Idat reviews

Idat reviews

7.7

Super tilfreds!

Jeg kan kun anbefale Idat.dk. Har fået god service og fint tøj til udsalgspris :-) Handler der meget gerne igen!

Lækker tøj i god kvalitet

Tøjet er altid meget flottere i virkeligheden end på billederne på deres hjemmeside, det er jo dejligt. Lang levering ved udsalg, men det står der jo også på hjemmesiden. Men sidst jeg bestilte, da de havde fri fragt, kom varen allerede dagen efter. Godt gået!

Lækkert tøj - lang leveringstid - uorganiseret virksomhed

Lang leveringstid - portoen får man ikke retur selv om det står på deres hjemmeside. Rod i sagerne ved ombytning af vare som ligeledes tager lang tid.
Skru op for professionalismen og ned for leveringstiderne så skal det nok gå:)

Dejlig børnetøj

Har handlet på IdaT.dk flere gange og har kun haft gode oplevelser. Hjemmesiden er nem at finde rundt på, tøjet er af god kvalitet og det er skønt at man selv kan hente tøjet i Skovlunde,

God oplevelse

Jeg købte en del tøj hos IdaT under deres udsalg, og de blev leveret inden for en rimelig tid. Kvaliteten fejler ikke noget, og tøjet er lækkert og passer godt.

Det er ikke sidste gang, jeg har handlet her.

Hurtig levering og super varer!!

Super hurtig levering og varerne var som forventet perfekte.

Gode varer til en fornuftig pris.

Jeg er medlem af IdaT-klubben og fik derfor en rabatkode da de havde fødselsdag. Super lækkert!
Hurtig levering, intet at sætte en finger på :)

Pigebarnet elsker IdaT

Herhjemme går datteren stort set kun i tøj fra idat, hun elsker det, og det gør moren også! Kvaliteten er i top, og dyreprintene er jo skønne! Eneste minus hos dem er når de holder udsalg, går hjemmesiden altid ned.

kun godt at sige

Jeg har handlet ved IdaT mange gange. En enkelt gang har jeg oplevet at en heldragt gik i stykker. Jeg skrev en mail derind og i løbet af en uges tid havde jeg en ny fin dragt.

Jeg er altid tilfreds med kvaliteten, leveringen er altid hurtig (selv under lagersalget hor der kun gik 5 dage). Jeg handler der helt sikkert igen.

Ps: Deres regntøj er i øvrigt helt i top. Selv vores dagplejemor var overrasket over kvaliteten.

Julegaver kan IKKE købes hos idaT

Ja jeg går ind d. 18 dec og bestiller nogle ting til min dreng og nogle julegaver. der står 2-3 leveringsdage og jeg tænker super, det når frem før jul. Jeg ser dog deres adresse og opdager at deres lager er 5 min's kørsel fra hvor jeg bo, så jeg tænker yes jeg kan da bare afhente. Men er det til og komme igennem på deres tlf ? no no ..
Heller ikke på mail bliver der svaret når man spørger om et andet simpelt spørgsmål.
Jeg modtager min pakke lige før nytår, ja tak for det..
Udover det har de så pakket forkert men efter nytår bliver telefonen heldigvis taget så jeg kan få det byttet. dette er dog nemt og smertefrit så derfor er der lige 2 stjerner for det.

God kommunikation og service

Jeg var en af dem som købte under lagerudsalg og ja det var nogen problemer meeeeeen jeg må indrømme jeg bevægede mig med tålmodighed og så lykkedes det mig. Jeg blev selfv. irriteret over at hjemmesiden gav problemer og der manglede noget tøj i min pakke. Jeg ventede med at kontakte dem telefonisk til efter jul hvor den værste travlhed havde forhåbentlig lagt sig. Jeg fik en god samtale med dem og dagen efter kom pakken med det der manglede. Endda med noget ekstra med fordi jeg kunne bare "ikke lade være" med at køb noget regntøj :) Jeg har en pige på 5½ og siden hun blev født har hun brugt Idat tøj. Vi elsker kvaliteten, mønstrene, farven og conceptet på tøjet. Min datter elsker tøjet, min mand elsker at det er god kvalitet og jeg elsker at det er bare klæder min datter at have tøjet på.

Fantastisk kvalitet og fin service

Kan slet, slet ikke tilsutte mig alt brokket herinde. Ida T skriver højt og tydeligt på hjemmesiden, at der må forventes længere leveringstid ved lagersalg, op til 14 dage. Derudover skriver de endda, at de fraråder at købe som julegaver, fordi de ikke kan garantere levering inden jul. Og endelig - helt ærligt, har I sammenlignet kvalitet og priser? Til de priser, som man betaler for lagersalgsvarerne, får man den bedste kvalitet, den blødeste rene bomuldsjersey, ovenikøbet økocertificeret, så man undgår al mulig grim kemi på børnenes hud, en kvalitet der holder vask efter vask efter vask - og så er det bare pænt og tidløst. Jeg ELSKER Ida T og har kun oplevet, at de holder, hvad de lover - hvis man altså gider at læse det, de skriver på hjemmesiden.

Ikke godt nok :-(

December udsalg - Jeg må desværre tilslutte mig "tudekoret" på bl.a. Facebook.
Synes det er dårlig service at det ikke blliver svaret på mails.... Jeg overlever bestemt hvis jeg ikke modtager mine varer - sidste gang gik der også ged i min bestilling, men i de mindste var der "hul" igennem mht kommunikationen.... I arbejder hårdt IdaT, men jeg tror desværre ikke arbejdet er slut endnu - det må kunne gøres bedre :-)

Men kan se at I nogle gange svare på negativ kritik herinde - dog trist hvis det er den eneste måde man kan komme i kontakt med jer...

altid god service

Har handlet flere gange hos Idat.dk og har kun været tilfreds. Selv da de havde lagersalg sidst, fik jeg hvad jeg gik efter selv om det tog lang tid at bestille. Men kan man forvente andet når det er kæmpe stort lagersalg.. NEJ. Jeg fik varen inden jul selv om jeg ikke regnede med det.. Så kun ++++ herfra.
Britta Andersen

lang levings tid

har bestilt en del børnetøj, til en god pris
dog manglet der en af de ting jeg havde bestilt.
uden de havde skrevet til mig den ikke kom med.
levning tid var lang. der står 3 hverdag der gik 12 dage inden det kom
så derfor 3 stjerne ud af 5 da de ikke overholder deres levning

Reply from Idat

Det er korrekt at under normale omstændigheder har IdaT en leveringstid på 2-3 dage, dog...som der også er angivet på vores netshop under 'Levering' har vi under lagersalgsperioder en noget længere leveringstid (14 dage) på grund af massiv overbelastning i denne periode. IdaT har således overholdt den angivne leveringstid.

Manglende information og sen sen sen levering

Jeg bestilte julegaver d. 11. december i den tro at varerne sagtens ville kunne nå frem (dansk virksomhed). Desuden stod der intet på forsiden om at der var længere leveringstider. Det ville jeg foreslå at I gør opmærksom på!
Desuden ringede jeg flere gange til virksomheden, men blev aldrig ringet op som lovet. Jeg har sendt 2 mails, som ikke er blevet besvaret.
Jeg ville ønske at virksomheden havde kontaktet mig!
Desuden kan jeg se på min bankkonto, at pengene er trukket, så går ud fra at mit tøj er sendt (efter jul :( ), men har ingen mail fået. Normalt får man mails fra virksomheder, når de afsender varerne.
Ja, så jeg ønsker mere information fra virksomhed - også i travle perioder. Nu håber jeg bare at tøjet er i god kvalitet, som jeres kunder beskriver det.

Reply from Idat

Som tidligere noteret, så er det helt korrekt at under normale omstændigheder har IdaT en leveringstid på 2-3 dage, som vi tilstræber at overholde. Dog...som der også er angivet på vores netshop under 'Levering' har vi under lagersalgsperioder en noget længere leveringstid (14 dage) på grund af massiv overbelastning i denne periode. IdaT har således overholdt den angivne leveringstid.

Vi har ved dette lagersalg desværre haft mange kunder, som ikke har læst denne information. Dette har desværre resulteret i mange dårlige anmeldelser på bla. TrustPilot, hvorfor IdaT nu overvejer, hvor denne info skal angives på hjemmesiden i tilfælde af et nyt tilsvarende arrangement på shoppen.

ingen kommunikation + min vare aldrig dukkede op!

Dårlig dårlig service! efter 2 mails og en million opkalds er det mig stadig ikke lykkes at få kontakt med idat.dk har ikke fået min vare eller set skyggen af mine penge ! Overvejer en politi anmeldelse da det er mange penge det drejer sig om

Reply from Idat

Vi er kede af, når en kunde har haft en dårlig oplevelse.

Denne kunde har handlet under vores lagersalg, hvor vi netop gør opmærksom på, at vi har længere leveringstid end normalt, og at mails og telefonopklad vil blive besvaret med forsinkelse i denne periode. Når IdaT afholder lagersalg på nettet, er belastningen på siden enorm og det samme gælder ordrebehandlingen.

Kunden siger, at hun ikke har fået sine penge retur. Dette er ikke korrekt. IdaT trækker aldig betaling for en ordre, som ikke er sendt.

Når en kunde betaler med sit betalingskort på nettet, betyder dette, at man godkender, at butikken max må hæve et vist beløb. Dette beløb kan så efterfølgende hæves af butikken, når varen sendes og kundens ordre ekspederes.

Vi vil gerne understrege, at man ALTID kan annullere sin ordre hos IdaT og få refunderet sine penge....som vi også har gjort i dette tilfælde.

Vi bestræber os på at yde den bedst mulige service, men når der afholdes lagersalg på shoppen, og vi skal behandle flere 1000 ordrer, må vi erkende, at vores serviceniveau ikke er det samme som under normale omstændigher, hvilket vi også informerer om på shoppen.

I dette tilfælde har kunden valgt at betale med et kreditkort (MasterCard), hvilket betyder, at kunden får en oplevelse af, at pengene tilbageholdes på kundens konto. Det er således på ingen måde IdaT, som holder pengene tilbage, som det antydes i denne anmeldelse. Dette er en sag mellem kunden og i dette tilfælde MasterCard. IdaT hæver aldrig penge for varer, før de sendes afsted til kunden, og det er naturligvis altid muligt at få sine penge retur ved køb på www.idat.dk.

Vi forsøger til stadighed at forbedre vores kunders oplevelse på shoppen.

Mvh IdaT A/S

Love it

Har shoppet flere gange hos IdaT, og har altid fået super service og tøjet er af en meget lækkerkvalitet.

Har flere gange deltaget i deres lagersalg, og også det sidste som var på nettet. Her får man det lækre tøj til særdeles lækre priser, men man må selvfølgelig tage de gener med der er. Glæder mig til at se hvordan hjemmesiden bliver ændret til næste lagersalg.

Kan kun anbefale at melde sig ind i deres mamaclub, så man bliver adviseret om de dejlige tilbud.

Super lækkert tøj og rigtig god service

I dag modtog jeg det super lækre tøj fra Ida T., og alt var bare, som det skulle være og mere endnu, fordi butikken havde vedlagt et net sammen med min ordre, selvom jeg havde købt for under 500 kr. (lige nu kan man få et net gratis med, hvis man handler for over 500 kr.), kun havde købt varer, som var sat meget ned, og så skulle jeg tilmed ikke betale fragt her mellem jul og nytår. Det kalder jeg ekstra god service! :o)

Jeg kan rigtig godt lide deres design med de skønne dyr og de flotte farver, deres tøj har! :o)

Hos Ida T. handler jeg helt sikkert igen! :o)

Vi bestilte tirsdag aften og selvom det er børnepengedage.. kom pakken lyn hurtig og indpakning var iorden.
Så alt ialt en god oplevelse.

Så nu kan sne og vinter bare kom an... nu fryser babymusen ikke..

Idat Details

Visit Idat