Ikariam reviews

Ikariam reviews

7.0

Et ærligt gratis online spil

Dette spil, der minder en del om det gamle Civilisation, og andre spil af den type. Jeg spillede selv de første to år uden at bruge penge i spillet overhovedet. Det kan sagtens lade sig gøre med fuld nydelse. Vil man være nummer 1 på en server, skal man helst bruge nogle penge - og det er ingen garanti.
Grunden til jeg kalder det ærligt, er at man ikke på noget tidspunkt bliver bondefanget til at bruge penge, som kan ske i andre "gratis" online spil.

I øvrigt er anmeldelsen herunder helt ude i hampen - man bliver kun bannet (udelukket af spillet) hvis man snyder - ikke hvis ens fætter logger på hjemme hos en, en enkelt gang.

Over rated - Dying Game

Unfortunately that game was great when it first came out. Lack of game development for wars between player alliances leave players in a limbo and eventualy majority of players left. The only thing that gameforge can do is to keep creating new servers to keep their die hards interested and hopefully attract new players. However the game is so boring and slow. Building of Empire requires tons of resources. It takes atleast a year to build an account to average size. Battles have rounds each lasting 15 minutes. Many battles can last 1-12 hours - You have to be unemployed or have no life to play this game.

Tidrøver

Dette spil er en rigtig tidsrøver :)
Men som det går bedst, og man har været så dum faktisk lige at bruge 75kr på at købe lidt fordele, bliver man banned, fordi vi har noget have fest, men fætter logger hurtigt på via wifi for at tjekke sin konto dagen efter logger jeg på jeg er blevet banned, skriver til supporten, hvor til deres support bare svare tilbage:

"Du er banned for multi, altså at have mere end én konto.
Jeg kan tilbyde at åbne den mindste af dine konti efter 7dages ban."

Det er selvfølgelig deres rules, men hvis man ikke kan forklare en virksomhed som man har betalt penge til,(som normalt lever af kunderne) og har en service hos, at dette var et uheld, men får en standard besked, er de dårlig nok de to stjerner vær..

Men kan anbefale spillet bare lad vær med at brug penge derinde, da du nok kommer til at starte forfra hvis du laver en bummert

Schlächter Servis

Wurde Gesperrt wegen Pusching was aber nicht wahr ist.ich habe auch versucht es zu beweißen aber es lässt sich keiner mit sich reden im gegen Teil
man behauptet man Lügt.ich habe mehr wie 200€da gelassen und das bekomme ich auch nicht wieder Schweinerrei

god tisfordriv

har brugt oceaer af timer på det spil og gør det stadig :-)

super spil

det er et super spil som man kan bruge mange timer/dag/månder på man så meget og den måde det er bygget op skiller det fra andre browerser spil.
det har et godt gameplay og dem der stårbag spiller (gameforge) er for det miste gode til at fjerne bug.
alle kan spillede det lige meget alder det det eneste krav er at man kan læse ellers så får man desvær ikke så meget ud af spillet.
i spiller har alderen ikke nogen betydning alle spiller på lige fod med alle ande.
spiller handler om at opbygger første en by, siden resten af sit imperium.
efter man har opbygget en eller flere byer kan man skabe sig en alliace eller gå med i en.
når man først er i en alliace kan man gå i krig mod andre.

alt i alt et super godt spil hvad der lever op til alle forventniger derfor giver jeg det 5 ud af 5 stjerne

Et spændende spil

Ikariam er et spil for alle unge som gamle , det er dog vigtigt man kan læse og forstå det man læser da der er en del stadigi i spillet.
Grundlægende handler det om at opbygge sin by og efterfølgende lave kolonier, men det handler i lige så stor stil om krig og plyndring for at overleve.
Det vil helt klart være en fordel at man melder sig ind i en alliance, da man beskytter hinanden og hjælper i form af ressurcer og gode råd.
Dette spil er ikke et spil man bare lige spiller i weekenden det er et spil der fortsætter selv om du logger af , og det er vigtigt at hvis man ikke vil være et nemt ofrre skal man helst logge på hver, hver anden dag , for at tjekke sit spil og sætte sine arbejder igang med at lvl bygningerne så man bliver større og stærkere- altså det kræver lidt tålmodighed
sumasumarum: Jeg mener det er et sjovt og underholdende spil og vil gerne anbefale det videre til andre, men husk tålmodighed da det er et spil der spilles over langt tid dog behøver du ikke har bruge mere end 15 min hver dag

Rigtig godt

"Et spil hvori man skal oprette sin egen græske koloni, hvor efter man så kan udvide til flere kolonier." - Et rigtigt godt spil, dog er ventetiden på flere af tingene i spillet for lang.

god

Kan godt lide spillet ,man skal grundlægge sin egen græske by i grækertiden.

Is Ikariam your company?

Ikariam Details