iloveshoes.dk reviews

iloveshoes.dk reviews

9.5

god oplevelse

Jeg fik pakken tilsendt meget hurtigt og det var alt sammen lige som det skulle være. Kan helt sikkert anbefales.

Hurtig levering, fine sko :)

Nem bestilling og hurtig ekspedition.

Mine sko var klar til afhentning allerede to dage efter købet. Jeg synes dog at returneringsmåden er lidt besværlig og er ærgerlig over at det ikke er gratis, men når det er sagt ville jeg gerne handle der igen.

Wow !!!

Super service :)

Perfekt. Hurtig levering

Hurtig levering og helt perfekte sko, og så var der oven i købet en lille gave med :-)

Nemt og hurtigt

Hjemmeside som er nem og overskuelig. Varerne sendes hurtigt, hvilket er super godt.

Jeg havde forsvoret at jeg skulle købe sko på nettet - nemt eller ej
Og hvad sker - jeg finder lige de sneakers jeg "har brug for" - Hvordan? Jamen jeg googlede jo - jeg har jo en travl hverdag ik' ha ha
Og der var de så - i min størrelse - bragt til næsten døren - ok why not - jeg har alligevel ikke tid til sko-shopping de næste uger.
Så - det gjorde jeg. Og de kom - hurtigt - og jeg hentede - spændt på om jeg fik det bestilte.
OG hvad sker !!!
Det ene par var lige som jeg ønskede men det andet "selvfølgelig" en stor skuffelse.
Jeg så lige i ånden alt det besvær jeg nu skulle have med at returnere og få mine penge igen.
Men - jeg ringede og vi mailede og vi grinede både i telefonen og på mail.
Fra jeg havde returneret til jeg fik mine penge retur gik 2 dage?
Det var en dejlig og personlig betjening - faktisk som man selv stod i forretningen og grinede sammen.
Dejlig oplevelse - ingen tvivl "I love shoes"

Super betjening og meget hurtig levering

Venlig og forstående betjening.

Hurtig ekspedition og modtagelse af varen efter kun 2 dage

Varen passer i str. og er perfekt

Har modtaget et par super lækre sandaler, meget fin hurtig service, vil handle igen....Mange tak

Superside

God side at handle på

Hurtigt og nemt...

Bestilte sko tirsdag formiddag og hentede dem i GLS-shoppen onsdag.

Fin og overskuelig hjemmeside og hurtig levering - køber gerne sko her igen :-)

Perfekt - super service og let levering

Perfekt - super service og let levering

nemt, hurtigt og super service.......

har for første gang købt sko igennem iloveshoes, dejligt nemt, hurtig levering og god service, absolut ikke sidste gang jeg køber sko igennem jer.
mvh Helle Jensen

Fejl i leveringen

Jeg bestilte et par sko søndag aften. Mandag morgen fik jeg en bekræftelse på, at de var sendt, og tirsdag formiddag kunne jeg hente i GLS pakkeshop. Ingen problemer! Det viser sig dog, at de har sendt to højre sko. Jeg ringer til kundeservice med det samme og forklarer problemet. Hun siger, at hun vil tjekke på lageret og ringe tilbage om eftermiddagen. Jeg hører dog ikke noget, så 10 minutter før deres telefontid slutter, ringer jeg selv igen. Får at vide, hun har tjekket, og den rigtige sko er på lager. Den vil dog først blive sendt i morgen. Så status er nu, at jeg venter på venstre skoen, som forhåbentligt kommer i overmorgen.
Jeg er helt indforstået med, at der sker fejl; det er klart. Men jeg synes, det kunne være håndteret bedre. Synes, at den rigtige sko skulle have været sendt afsted med det samme, når jeg ringede så tidligt, og ikke først dagen efter, så jeg skal vente yderligere. Nu håber jeg bare, at skoen så også kommer på torsdag.
I Love Shoes ApS

Reply from I Love Shoes ApS

Hej Mette!

Jeg er utroligt ked af du har modtaget 2 højre sko. Det sker heldigvis meget sjældent at vi er ude for sådan en fejl. Du har helt ret den anden sko skulle havde været afsendt så snart du kontaktede os og ikke dagen efter. Vi har lært af denne sag og vil gøre vores ypperste for det ikke sker igen. Undskyld ulejligheden.

Mvh Peter Tygesen

Hurtigt og problemfrit

Hurtig og problemfri levering af varer

Super nemt!

Gode tilbud. Fantastisk nemt, hurtigt levering. Ingen bøvl!

God og effektiv service.

I Love Shoes er indbegrebet af god og effektiv service. Især var jeg glad for sms om at pakken var afsendt, hvilken dag den ville ankomme og besked om at den var afleveret hos mig.Så Kunne jeg gå på arbejdet og glæde mig til at komme hjem og prøve mine nye støvler!

Super!

Hurtigt og nemt.

Iloveshoes.dk

Fri fragt, gratis ombytning og returnering

Du har altid 14 dages returret samt fri fragt og ombytning på alle ordrer. På ikke nedsatte varer betaler vi også en evt. returfragt.

Lynhurtig levering

Vi tager benene på nakken og leverer på 1-2 dage. Ved bestilling før kl. 12.00 på hverdage afsender vi din ordre samme dag.

Naturligvis E-Mærket

Vi er naturligvis e-mærket. Din sikkerhed for at vi overholder alle love og regler vedr. nethandel.

Lækre Mærker

Aigle, Buffalo London, Candice Cooper, Ca'Shott Copenhagen, Debbie, Fly London, Gardenia Copenhagen, Keds, Lacoste, New Balance, Palladium, Pro-Keds, Rieker, Rugged Eagle, ShoeBiz Copenhagen, Shoe The Bear, Toms, Vagabond, Vans og Wolverine.

Nyhedsbrev eller Facebook

Er du tilmeldt vores nyhedsbrev eller fan på Facebook er du sikret nyheder, specialrabatter og konkurrencer først.

Kontakt os 24/7

Du er altid velkommen til at ringe til os på 74755252. Vi sidder ved telefonerne mandag-torsdag fra 8-15 og fredag 8-12. Du kan også sende en mail på info@iloveshoes.dk eller bare chatte med os direkte på iloveshoes.dk

Prisgaranti

Hos iloveshoes.dk har du prisgaranti på alle varer. Derfor er du altid sikret den bedste pris når du handler hos os.

Om virksomheden

iloveshoes.dk elsker sko og mange af dem. Vi har et stort udvalg i alle de kendte mærker såsom: Aigle, Buffalo London, Candice Cooper, Ca'Shott Copenhagen, Debbie, Fly London, Gardenia Copenhagen, Keds, Lacoste, New Balance, Palladium, Pro-Keds, Rieker, Rugged Eagle, ShoeBiz Copenhagen, Shoe The Bear, Toms, Vagabond, Vans og Wolverine og flere er på vej. Du finder alle typer sko, ankelstøvler, ballerinaer, gummistøvler, mokkasiner, pumps, sandaler, sneakers, stiletter og støvler hos os. Vi sætter en stor ære i at yde den bedste service derfor har vi fri fragt på alle ordrer uanset størrelse, 14 dages returret, gratis ombytning på alt og fri returnering på ikke nedsatte varer og så leverer på kun 1-2 dage. Iloveshoes.dk er startet i 2010 fordi vi elsker sko og os der gemmer sig bag skærmen er Trine, Lene og Peter. Vores motto er: ALL THE SHOES YOU LOVE - dem finder du på iloveshoes.dk

Visit iloveshoes.dk

Write to: info@iloveshoes.dk
Call us on: +45 74755252
We live here: Vestergade 4, 1th.
6270 Tønder