Inred reviews

Rating distribution

Reviews

About

Review by confirmed purchaser

Fel produkt, fel faktura och som hanteras externt.

Fel produkt, fel faktura och som hanteras externt.

Har de koll?

Jag beställde två lyktstolpar av Inred.se och fick orderbekräftelse. Leverans skulle ske inom en vecka. Två veckor senare kontakta jag dem och de sa att de var på väg att levereras till dem från underleverantör och skulle sen snabbt skickas till mig. När ytterliggare två veckor gått så ringde jag igen och då fick jag beskedet att dessa varor skickas direkt från underleverantör. Hon jag talade med skulle ringa upp underleverantören direkt och återkomma till mig. Efter ytterliggare tre dagar ringde jag igen och fick beskedet att produkten inte tillverkades av underleverantören längre och att jag skulle få pengarna tillbaka. Det intressanta är att jag beställde av Inred.se för att produkten inte fanns längre hos underleverantören (som man kan köpa av direkt. Jag utgick från att Inred.se hade produkten i lager eller kunde sälja den ändå.) Samma vecka som jag fick beskedet att de inte kan leverera mina beställda produkter så fanns de fortfarande på Inred.se att beställa...
Review by confirmed purchaser

Riktigt snygg men ändå en besvikelse.

Supersnygg lampa som dock inte är lika fin när den är tänd. Då den inte ser turkos ut. Så den fyller inte sin funktion här mer än när den är släckt :(
Review by confirmed purchaser

Bra ställe att handla på

Leveranspunktligt, trevligt telefonbemötande, produkten motsvarar förväntningarna.
Review by confirmed purchaser

Bra vara, bra service och inget krångl

Jag är nöjd med allt och jag sover nu gott på nätterna...

Färg, enkelhet och elegans

Mycket nöjd med produkt och leverans.

saknar två kuddar

Förutom att det saknades två kuddar så tycker jag att allt gick snabbt och smidigt.

Hej Riadh!

Efter lite mailkontakt visade det sig att kuddarna var monterade på sänggaveln vid leverans.
Om du stöter på övriga problem så är det bara att höra av dig till oss.

Review by confirmed purchaser

Otydlig information och usel support

Jag kommer aldrig att handla från inred igen. Jag trodde jag lagt beställning på 2 barstolar och betalade direkt. När jag efter en månad inte fått några stolar kontaktade jag inred (vilket inte var det lättaste). De sa att jag inte alls beställt två stolar utan bara en och att man tydligen bara kunde beställa två. Därav fanns alltså inte min beställning även fast jag betalat. Jag skulle få tillbaka mina pengar men de hade ingen aning om hur eftersom Klarna hade hand om det.
Efter ett par samtal till Klarna (som är klanderfira) så kom pengarna tillbaka.
Men som sagt dålig info och usel service.

Hej Petra,

Vi beklagar besväret med din beställning.
Eftersom att vi väntade svar angående antalet på beställningen så återbetalades inte summan på en gång. Återbetalningen skedde via Klarna när ordern avbeställdes.

Vi ska se över informationen på hemsidan och se om vi kan göra det tydligare. Tack för era synpunkter!

Mycket dåligt!!!!

Jag har varit i kontakt med er men ingen hörde av sig! Trots att jag mailade över den konversation jag hade haft med er. Där allt var dokumenterat hur jag blev bemött när min vara som jag frågade efter varför den inte kom. Det var tänkt som en julklapp och jag var såååå ute i god tid vi pratar veckor. Ändå kom den fram efter Jul. Jag frågade men den nonchalans jag möttes av.....Jag kommer aldrig att rekommendera er eller handla hos er igen.

Hej Maud,

Vad jag kan se hos oss så har vi svarat dig skriftligt på mail där vi ber om ursäkt för förseningen på din beställning. Denna berodde på högtryck innan jul och vi beklagar såklart att du inte mottog din beställning i tid.

Om du känner att det är någonting som du saknar så är det bara att höra av dig till oss.

Review by confirmed purchaser

Lång leveranstid utan info, defekt vara vid leveransen, support enligt förväntan

Leveransen tog tid, alldeles för mycket tid och ingen info varför! Ena av två lampor som jag beställde levererades defekt.

Supporten däremot fungerade bra med lampan som levererades med trasig kontakt.
Den nya lampan som ersatte den defekta lyser starkare än den som inte var defekt, vilket är irriterande. Tecken på undermålig kvalité på komponenterna och kvalitetssystem hos tillverkaren om den ens existerar. Tråkigt för en så dyr produkt.

Kreativa och tillmötesgående

Väldigt duktiga, tillmötesgående och jobbade snabbt och effektivt. Även om det var ett i sammanhanget litet jobb så kändes man viktig och betydelsefull som kund.

Toppen!

Allt fungerar bra!

Var är min vara?

Det har gått tre veckor och jag har varken fått min vara eller någon information om när den ska komma. Har mailat och frågat, men inte fått något svar ännu...

Hej Sofie,

Vi beklagar förseningen på din beställning.
Hör gärna av dig till oss med ordernummer så kan vi se var din beställning är.

Review by confirmed purchaser

Bra bemötande men för lång leveranstid

Trevlig o bra service när man ringde o kollade. Fick god information om varans status. Besviken på den långa leveranstiden på en av mina lampor. Blev dock erbjuden leverans av de andra.

Bra och snabb service!

Enkelt och smidigt att beställa. Fick dock inte meddelande att den var restnoterad. Så när jag ringde och frågade om min lampa då det gått längre tid än utlovad leverans- Så fick jag ett jätte bra bemötande. Leverans kom som utlovat efter samtal. Är jättenöjd med min lampa! Blir nog fler beställningar i framtiden.

Mycket bra!

Varför jag inte satte 5 stjärnor var för att jag tyckte att "Min sida" var oorganiserad och informationen om leveransen på "Min sida" var vag.

Kundtjänst var trevlig och behjälplig. Leveransen gick onaturligt smidigt. Sängen är värd varje öre!

Jobba lite på hemsidan så får ni en 5:a nästa gång jag handlar möbler från er!
Review by confirmed purchaser

Bra produkter, hemsida och kundservice

Fick även produkterna i god tid.
Skulle gärna haft mer info om produkten på hemsidan så att jag slapp ringa kundtjänst.

tack

Kanon service fast det va jag som strulat till det.

Supernöjd kund.

Jag köpte en soffa från Inred och har fått superbra service.
Kundtjänst hjälpte till när vi inte kunde ta emot soffan på grund av semester och fixade snabbt utkörning och inbärning när vi var hemma igen.
Alla som jag har pratat med på det här företaget har varit hur trevliga som helst

Oseriöst företag

Spamare som struntar i att dom spamar privatpersoner. Inte seriöst. Fortsätter trotts åtskilliga påpekanden.

inred.se Details

About this company

Visit Inred

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.