iCovers.dk reviews

iCovers.dk reviews

6.6

Billigt og hurtig levering

Jeg vil gerne anbefale denne side fordi det er billigt og der er hurtig levering. Tingene man køber er en god kvalitet

God service, hurtig levering

God Kundeservice. Varerne kommer hurtigt og lever op til forventningerne.

Rigtig god service

Vi bestilte i mandags og modtog ordren onsdag. Den ene ting virkede ikke, men lige så snart vi fik kontakt til Icovers, blev varen byttet med god service og uden omkostninger for os. Super service.

Hurtigt og nemt

Jeg skulle bestille nogle covers til min IPhone, men havde egentlig ingen anelse om, hvad det skulle være. På iCovers fik jeg hurtigt gode idéer, det var nemt at bestille. Pakken kom blot to dage efter, og jeg er yderst tilfredst med kvaliteten af produkterne.

Useriøs web butik

Handler der aldrig mere,

Nemt, hurtigt og effektivt.

Super hurtig levering- varerne kom dagen efter. Billigt i forhold til mange andre stedet.

Super godt!

Ingen problemer med denne hjemmeside. Fint cover!

Få lager og hjemmeside med produkter til at stemme.

Jeg bestilte for en uge siden 2 covers, som skulle afleveres 2-3 dage efter bestillingen. Da jeg så om fredagen ventede jeres levering af de 2 covers jeg havde bestilt, får jeg en mail om at de ikke er på lager, pga. lagerskift.
Jeg bestiller så efterfølgende mandag 2 andre covers som jeg så tror det er. Jeg får da dagen efter, endnu en mail om at det er de præcis samme produkter jeg bestille den forgangne uge, og at det var yderst mærkeligt jeg kunne bestille dem engang til.

Skuffelse hurtigt vendt til glad kunde

Min datter og jeg bestilte 2 covers til vores telefoner - og under afsnittet gummi tænkte vi at vi kunne finde dem som beskyttede mest.
Min datter forelskede sig i et med flotte glimtende romber i lilla og jeg bestilte et lego-agtigt et.
Stor var skuffelsen over det plastikagtige matriale der kom i den lilla med romber - mit var perfekt. Det fik datteren midlertidigt på.
Jeg skrev pænt og klagede og fik næste omgående en rigtig sød mail tilbage med tilbud om at bytte det - eller hvad jeg nu helst ville. SUPER
Gik ind og valgte mig et nyt i TPU matriale som er virkeligt lækkert - endda et lidt dyrere cover. Forventede at jeg skulle vente og vente til de havde modtaget det gamle return men NEJ - vupti i posten 2 dage senere lå mit nye lækre cover. TAK for VIRKELIG GOD SERVICE. - I gør jeres bedst. Jeg kan kun ANBEFALE. Venlig hilsen Jean Andersen

Super tilbagemelding ;-)

Desværre var den vare jeg bestilte udsolgt, men Icover ringede til mig personligt og informerede min derom...

Ingen vare

Eftersom jeg endnu ikke har modtaget mit cover, ej heller meddelelse om at det er sendt, men har betalt, giver det sig selv at jeg er meget utilfreds.

Hurtig levering og gode vare

Absolut anbefaldels

Udsolgt

Jeg synes det er træls at man køber 2 covers, og dagen efter får jeg en mail, hvor der beklages, at begge er udsolgt. Det er ikke godt nok. En anden cover min søn gerne vil have, har været udsolgt siden jul.

Kære Anni

Vi har haft en del problemer med vores lager, som nu er blevet flyttet og der er kommet styr på det - Vi kan ikke beklage nok den dårlige service du har fået, og vil garantere dig for at det er sidste gang du vil opleve dette.

Support-Team

Cover modtaget, men skuffet

Jeg bestillet mit cover den 24, og modtog 2 dage efter. I mellem tiden gik jeg her ind for at læse hvad der stod, må da ærlig indrømme at det gøre mig sku lidt bange for at jeg ikke ville få mit cover.
Men det kom og jeg var så glad, for synes det er så fedt et cover så det skulle bare på i en fart. Men til min store sorg så krakeler det i den ene side 2 steder.... Har nu skrevet til dem, men ved ikke om jeg skal forvente svar eller ej...
Men køber nok ikke der fra igen.Og vil nok bede folk om at tænke en ekstra gang over det inden i køber der fra. og til sidst synes jeg ikke helt at covert lige det som jeg har bestilt.

God og hurtig levering

Bestilte et cover fra iCovers.dk d. 02-09-2013 og fik den 3 dage efter d. 05-09-2013. De har holdt hvad de lovede omkring leveringstiden, så alt er godt herfra. :)

Hej Ying

Det er dejligt at læse at du har været glad for at handle på vores side.
Tak fordi du ville dele din oplevelse.

Vi håber på at måtte handle med dig igen en anden gang.

Hurtig og god levering!

Modtog et cover og løbearmbånd til iPhone, 3 dage efter jeg bestilte det.
Jeg handler meget gerne her igen.

Hej Sarah

Det glæder os at du har været tilfreds med dit køb, og at du ville dele din oplevelse her på trustpilot.

Vi ser frem til at handle med dig igen.

For dårligt

Jeg har bestilt et cover den 14. august og leveringen skulle være 3-4 arbejdsdage. Det er nu den 27. august og der er gået 10 arbejdsdage. De trak pengene fra min konto den 20. (Som de jo først må når pakken er sendt) og det kan jo umuligt tage en uge at sende ét cover..
Er meget utilfreds..

Hej Michelle

Den lange ventetid skyldes, at dit cover af Post Danmark blev sendt retur hertil. Jeg sørger for, det bliver sendt afsted igen hurtigst muligt.

Karina Jensen

dårlig ,jeg har ikke modtaget den endnu .meget dårlig

meget dårlig ,jeg har ikke modtaget den endnu.

Hej Mathilde

Jeg beklager meget, at du ikke modtog din vare, jeg kan dog se, at du har fået refunderet dine penge.

Karina Jensen

Mangelfuld leverance

Bestilte en holder til iPhone5 til bilen. Men fik kun tilsendt sugekop, ikke den del hvor iPhone5 skulle placeres i. Rykkede, men fik ikke noget svar. Har i dag skrevet til Jer igen for at høre hvad der sker.

Hej Søren

Jeg kan se at du har haft mailet frem og tilbage med en medarbejder i vores support og at den resterende del er blevet eftersendt. Jeg håber at du har modtaget din varer og er tilfreds, ellers er du meget velkommen til at kontakte os på support@iCovers.dk så vil vi selvfølgelig følge op på sagen.

iCovers.dk

Min første handel hos icovers

Jeg har for første gang handlet hos icovers, købt til både vores datter og mig selv.

Gode priser og god service. Vores covers var fremme i løbet af få dage.

Hej Anja

Vi er glade for at du har været tilfreds med vores service, og takker mange gange fordi du har taget dig tid til at give os denne anmeldelse.

iCovers.dk

iCovers.dk tilbehør og covers til din mobil

Om virksomheden

iCovers.dk er en af Danmarks førende sites inden for mobil covers samt tilbehør - Vi har et bredt udvalg af covers og tilbehør til netop din mobil.

Visit iCovers.dk

Write to: support@icovers.dk