Indogvind reviews

Indogvind reviews

5.2

50 kr bonus INTET værd selv hvis du vinder over 1000 kr OG har omsat over 30 gange

Du kan IKKE få pengene udbetalt. Selv efter at de så flot skriver du skal omsætte mindst 30 gange bonus beløbet. NEJNEJ, du skal omsætte 50x30 OG de penge du sætter ind x 30, uigennemskuelig bonus? DET SKAL JEG LIGE LOVE FOR

har sendt flg til spillemyndigheden så må vi se om de gør noget ved sagen:
Hej indogvind.dk kører ikke efter reglerne. Jeg vandt over 1000 kr for de 50 kr man får gratis som ny kunde der. 30 x omsætningskrav. Så finder man ud af efter man har vundet at man skal lave sin første indbetaling. FINT NOK, det går vel an. Men efterfølgende når man snakker med kundeservice om at få pengene udbetalt, skal man OGSÅ omsætte sit indskud 30x for at få pengene udbetalt. Forvirrende og vildledende markedsføring!

Bondefangeri man kan ikke få en krone udbetalt før man har spillet ..........

indsætter min min. som er 100kr. skal man spille for 3000kr for at få udbetalt en krone. men kan altså ikke få sine penge tilbage hvis man ikke kan lide siden som er røv kedelig. spiller alle 100kr på sort i roulette må man ikke tabe 5 gange i træk så ens chance få at få noget udbetalt er 1 ud af 5 virkelig dårlig ods og man har ingen fortrydelsesret :(
Forstår ikke det er lovligt :(

7.345 kr fra IndOgVind.dk

Jeg har lige modtaget 7.345 kr fra IndOgVind.dk. Jeg fik 50 kr at spille for, indbetalte 100 kr og har nu vundet nok til en rejse til Spanien som jeg vil overraske min mand med.

God underholdning

Jeg har altid godt kunne tænke mig at prøve at spille lidt for sjov, specielt spillemaskiner synes jeg er interessant. Det fik mig til for en måned siden at melde mig til hos Indogvind.dk hvor jeg siden har spillet 1-2 gange om ugen. Da det var nyt for mig at spille på nettet har jeg været i kontakt til kundeservice et par gange og har fået hjælp både på telefon og over chatten af venlige medarbejdere.
Jeg har allerede haft mange sjove timer på de mange forskellige maskiner og har endda vundet pæne beløb et par gange.

ved henvendelse svares der ikke på mail

Ved henvendelse til indogvind, svares der ikke på mail, der sendes fra deres egen hjemmeside, efter 2 forsøg, har været i kontakt med deres medarbejder via chat,fik kun en sludder for en sladder.Problemet er at der er trukket for mange penge via mit visa kort, end jeg har spillet for.Så jeg vil advare mod casinoet IndogVind. De skriver at der svares på mail indenfor 24 timer det har jeg ikke oplevet.

H u s t l e r !

Lav et indskud og bliv taget bagfra!

Når først du har lavet et indskud kan du ikke få dine penge ud før du har spillet for mindst 3000kr, selvom du laver et indskud på 50kr!

Is Indogvind your company?

indogvind.dk Details

Visit Indogvind