Internationalcovers reviews

Internationalcovers reviews

7.5

Tilfreds!

Er tilfreds med mit køb. Det cover jeg købte derinde er super lækkert og jeg finder næppe bedre cover til den pris! Handler helt sikkert her igen!
Anbefales!

Hurtigt og nemt

Simpel og overskuelig website og varerne kom til tiden :)
Tak for docking-station :)

Fin side

Jeg købte 2 covers til iPhone 4 uden problemer.

Jeg bestilte søndag og fik dem tirsdag som forventet. Så er der gratis fragt, hvilket jeg synes er godt.

firma hæver pengene på kontoen UDEN at have varen på lager

Her er et firma som hæver pengene på kontoen UDEN at have varen på lager - Herefter har de gudhjælpemig den frækhed at tilbyde mig et gavekort - Her er ordlyden fra mail:

Den vare du har bestilt er udgået af vores lager. Og vi kan ikke skaffe dem hjem mere.

Jeg vil derfor hører om du vil have et gavekort på 99+ en GRATIS screen protection (værdi 60 kr)

Den ryger i kategorien over plattenslagerfirmaer på webben?
Såkaldte CEO - [navn fjernet] - se at bliv voksen og tilbage på skolebænken med dig - FØJ

Super god webshop

Kan varmt anbefale Internationalcovers.dk at handle ved.
Hurtig levering, godt udvalg og SUPER service.

Kan varmt anbefales!

Et godt sted at handle iphone tilbehør

God og overskuelige hjemmeside, man får varen hurtig og kvaliten er god til priserne.

Super hjemmeside med rigtig gode produkter, nem og overskuelig side, og varen kommer som lovet.

God oplevelse med international Covers

Jeg har købt 2 covers gennem firmaet.

Fornuftige priser, god service og levering til tiden.

Alt i alt en god handel :-)

Mikkel

Is Internationalcovers your company?

internationalcovers.dk Details

International Covers sælger kvalitets iPhone tilbehør. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten af vores produkter. Vores iPhone covers er nøje udvalgt udfra kvaliteten og holdbarheden, sådan du får det mest optimale ud af vores produkter og sådan, at coversne kan beskytte din iPhone mest muligt. Vi har nogle af landets billigste priser på kvalitets iPhone tilbehør og covers.

Visit Internationalcovers