. Det kræver lige omstilling, da man under kontraktsforhandlinger jo gerne vil have alt på skrift.
Under byggeprocessen opdagede vi løbende enkelte fejl, som hurtigt blev korrigeret. Vi havde kontakt til byggelederen mindst en gang om ugen og det var rart med en status hele tiden.

Ved foraflevering konstaterede vi mangler på finish arbejdet. Byggelereden noterede det hele uden at kommentere og kort efter var det meste på plads. Super fedt!

Ved aflevering var der også nogle gengangere fra forafleveringen - primært finisharbejde.

Efter aflevering har vi været i dialog om fejl og mangler, man først opdager ved indflytning og tager huset i brug. Igen var byggelederen hurtigt til at få håndværkere ud.

Dags dato (overtog huset for ca. 3 uger siden) har vi nogle udestående fra afleveringsforretningen samt de ting vi har anmeldt efterfølgende, men er ikke et sekund i tvivl om, at det hele falder på plads ingen længe.

Opsummeret så var
- byggerådgiveren meget dygtig og fantastisk til at lytte og komme med gode råd og priser.
- byggelederen helt unik og på en enestående måde formået køre vores byggeproces gnidningsfrit trods flere udfordringer.

Kommer dagen hvor vi skal bygge igen bliver det helt sikkert Huscompagniet og vi vil også stille krav om samme folk på sagen, hvis muligt, selvom de sikkert alle er dygtige.

Når man vælger byggefirma er det ligeså vigtigt at deres interne samt eksterne håndværkere og leverandører er dygtige, hvilket er tilfældet her.

Eneste vi gerne så de gjorde bedre var finishdelen - særligt malerarbejdet som har plads til forbedring og som også er et af vores hængepartier nu. Utroligt nok er det intet andet som vi så anderledes.

Super service hele vejen rundt og topkarakter herfra trods småting.

Meget positiv oplevelse at bygge med Huscompagniet

Stor fleksibilitet og alt forløb stort set efter planen.

Troværdig og topprofessionelle

Huscompagniet har været troværdige og topprofessionelle i deres arbejde før, under og efter de har bygget vores hus. God kvalitet, rigtig god rådgivning og optimal udnyttelse af kvm.
Det hele har kørt uden problemer, og det er meget få ting ting der ikke har kørt på skinner.

Professionelt forløb

Vi har fået god behandling fra start til slut. Efter afleveringen har Huscompagniet dog været langsomme til at udbedre fejl og mangler.

Kvalitet og service i top

Vi valgte at få bygget vores drømmehus af Huscompagniet, hvilket har været en rigtig positiv oplevelse igennem hele processen.

Vores byggerådgiver Henrik Taulund har ydet en yderst kompetent rådgivning igennem hele planlægningsfasen og har haft fokus på, at de behov og ønsker vi havde til vores kommende hus, også kunne realiseres, og han har været fantastisk støttende og god til at se nye muligheder og løsninger, da bl.a. lokalplanen betød, at byggelinjerne lå anderledes end forventet.

I byggefasen har vi haft en god dialog med vores byggeleder, som sørgede for at involvere os i de beslutninger, som løbende skulle tages, og vi kunne mærke, at han havde fokus på, at kvaliteten af byggeriet var i top.

Alle håndværkere, der har været involveret i byggeprojektet, har ydet et rigtig flot stykke arbejde, og vi har fået et lækkert hus af høj kvalitet til en rigtig god pris.

Vi kan derfor varmt anbefale at bygge med Huscompagniet.

Byggefirma med erfaring

Vi er flyttet i et nybygget hus i oktober, og vi er mere end tilfredse. Planerne og aftalerne er holdt til punkt og prikke - samt der har været super dialog hele vejen igennem.

Der har desværre været et par småting efter, (finish m.m.) men det er de heldigvis utroligt gode til at komme og lave om og evt rep.

alt i alt har det været en behagelig og spændende oplevelse. Kan klart anbefaldes videre.

En partner der gør en professionel og positiv forskel

Min familie og jeg, er ved at bygge hus sammen med Huscompagniet. Jeg har tidligere bygget 4 andre huse med andre byggefirmaer, men med Huscompagniet har vi følt fra dag 1, at de er lydhøre, proaktive og ikke mindst kommer med konstruktive råd og dåd henunder hele byggeprocessen (og "tør" sige kunden imod, hvis man kommer med helt vanvittige forslag). Skønt at opleve grundigheden hos Huscompagniet med selv de mindste detaljer, og ikke mindst, lige fra salgsfasen henover projekteringsfasen til byggefasen, strækker de sig rigtigt langt for, at imødekomme vores krav til hint og dint. Det er ikke altid det nemmeste at bygge for nogle, der har prøvet det adskillige gange før :-) for ens krav stiger jo hver gang. Vi er tæt ved at komme i mål med vores hus, og jeg kan blot bruge et ord om hele processen, og det er "bare i orden"!!

Giver ikke op, men bliver ved med at se nye ideer og muligheder.

Det har været en udfordrende proces at bygge hus pga restriktioner i lokalplanen, men HusCompagniet var vedholdende, støttende og kom med nye muligheder hvor andre firmaer gav op, da det blev besværligt.
HusCompagniet har stor erfaring i byggeri og man føler sig godt informeret og vejledt fra starten af projektet.
Det er dog vigtigt uanset hvem man bygger med, at man giver sig tid til at sætte sig ind i hele byggeprocessen og læse/genlæse alle papirer mange gange, før man sætter sin endelige underskrift, så man er sikker på, at det man ønsker er med i entreprise summen. Stor oplevelse at få sine drømme ned på papir og ført ud i virkeligheden.

Visit Huscompagniet