Idollash reviews

Idollash reviews

7.1

Ingen problemer :)

Umiddelbart tænkte jeg: Sikke noget fusk.. Men da jeg så længe har ville have lange flotte vipper og havde hørt rigtig meget positivt omkring produktet, tog jeg chancen.

Produkterne var her meget før end skrevet. Ca. 1 uge før faktisk.

Da jeg endnu ikke har brugt "idollash" længe nok til at vurderer, må det vente lidt.

Siden kunne dog godt bygges bedre op, så ikke det ligner at man tegner abonnement når man køber..

UPDATE:

Produktet VIRKER BARE!! Desværre er der ikke meget i og det kan hurtigt blive dyrt men helt sikkert pengene værd!

Is Idollash your company?

idollash.com Details

Visit Idollash