Impaz reviews

Impaz reviews

8.8

Fantastisk online garnforretning

Altid hurtig og korrekt plus tit en ekstra lille gave eller hæfte.
Jeg vil varmt anbefale denne butik til Dropstossede garnfreaks.

Hurtigt og billigt - stor tilfredshed

Jeg skulle bruge noget helt bestemt garn, som jeg fandt billigst hos Impaz - og strikkepindene var ligeledes til en meget fordelagtig pris. Jeg fik det leveret hurtigt, og der var en fin lille gave med oveni de varer jeg havde bestilt - som i øvrigt levede op til forventningerne. Så jeg kan kun give Impaz de varmeste anbefalinger :)

Super service!

Jeg bestiller næsten altid garn hos IMPAZ, og jeg har absolut ingen anmærkninger - tvært imod!

Fantastisk service! (er et par gange blevet ringet op, fordi en vare var udsolgt. "Er det ok at vente et par dage ekstra, eller vil du vælge en anden farve/anden størrelse pind"?
Hurtig levering! Hvis man bestiller inden 15 (tror jeg det er), kommer pakken som oftest dagen efter.
Og så er det enormt billigt! Portoen er hurtigt tjent hjem!

Jeg anbefaler varmt, og tit, at handle hos IMPAZ!

Super nemt og super hurtigt.

At købe garn hos ImpaZ var både meget billigere, meget nemmere og meget hurtigere end hos nogen jeg før har handlet garn hos.

Pengene blev først trukket efter garnet var sendt afsted, garnet kom dagen efter det var bestilt og at prisen så var næsten 30% billigere end andre steder var da kun et ekstra plus.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg køber garn hos ImpaZ.dk

Superhurtig levering

Har altid fået mine ting dagen efter bestilling. Jeg forstår ikke, hvordan de gør det, men det overrasker hver gang! Dejlige priser og kanonhurtig service! Meget anbefalelsesværdig!

Hurtigt oggodt.

Super. Bestilte fredag kl. 16 - modtog lørdag kl.9.30. Sådan.
Vil selvfølgelig handle dér igen.

Hurtig levering - lækkert garn

Torsdag aften så jeg at Impaz havde tilbud på Drops Baby Merino og skyndte mig at købe 16 ngl til et tæppe, jeg er ved at hækle.
Fredag fik jeg besked om at de var afsendt og jeg glædede mig til at modtage dem mandag.
Lørdag bankede posten på døren og jeg var 16 ngl garn rigere samt et par produktark.
Super lækkert!

Jeg modtog mit garn få dage efter bestilling. Desuden var det til en god pris, og det er fint med den ekstra rabat der gives.

Rod og uvenlig tone

Jeg havde bestilt sokkegarn, men fik en forkert farve. Da jeg ringede til IMPAZ forsøgte damen at få mig til at købe den forkerte farve, før det lykkedes mig at få hende til at sende en returkuvert, og sende den rigtige farve. Selvom jeg var venlig, da jeg ringede, og er helt klar over, at der kan ske fejl, så gik damen straks i forsvar og virkede meget uvenlig.

Et par uger efter fik jeg pludselig en pakke fra IMPAZ som jeg aldrig havde bestilt. Da jeg åbnede den, lå der også en faktura til en anden, garn for 500kr og kontanter. Meget mærkeligt! Igen måtte jeg ringe til IMPAZ, der heller ikke denne gang var specielt imødekommende i telefonen. Jeg måtte så igen en tur på posthuset, for at sende varer retur til IMPAZ, denne gang nogen, der slet ikke var til mig. Den stakkels kunde, der skulle have pakken fik den derfor for sent.
Jeg har nu fundet en leverandør af garn på nettet, som har styr på tingene og anbefaler andre at gøre det samme.

Helt i top

Virkelig hurtig levering og rigtig god service!
Og hyggelige klistermærker på pakken :o)

Super net-garnbutik

Jeg bestilte kl. 15:00, min ordre blev afsend samme dag kl. 17:00 og pakken kom næste dag kl. 10:00… det kalder jeg for HURTIG levering og super god service! Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her!

Impaz - en god garnbutik

Jeg bestilte den ene dag - de pakkede den anden dag - jeg fik varene den tredje dag. Mere effektivt kan det ikke være :D

Is Impaz your company?

Impaz Details

Garn & Strikkepinde i højeste kvalitet til gode priser! Besøg vores hjemmeside eller butik i Isenvad for alt hvad De skal bruge til hjemmestrik.

Visit Impaz