I Covers reviews

I Covers reviews

5.1

I-covers.dk - Ringeste internetbutik jeg har oplevet..

HOLD JER VÆK FRA DENNE SIDE!!
Bestilte d. 07. Marts et bagcover til min Iphone 4S. Efter at have ventet en uge sendte jeg dem en mail via hjemmesiden (da man ikke kan ringe til firmaet), men dog uden at få svar tilbage. D. 19 marts sendte jeg igen en klagemail, hvorpå de svarede tilbage og undskyldte den manglende levering og lovede at coveret ville blive sendt.
D. 27. marts modtog jeg endelig mit cover men til stor irritation passer coveret ikke da det tilsendte cover er til en Iphone 4 (og desuden i en absurd ringe kvalitet)..
Jeg har selvfølgelig kontrolleret at der står Iphone 4s på min bestilling og faktura. Så det er udelukkende firmaets skyld..

Svindelfirma

Jeg bestilte et cover til min datter i julegave d. 15/12, pengene er også trukket. På trods af, at jeg modtog en mail fra firmaet d. 19/12 om at varen var sendt, har jeg intet modtaget ( jeg har tjekket samtlige posthuse, hvor det kunne været leveret på). Desværre har firmaet ingen tlf. nummer, hvilket jeg desværre ikke fik tjekket ved denne internethandel, da det vigtigste var, at de kunne levere inden for 2-3 dage. gang. I-covers skriver at de bestræber sig på at svare inden 24 timer, hvilket kun er sket en gang og trods diverse mail efterflg. har jeg intet svar fået fra firmaet. Min konklusion er at det er rent svindel og trods enkelte, jeg kan læse, har modtaget deres varer vil jeg ikke anbefale at handel hos I-covers hvis du vil være sikker på at få det du betaler for.

Hurtig og gratis levering!

Jeg bestilte et back cover til min iPhone 4s og fik at vide at den ville komme med posten dagen efter. Næste dag, da jeg kom hjem fra skole, var pakken der ikke. Jeg skrev med det samme til i.covers på deres facebook hjemmeside og fik meget hurtig respons tilbage. Det viste sig så at JEG havde skrevet adressen forkert, så det fik jeg snakket med i-covers om via Facebook. De tog det helt stille og roligt, og der gik ikke mere end et par dage, før jeg fik den rigtige pakke. 5 ud af 5 ;)

Langsom levering

Bestilte et cover for 1 uge siden. Pengene blev trukket for 4 dage siden, så jeg håber at jeg snart får mit cover :(

Første og sidste gang!

Jeg bestilte 2 x bagcovers til henholdsvis en iPhone 4 og iPhone 4S. Jeg fik aldrig en kvittering fra dem, og da der efter nogle dage ikke var sket noget med ordren måtte jeg skrive til dem på deres hjemmeside (hvor der i øvrigt står at der er en svar-tid inden for 24 timer), men jeg fik aldrig svar fra i-covers.dk. Først i tredje mail som jeg skrev fra min egen hotmail fik jeg svar. Nu har jeg så endelig fået mine varer, efter 3 lange uger - det er simpelthen for ringe en korrespondance imellem kunden og i-covers.dk

Kan absolut ikke anbefale i-covers.dk til andre!

Super hurtig

Super hurtig levering, og helt sikkert ikke sidste gang jeg handler der.

ingen problemer

købte et cover til min iPhone 4 uden problemer så dem kan jeg varmt anbefale