HyperHost.dk reviews

HyperHost.dk reviews

5.0

Svindler firma

Har lejet en Ts server!

Stor advarsel deres support er ikke eksisterende og deres server bliver ved med, at går ned.
Gør ikke som mig og spild dine penge.

Godt host

Et godt host at vælge sin server, de er altid klar på en løsning. Hvis de ikke har det du leder efter så skaffer de det! :)

ingen svar, ingen hjælp ? hvorfor vælge hyperhost? ( vælg et andet sted )

jeg syntes simpelthen de skal have 0 stjerner for at være ærlig...

De svarer aldrig nogensinde på noget eller nogen tickets selvom der er gået over 1 månned, det er virkelig skuffende.

der er ingen online / direkte hjælp som de virkelig burde anskaffe fx skype...

man kan ikke få fat på nogen = man kan ikke komme igang med sin server som man fx har købt.

Alt ser sort og håbløst ud, sikke da en skuffelse.

håber det bliver en forbedring

Reply from hyperhost.dk

Falsk reklame, dårlig support og ingen information

Jeg købte en teamspeak server hos hyperhost.dk, som lovede 99% oppe tid.

Dette er dog ikke tilfældet, og min server virker praktisk talt ikke. De lukker mine support tickets når jeg vil have noget at vide om hvad der sker med min server.

Jeg føler mig utrolig dårlig behandlet, og kan kun opfordre til at man holder sig LANGT væk fra hyperhost.dk. Det er ikke andet end penge ud af vinduet.

...

Dårligt produkt, dårlig service og yderst ringe kommunikation

Nogle drenge og jeg stod og manglede en CSS-server. Serveren skulle i grunden være ret basal, og blot fungere nogenlunde.
Efter kun at have haft serveren i 2-3 dage, ser vi ofte lags så alvorlige at de ødelægger de givne matches. Foruden dette, er serveren til tider nede, som den også er lige i givne stund.

Hyperhost.dk proklamerer en 99% uptime, hvilket virker yderst urealistisk, da vi formodentlig afskriver os fra dem, grundet denne ringe service.
Står man og skal købe en server, så undgå Hyperhost, da det blot munder ud i langsomme svar fra ledelsen og samlet set en dårlig oplevelse.

...

Sevice? Retskrivnings- og betydningsordbog, hvor er du?

Min oplevelse hos Hyperhost.dk, har her de indledende dage af mit køb egenligt været helt elendigt. Jeg køber en GMOD server hos dem, den er fra start outdated, så jeg kører deres "steam update tool", da det ikke hjælper reinstallere jeg, og kører dette tool endnu engang - det virker forsat ikke. Jeg skriver til supporten, de beder mig gøre præcis det samme igen - det gør jeg så. Det hjælper ikke, jeg bliver sendt videre til "Aske", som nu spørger mig hvilken version jeg gerne vil have opdateret til - jeg svarer at jeg selvfølgeligt bare vil have opdateret til den version GMOD har kørt siden maj 2013 (GMOD 13-07-05) - hvilket jeg ikke har fået svar på endnu, pga. en meget sløv supporttid - i omegnen af de 24 timer eller derover.

Står du og skal købe GMOD server vil jeg råde dig til at søge alternativer, da der simpelthen er bedre løsninger til de samme penge ude på markedet :)

sweet serverhosting

Sygge servere. de er vilde. har købt en CSS server med 32 slots og den kører sweet. nu har jeg aftalt med dem at jeg kan få hosted en 64 slots server også. sweeet

thanks hyperhost

Så skuffet !

for godt en månede siden købt jeg en css server og bad om support , har stadig ikke hørt fra dem , trods alt fik jeg info til server og kunne komme igang .
så igår den 4/5-13købte jeg en cs condition zero server for det har jeg mere forstand på , men jeg får aldrig info til server , og man kan jo ikke få support når man kontakter pr ticket, vælger jeg at gå på deres teamspeek og få support , og der har jeg næsten ventet 8 timer , men der kommer ingen ...!

Opdateret : 10 min efter min lidt negative andmeldelse fik jeg svar og alt er som det skal være ..... men stadig utrolig dårlig service .

Til Hyperhost ansatte , vær lidt mere obs på de ting der sker i jeres firma , så ikke ender med så dårlige anmelders igen ...

gir en ekstra stjerne efter som det var så hurtigt i rykker ud efter en dårlig anmeldelse

Skide godt !

Min oplevelse var mega god og havde det i lang tid.
Der var nogle få problemer men det klarede de hurtigt igen

Dårlig support!

Well. Jeg havde engang en Css server fra hyperhost. For det første var der lag, jeg skrev til dem og de fortalte mig at de var ved at flytte servere.. Det tog dem 2-3 uger hvor jeg ikke kunne bruge den. Får så 2 uger efter, yey... Men at flytte servere hjalp ikke. Der var stadig lag. Jeg skrev meget til dem... og der var ALTID 1-3 dages vente tid... Så ja, jeg kan ikke lide Hyperhost...

Fantastisk Support - Stabil Server

Jeg har haft 2 server hos Hyperhost. De begge har kørt som SMURT. Deres Support er fantastisk, den længeste tid jeg har ventet er en dag.

Deres Website ser profosjonel og flot ud.
Kontrol Panelet er også virkeligt lækkert
Alt i alt , kan jeg kun Anbefalde HyperHost, hvis du leder efter en ordenlig host. :)

What!

hej alle syntes hyperhost gør det vildt godt og de er hurtige til at fikse tingene vis noget ikke virker og jeg for står slet ikke alle de dårlige andmeldeleser har kun hostet ved hyper host og har ikke haft store problemer er vildt glad for jeg valgte dem jeg er så glad at jeg overvejer at købe flere servere hos dem. :D hilsen en super glad kunne :D

Forbedret sig meget.

Jeg havde for noget tid siden lavet en negativ anmeldelse af Hyperhost fra før de skiftede central og må sige, at de har forbedret sig gevaldigt. Der er små lagspikes af og til på vores Teamspeak 3 server, dem kan man nu ikke rigtigt undgå uanset firma man vælger, men de er oftest hurtigt overstået, i forhold til før er det nu blevet luksus.

En ting jeg savner, er lidt mere åbenhed overfor kunderne, eksempelvis ville en lille note på facebook siden være guld værd, hvor man gør kunder opmærksomme på planlagte nede tider, updates, crash, lag, udskiftninger eller hvad det måtte være.

Jeg har valgt at trække min negative anmeldelse tilbage, da jeg mener, at det ikke er andet end rimeligt, når de nu har forbedret sig.

Lidt mere åbenhed overfor kunderne så ville det være super.

hyperhost.dk Details

HyperHost leverer kvalitets game- og voiceservere som Counter-Strike, CS:Source, Teamspeak 3 og Ventrilo - hosted i Danmarks bedste netværk.

Visit HyperHost.dk

Write to: info@hyperhost.dk