Intrum Justitia reviews

Intrum Justitia reviews

4.9

Plattenslageri

Jeg har som mange andre fået en fiktiv regning med et betalingskrav. Det er selvfølgelig vigtigt ikke at betale, men også udbede sig dokumentation for det påståede krav. Hvis den dokumentation er mangelfuld er det meget vigtigt at man sender en skriftlig klage til Rigspolitichefen i København, som er den myndighed der giver inkassovirksomhederne lov til at drive forretning. Hvis dokumentationen er mangelfuld har inkassofirmaet nemlig ikke overholdt hverken god inkassoskik eller dansk lovgivning. Så klag - det nytter.

Et firma, som Operation X, kontant eller et andet medioplysende virksomhed burde kikke på.

Fik et brev i går om at jeg havde en gæld til SCHIMMILPENG FORDRUNGSMANAGEMENT GM, og at gælden var overdraget til inkasso. Med stor overskrift stod der også RKI.
Jeg blev selvfølgelig ryste, da jeg aldrig har været i RKI, og altid har været istand til at betale mine regninger. Så jeg ringede til firmaet hvis tlf nr. stod nederst på siden.
Jeg kunne kun komme i kontakt med en elektronisk svarer indtil jeg tastede det nr. som angav om jeg ville være kunde til firmaet.
Så fik jeg kontakt med en ung uvidende mand, som jeg fortalte om, at jeg havde fået brevet med inkasso, og som jeg ikke vidste hvad var. Han var så venlig at love at sende et brev om hvad inkasseringen handlede om..
I dag modtog jeg endelig det ventede brev om oplysning om firmaet, det var blot et brev, næsten identisk med den anden, med den afvigelse, at nu stod der Rykker på tidligere henvendelse. Så nu må jeg ringe igen i morgen, tast 1 for dit og 2 for dat og ingen personlig kontakt. Men så må jeg jo taste ind på den med "vil du være kunde".

Ikke til at stole på.

Er blevet sendt til Inkasso af FedEx pga. de ikke har styr på deres ting.
Jeg ringer så til dette Inkasso firma for at sikre mig at FedEx nu også gør som de siger.

Jeg får lovning på at sagen er sat i bero, den 21 Dec. men den 28 Dec. sender de mig lige en rykker + renter selv om sagen er sat i bero.

Jeg ringer så igen 07-01-2013 og får bekræftet at de intet har hørt fra FedEx og endnu en gang får sat sagen i bero (Da de ikke kunne se at den har værret sat i bero før), så må man da håbe at de har gjort hvad de sage denne gang, denne gang lovede de dog at sende mig et bevis på at sagen er sat i bero.

Klamt at et Inkasso firma ikke har mere styr på hvad de laver og at de ikke kan se hvad der sker i andre afdelinger og vi som forudrettet bare skal side og kigge på mens de klumre rundt i det.

Får du fat i en der heder Mia så skynd dig at smæk på og ring igen, hun er flabet og bestemt ikke værd at snakke med.

Is Intrum Justitia your company?

Visit Intrum Justitia

Intrum Justitia is in category: Debt Collection