Inkclub reviews

Inkclub reviews

4.0

PERFEKT !!

Bestilte en røvfuld patroner fredag og modtog dem med posten mandag.

Alle patroner var der og alle var intakte som lovet.

Fik også en returpose med til de gamle patroner, så slipper jeg for at skulle bøvle med dem og som jeg forstår det, så går de til genbrug når man returnerer i den vedlagte returpose.

SUPER SUPER SUPER!!

Kan absolut anbefales !

Forrygende service

Jeg har købt en farvepatron igennem Inkclub, der efter kort tid ikke kunne genkendes af min printer.
Jeg kontaktede Inkclub, der i løbet af en time skrev tilbage, med måder jeg kunne få liv i patronen igen. Da dette ikke virkede, skrev på opfordring af dem tilbage.
Herefter valgte medarbejderen at sende mig en erstatningspatron - uden at ville have sendt den defekte patron tilbage til dem.
Forrygende service. Jeg fortsætter helt sikkert med at handle hos dem.

Løgn og latin på hjemmesiden, produkter der ikke virker.

Jeg har egentlig været rimelig tilfreds med leveringstiden fra ink club, det er muligt jeg har været heldig. Men der stopper heldet så også. For kvaliteten af det produkt jeg har modtaget har været under alt kritik.

De gange jeg har bestilt originale produkter, har produktet fungeret. Men da jeg valgte at bestille produkter som ikke var fra original producenten viste det sig at produktet ikke fungerede. Det havde den rigtige fysiske form til at sidde i min printer, men printeren nægtede at skrive ud med patronerne i.

Ifølge inkclub.dk passede patronerne til min printer, og jeg tror såmænd også de var lavet til den, men printeren godtog dem ikke. Jeg har søgt nettet tyndt, og det er et klassisk eksempel på at printer producenterne gør hvad de kan for at begrænse konkurrerende farvepatroner til printeren. Det er selvfølgelig under alt kritik, men det kan inkclub ikke kritiseres for, hvad de derimod kan og bør kritiseres for, er at love at deres produkter modsvarer originalproduktet i både kvalitet og antal udskrifter.

Citat fra hjemmesiden: "Vores eget mærke modsvarer originalproduktet i kvalitet og antal udskrifter. Du har 3 års garanti på inkClubs produkt."

Det passer ganske enkelt ikke, og er løgn. Jeg kontaktede support og de var bestemt ikke benægtende at produktet muligvis ikke ville virke, på trods af at det loves på hjemmesiden. De havde endda den frækhed at forslå jeg satte tape på stikken på patronerne, for det kunne være det hjalp. Det er i mine øjne ikke acceptabelt, når jeg er blevet lovet at produktet "modsvarer originalproduktet i kvalitet og antal udskrifter". Jeg kunne ikke få mine penge igen, men var tvunget til at vælge imellem at få endnu en sending uoriginale patroner, eller betale differencen og få originalprodukterne.

Da de uoriginale produkter ikke virker, og jeg nu havde spildt penge på et produkt jeg ikke kunne bruge, var jeg nødsaget til at betale differencen og få originalproduktet, selvom jeg stadig er af den overbevisning at den lovede garanti, citat: "Du har 3 års garanti på inkClubs produkt." ville dække så jeg i det mindste kunne få dækket mine omkostninger. Det var ikke tilfældet, og det er stadig min klare opfattelse at inkclub i denne sag har ageret imod loven.

Jeg får så tilsendt mine originale tonere, og ser til min overraskelse, og irritation, at jeg har også skal betale for fragten af dem. På trods af at jeg jo var blevet lovet at patronerne ville passe til min printer, og at de ville "modsvarer originalproduktet i kvalitet og antal udskrifter". Det viste sig at være løgn.

Det er vidst unødvendigt at skrive, men jeg er færdig med at handle hos inkclub, og har desuden fundet originalprodukterne billigere andetsteds. Min klare anbefaling er at holde sig væk.

Hold jer væk fra inkclub!

Jeg har sendt en bestilling den 10/3 og den 12/3 får jeg en mail om at den er afsendt.

Den 17/3 har jeg stadig ikke modtaget det så jeg sender en mail til dem for at høre hvor det bliver af.
Pengene ER trukket den 12/3, det kan de godt finde ud af!
Den 18/3 får jeg svar som lyder meget beklagende hvor jeg bliver tilbudt gratis fragt med min næste ordre. Der svarer jeg at det er et rigtig skidt tilbud da fragten allerede var gratis på denne ordre.
Jeg bliver herefter tilbudt at få 15% af ordrebeløbet refunderet samt tilsendt en ny pakke.
Jeg siger selvfølgelig ja tak og herefter sker der heller ikke noget.
Den 23/3 sender jeg IGEN en rykker og "Mattias" skriver tilbage dagen efter at de beklager og at de straks sender en ny ordre uden beregning.
Det manglede da bare da jeg ikke har fået hvad jeg betalte for i første omgang. Samtidig spørger han hvilken adresse det skal leveres til. Til det svarer jeg at adressen selvfølgelig ikke har ændret sig siden da.
Så får jeg igen et latterligt tilbud om gratis fragt!

Efter det bad jeg om at få pengene retur og venter så nu.

Man skal lede længe efter sådan en lortebiks med så dårlig kundeservice. Nu ærgrer eg mig kun over at jeg ikke havde læst anmeldelser herinde før jeg tastede kortnummer ind.

Hold jer herfra!

hurtig og troværdig

havde problemer med min printer/kopipatroner. bad om råd og fk hurtig og brugbar svar, samt et nyt sæt patroner

Meget lang levering og forkert pc batteri

Jeg troede at jeg bestilte et pc batteri til min HP Pavillion G 6 2010 EO,men det var ikke tilfældet,når man skal vælge batteri hos Inkclub så er det et virvar for da jeg ser,at der står 2010 eo så tror jeg da,at det er det batteri jeg skal bruge,men nej !
De kunne foreksempel have vist batteriet fra begge sider ,for så ville jeg selv kunne se,at det var det forkerte batteri,men sådan skulle det ikke være.
Jeg har kontaktet dem på mail og der påstår de,at det var mig der fejlbestilte batteriet,måske men i god tro,jeg sendte batteriet retur 11 Marts 2014 kl.11:31 og Idag den 14 Marts påstår de så,at de ikke har fået det endnu,jeg undre mig,mon det er det svenske postvæsen der er meget langsom eller hvem det nu er der levere det tilbage ??
De aftalte med mig,at jeg kunne få pengene sat ind på min konto igen når de havde fået batteriet retur,men det ser ud til,at det kan tage meget lang tid endnu før jeg ser mine penge,selv om jeg har sendt dem mit bevis fra post Danmark på,at det er sendt tilbage til dem.
Nu har jeg så købt et batteri et andet sted og der var en meget simpel måde,at finde det rigtige batteri på !! Man skulle bare taste batterinummeret ind og vupti så vidste man om de havde sådan et batteri og der gik KUN 3 dage så havde jeg mit pc batteri HU RAAA .

Sendte brugte, tomme printerpatroner

Jeg vidste godt at det ikke var originale HP patroner jeg havde bestilt og betalt for. Patronerne kom efter et par dage, så det var ok. Men de var tomme........

Leveret til tiden, men kostede mig mere end forventet

Vi bestilte 2 blækpertroner fra inkclub til først en canon printer, alt så ud til at fungere
det mærkelige var at efter at have instaleret de nye pertroner begyndte printeren at opføre sig mærkeligt og tilsidst virkede ikke

derefter købte vi en ny hvor vi igen bestilte fra inkclub da vi tænkte at det bare var printeren der havde printet sin sidste side

Nej... det samme skete

HOOOLD DIG VÆK!!!

Virker ikke

Virker ikke rigtig i min HP printer, Købte en stor patron 364 sort til HP printer, og det er lykkedes mig at skrive ca. 10 sider ud, og nu kan den ikke skrive mere, har ikke sat de andre farvepatroner i endnu, så ved ikke hvordan de virker.. Bemærk også printeren kommer med advarsler om uoriginal farvepatron, og vil helst ikke godkende den.. Holder mig til originale patroner fremover..

Iorden kundeservice

Købte blækpatroner, hvoraf den ene var defekt.
Skrev til kundeservice, fik tilsendt en ny som jeg modtag dagen efter.
Helt fair kundeservice.

Helt ok

Havde bestilt nogen u-originale blækpatroner fra dem, og de kom hurtigt. Min printer kunne ikke læse at blæk-niveauet blev fyldt op men det er også standarden med u-originale patroner. Det virker helt fint så jeg er tilfreds, da prisen var meget bedre sat end alt andet i Danmark...

Dårlig behandling og manglende information...

Jeg modtog en ordrebekræftelse lige efter mit køb. Købet blev foretaget kl 9:30 og de skilter med at de sender samme dag, hvis man bestiller inden 12.. Jeg modtog ingen bekræfelte på at ordren er afsendt. Det har jeg stadigvæk ikke, selvom det nu er fire dage siden jeg bestilte den. Hvis jeg kontakter kunde service, får jeg standard svaret: Varen kommer til din adresse i løbet af nogle dage. De besvarer ikke mine spørgsmål, de skriver blot det førnævnte...

Det er behandling under alt kritik.... Og leveringstiden samt informeringen er helt uacceptabelt... Det er ABSOLUT sidste gang, jeg handler der!...

Utroværdig!

Jeg bestilte et sæt originale blæk patroner og modtog tre patroner som ikke er i original emballage, men i stedet påklistret en label. Mailudvekslingen hjælper ikke meget, de mener stadig patronerne er originale.
Det kan de jo sagtens gøre, men det fortæller ikke om det er første gang de sidder i en printer og er genfyldte.

Jeg kan i hvert fald ikke se andre årsager til printerpatroner ikke leveres i originalemballage.

ødgelagde min printer.

Jeg bestilte nogle blækpatroner fra inkclub.dk
modtog efter en lille uge en pakke med to uorginale patroner.. have bestilt orginale patroner. nå pyt med det jeg skal bruge dem nu da skal aflevere en opgave her om et par dage.. desuden passede fakture prisen da de har ændret den..
sætter patronerne i de klikker fint i, min printer laver en test udskrift med de nye (brugte) patroner, men da den er halvt gennem denne udskrift springer patronerne og nu har jeg en printer til skraldespanden samt gulvtæppet den stod på..

havde givet ingen stjerne hvis dette var muligt, så den ene stjerne er ikke fortjent..

utroværdig og har stadigvæk ikke modtaget mine vare som jeg har betalt

Den 2 januar 2014 bestilte jeg ram og toner til min laserprinter,
jeg har endnu ikke modtaget mine vare og får hele tiden besked om at de har fremsendt dem igen.
jeg bliver henvist til Bring hvor jeg kan læse følgende
Ingen forsendelse er modtaget endnu, kun meddelelse herom

utroværdig

har købt patroner hvor det viste sig at der ikke var farve i, uden at man får nye i stedet for og de vil heller ikke ha' dem tilbage, er så dum at købe nye og betale via bank overførelse, modtager ikke pakken som så går tilbage meddeler firmaet at pakken går retur, får man så sine penge tilbage, nej det gør man ikke.

Sender brugte patroner

Købte en HP300XL

Da jeg sætter den i, popper der et vindue op

"DENNE PATRON HAR TIDLIGERE VÆRET BRUG" og blækniveauet er ~10%

Det er simpelthen for flabet og burde straffes

Svindel, humbug og snyd. Dette er hvad InkClub emmer af.

Jeg købte mig en sort blækpatron til min HP InkJet 4100.

Efter at have sat patronen perfekt i printeren, da begynder jeg udprintningen af mine eksamens-problemstillinger.

Hvad sker der?

Jo, den første side bliver printet fint ud, med nogle få skønhedsfejl, som man kan forvente af en splinterny patron, som lige skal blive varmet op.

Den næste side... *Suk*... Ja, den er kun printet halvt ud. Tredje, fjerde, femte, osv. side er blanke, da patronen på dette tidspunkt er løbet tør for blæk. Den patron, hvilken skulle indeholde MERE blæk end de originale og dyrere HP blækpatroner, er løbet tør efter én sides udprint.

Hold jer væk fra InkClub, og køb hellere kvalitet for lidt flere penge. Hell, 1 side for lidt over 100 kroner er lidt for sørgeligt, synes jeg. Jeg kommer i hvert i fald ikke til at handle med InkClub igen.

Vanvittig dårlig service

Jeg bestilte Transfer papir fredag d. 29.11 og forventede at have det senest onsdag. Om onsdagen have jeg stadigvæk ikke modtaget noget, så jeg kontaktede Inkclub.com for at få svar. Det viser sig at varen er permanent udsolgt, men den ligger stadigvæk på deres hjemmeside og JEG skulle kontakte DEM for at få dette at vide.

Inkclub Details

Blæk & fotopapir til din printer fra kr. 0,-. inkClub har et bredt udbud af printertilbehør til alle kendte printermærker. Her findes originalpatroner ligesom kompatible og miljøpatroner.

Visit Inkclub