Inchbyinch reviews

Inchbyinch reviews

7.2

Super flot kjole, god kundeservice

Fik først tilsendt en kjole som jeg ikke kunne passe og som jeg kunne se var blevet brugt før. Jeg rettede derfor kontakt til www.inchbyinch.dk 's kundeservice, og fik en hurtig og god behandling og fik dermed aftalt at jeg kunne sende kjolen tilbage og få én i en mindre størrelse sendt til mig. Denne kjole, passede helt perfekt og havde ikke én eneste fejl, så selvom der var lidt bøvl med den første, endte jeg jo med at være godt tilfreds med både kjolen og servicen.

Super fine kjoler!

De har et rigtigt godt udvalg af fantastiske kjoler og jeg har længe ledt efter den helt rigtige til gallafesten, men endelig fandt jeg den på inchbyinch.dk. Jeg bestilte den lige med det samme og jeg fik den meget kort tid efter. Den er utroligt flot og sidder perfekt.

Jeg glæder mig rigtigt meget til at jeg skal have den på. (:

Okay

Overholder leveringstid, men kjolerne bliver fremstillet på en bedre måde på billederne, altså stemmer kjolen ikke helt overens med hjemmesiden, desværre.
inchbyinch.dk

Reply from inchbyinch.dk

Jeg er ked af, at du føler billederne ikke stemmer overens. Det er desværre ikke korrekt, at vi fremstiller kjolerne end anderledes end i virkeligheden. Tvært i mod. Vi gør vores yderste for, at billederne og kjolerne stemmer 100% overens. Der kan forekomme enkelte farveforskelle pga. fotoshoots udendørs, men kjolerne er fuldstændig de samme som dem vores kunder køber. Ellers har vi selvfølgelig 14 dages returret :-)
mvh inch by inch

Is Inchbyinch your company?

inchbyinch.dk Details

Visit Inchbyinch