Idomove reviews

Idomove reviews

7.9

Super Koncept!

Konceptet er jo gennemført med farvevalget, både i App'en og på hjemmesiden.
Det giver en tryghedsfornemmelse.

Det er smart at der er så mange forskellige måder at udøve sport på - så kan vi alle jo være med :) ...

Ligegyldigt om man er løber, sejler eller håndboldspiller! :-)

I Do Move - super motiverende :)

idomove.dk er en sjov og motiverende hjemmeside.. Det hjælper virkelig mig til at komme ud og motionere, selv på de kolde vinterdage.. Det er en super idé. Det motiverer mig meget at prøve at gennemføre forskellige udfordringer. Det sociale aspekt og det at have det sjovt betyder også meget, når jeg træner.

Godt initiativ :)

idomove.dk er et super initiativ - det motiverer virkelig mig til at komme ud og dyrke noget mere motion.

Is Idomove your company?

idomove.dk Details