Husse Danmark reviews

Husse Danmark reviews

8.4

Godt nemt og billigt

Jeg har nu brugt husse i over et år. Vi har to hunde og de er vilde med foderet, de fungerer godt på det, og det er til at betale og det kommer til din dør inden for to dage. Ved en mail får man hurtigt svar og kan prøve forskellige typer foder og se hvordan det er til ens hund. Super produkt!

Professionelt firma med hurtig levering, og godt foder

Bestilte fra Husse, og fik det leveret direkte til døren. HELT til døren (bor på 2.).
Deres foder er af høj kvalitet, og dette afspejles af den bløde og flotte pels som min kat nu har. Udover det er min kat også ret kræsen, men spiser altså det foder som Husse leverer.
Igen kan jeg kun prise den hurtige og effektive service jeg har fået af dem, og blev stort set leveret indenfor 2 dage fra bestilling.
Kan varmt anbefales at bestille fra Husse, da både deres service og kompetence niveau er højt. De prioriterer også dyret højt, i form af god viden omkring de dyr som de sælger foder til, samt godt kendskab og krav de har til det foder de leverer.
5 store stjerner herfra.

Kvalitets produkter og fin service

Jeg har flere gange købt foder til min hund hos Husse og er oven ud tilfreds med både kvaliteten af foderet og deres service. Vildt dejligt at de leverer gratis lige til døren. Har kun positive oplevelser med dem. Skriver man en mail til dem svarer de hurtigt tilbage.

Top Service!

Bestilte et ben til min prinsesse og en vareprøve.

Får en mail, hvor der bliver spurgt ind til hvad vi kunne tænke os at prøve.

Jeg glæder mig til at modtage begge varer og fremover bestille hos Husse.dk :-)

Dejligt med gratis levering

Det er jo rigtig godt at man ikke skal betale for leveringen.
Fik god service ved valg af tørfoder til hund og hunden er glad for maden.
Kan godt anbefales

God service, fornuftige priser

Rigtig søde svarer hurtigt hvis man har spørgsmål, bestilte først et par vareprøver og efterfølgende en 7 kg. sæk med kattefoder, de leverer varen samme dag eller dagen efter og er altid søde og imødekommende og så er priserne fornuftige :)

Kan varmt anbefales :)

husse.dk Details