Inkclub reviews

Inkclub reviews

4.0

Super god service

Jeg havde problemer med en patron til min printer, som den ikke ville acceptere. Jeg skrev til inkclub og problemet, og selvom det måske var et halvt år siden jeg havde købt patronen hos dem, gensende de hele ordren, som i alt var 8 patroner, uden regning. Det er sgu godt kundeservice
Jeg har i det heletaget aldrig haft problemer med inkclub

Super dårlig service og levering.

Bestilte En toner tirsdag d. 19/11 2013 og har stadig ikke modtaget den mandag d. 25/11 2013.
Pengene er trukket på kontoen.

Sidste gang jeg handler hos jer.

Ingen dikke-darer

Fandt hurtigt, hvad jeg søgte, bestilte, betalte, modtog straks bekræftelse, leveret efter et par dage.
Betingelser og begrænsninger fremgår tydeligt.

Toner

Bestilte en toner - det hele gik uden problemer, dog havde jeg lidt svært ved at tyde deres informationer på siden - dette trækker lidt ned i hele oplevelsen (ellers ville de havde fået 5 stjerner)

Kommer helt sikkert igen

Snyder på vægten!

Jeg har bestilt originale patroner fra Hp.
Da jeg så d.d. skulle betale for patronerne ser jeg at de har regnet slutbeløbet forkert ud.
Ved alm regning skulle beløbet før moms være 680kr og efter moms 850.

Inkclub er så "smarte" at de får det til 680,20 og med moms bliver det til 850,25 kr
De laver så også lige en "øresudjævning" så beløbet ender med at være 850,50 kr

Nu bliver jeg hverken rigere eller fattigere af at betale 50 øre mere, men gang det lige med antal kunder årligt?

For mig er det princippet.
desuden er øresudregning ved girokort kun ok,"hvis det er aftalt mellem parterne"

Så nu er jeg spændt på hvad Inkclub vil svare!

Thumbs Up...

Jeg bestilte varerne torsdag og modtog straks efter en ordrebekræftelse (ordre nr: 1133217607).

Fredag, dagen efter, modtog jeg en mail om, at nu var min ordre sendt. Tirsdag formiddag var posten der med pakken.

Ganske tilfredsstilende når man tager i betragtning, at jeg bestilte op mod en weekend og at varerne bliver sendt fra Sverige. Jeg bestilte vare fra 2 af deres shops og dermed var fragten gratis – hvilket jo aldrig er dårligt.

Varerne svare til beskrivelsen og jeg er helt tilfreds. Så thumbs up herfra.

Uduelige patroner = ødelagt printer -Dog fin service fra inkclub

Købte nye patroner til vores HP printer, den ene uægte, da den var billigere end HP´s egen.
Den uægte patron var der ikke blæk på, skrev straks til inkclub (for man kan jo ikke ringe til dem!) Dagen efter fik jeg besked om at de ville sende en ny. Da den kom, virkede den heller ikke og måtte igen skrive dem en mail. De sendte 2 helt nye ægte HP patroner. Men desværre var printeren ødelagt af de andre patroner, den printede grønligt og der var intet at gøre, heller ikke med nye patroner. Skrev til inkclub, som bad mig kontakte HP, da de kunne hjælpe. men da garantien på printeren er udløbet for længst, hverken kan eller vil de hjælpe. Dette giver jeg inkclub besked om og de vælger at sende mig en ny (og bestemt ikke billig!) HP printer + de refunderer for de patroner jeg har købt.
Den nye printer er nu modtaget, den virker (indtil videre) upåklageligt.
Trods alt de bøvl der har været, har de trods alt været hurtige til at svare og ydet en absolut god service. Men jeg synes det er ærgeligt at de sælger produkter som ikke virker og som kan risikere at ødelægge printeren.

Jag har handlet hos inkclub flere gange før, uden problemer. Men fremover vil jeg vælge at købe mine patroner et andet sted og holde mig til de ægte HP patroner.

Det dårligste firma at købe blækpatroner hos

Må heller lige skrive, at efter mit sure opstød her inde, så har inkClub nok refunderet alle mine købte blækpatroner

Tror aldrig jeg har følt mig så snydt af et firme som dette.
Kan godt være deres blækpatroner er billige, tror pokker, deres XL patroner i sort holder til at skrive 4 alm A4 sider ud, og så er de tomme.
Blækken løber ud af dem, så ens printer er smurt ind i blæk.
Hopper heller tilbage til HP egne patroner og giver heller 100 kr. mere for kvalitet end dette skidt de sælger i dette firma.

Kim

Dårlig kvalitet

Udskrift kvalitet er super dårlig og printer melder stadig sort patron lav.

Dårligt produkt

Købt flere af samme blækpatroner. Alle patroner er af meget dårlig kvalitet, og kan stort set ikke benyttes.
Penge ud af vinduet!

Brugte printer patroner modtaget

Har modtaget printer patroner som var brugte og genopfyldte.
Det er sku plat og svindel når der ikke gøres opmærksom på at det ikke er nye printerpatroner som InkClub sælger for prisen fejler sku ikke noget.
Vi kommer aldrig til at handle med det svindler firma igen.

Elendig virksomhed

- bestilte og betalte et par patroner til min Canon, men afbestilte dem igen 14 dage efter grundet manglende levering - ikke på lager sagde de. Nu ville jeg jo gerne have mine penge tilbage. Men efter 3 uger har jeg stadig ikke set en nikkel retur! Svindel og humbuk, - handler ALDRIG der mere!!

God kundeservice

Havde et problem med en printerpatron som jeg havde købt i januar og her 6 mdr. senere hvor jeg skulle til at bruge den fandt jeg ud af at den ikke virkede efter ca 40 print. Jeg skrev et høfligt brev til dem og beklagede min nød. To dage efter fik jeg en ny med posten - jeg havde forventet en kamp men blev positivt overrasket.

Kan kun give dem mine varmeste anbefalinger.

God kundeservice

Har været kunde hos InkClub i mange år og har tidligere brugt deres egne gen brugs patroner. Ville prøve dem til min nye HP Photosmart men oplevede at flere af dem slet ikke blev accepteret af printeren. Andre løb hurtigt tør for blæk. Da jeg i forbindelse med nyt køb klagede over dette tilbød InkClub at refundere patronerne. Da jeg havde kasseret dem tænkte jeg at det bare var ærgerligt. Men nu har jeg modtaget penge retur for mit køb . FLOT service!

INKCLUB.DK....IKKE SÅ RINGE ENDDA !

Inkclub har fine og spændende varer og et stort udvalg. Jeg fik en rigtig god blækpatron og andre helt udmærkede varer. Du får en god kundeservice og en hurtig fragt. Professionelt firma. Jeg kan kun anbefale dig at handle hos Inkclub. :-)

HP Photosmart C6380

Dur ikke. Der er ingen farve på printet, og selve printerens kontrolpanel siger at der mangler toner. Det var dog til at leve med, hvis bare der kom farve på papiret.

Det kan godt være at deres tonere er billige, men hvis de ikke virker kan det jo være ligemeget. Inkclub kan grine hele vejen til banken, mens vi andre får en lang næse.

Hold jer væk fra deres billige tonere. Køb original toner.

Lang levetid men varer er ok

Har bestilt varer i tirsdags, forventer at modtage de inden for 3 hverdage, men desværre...har først modtaget de i dag. :-(

manglende vare dårlig service

bestilte den 27/3 en blækpatron til canon, det var lige før påske og forventede først varene efter påske, har stadig ikke modtaget noget, rykkede for 3 dage siden, via deres hjemmeside, lover svar indenfor 48 timer, har intet hørt, rykkede igen her til morgen, intet hørt.
HOLD JER LANGT VÆK

Under alt kritik

Bestilte patroner til min printer, som der var 3 ugers leveringstid på, de kom først efter vi havde rykket 2 gange.
Da de ankommer montere jeg disse korrekt i printeren, men ved første udskrivning bliver alt blåt! Patronen er defekt!
Vi kontakter inkclub men de fralægger sig et hvert ansvar og påstår mere eller mindre vi er idioter at montere en defekt patron. Havde vi vidst den var defekt var den aldrig blevet monteret. Printeren er ødelagt indeni af den blå farve og kan ikke renses.
Jeg returnere alle vare til inkclub med en skriftlig klage, det eneste svar jeg har fået er en rykker på betaling af de vare jeg har send tilbage.
MAN SKAL HOLDE SIG LANGT VÆK.

Inkclub Details

Blæk & fotopapir til din printer fra kr. 0,-. inkClub har et bredt udbud af printertilbehør til alle kendte printermærker. Her findes originalpatroner ligesom kompatible og miljøpatroner.

Visit Inkclub