Ipadstuff reviews

Ipadstuff reviews

4.0

Sender aldrig varen

Som så mange andre har skrevet, er dette firma total uansvarligt, hæver pengene ved først komne lejlighed, men sender ALDRIG varen. Har skrevet utallige gange til dem, uden svar. Har ringet til dem, de er fulde af undskyldninger, og beskylder postvæsenet for alle fejlene, lover at sende nye varer, men jeg har aldrig set varene. Totalt uacceptabel virksomhed.
Til alle : Hold jer langt væk fra dette fusker firma.

Som nedenstående anmeldelse... Hævet penge men ingen varer modtaget

Lige som så mange andre, skriver jeg af flere omgange. Respons en af gangene, med en undskyldning... Kan dog anbefale at ringe, det tager dog telefonen. Lovede at sende den første gang (en ny) men den udeblev. Ringet i dag igen... de ved godt de har dårlig omtale, og undskylder med manglende leverance... Skulle komme i morgen, senest. Tvivler...

Hæver pengene - sender ikke varen!

Bestilte en vare fra ipadstuff.dk lidt før nytår, og pengene blev hævet den 30/12, men jeg fik ingen besked om at varen var sendt. Har sendt dem 3 mails, en fra deres kontaktformular, men ingen respons endnu! Skulle nok have lugtet lunten, da jeg kunne se at de var billigere end alle de andre med tilsvarende produkter. Må kraftigt advare mod deres virksomhed.

DÅRLIG ERFARING MED IPADSTUFF.DK

Jeg har den 9.12.10 bestilt tilbehør til en IPOD hos dette firma. Pengene - kr. 923,- blev trukket omgående fra min konto, men jeg har hverken hørt eller set noget til mine varer.
Firmaet kan man ikke ringe til, (der er telefonsvarer på med en amerikansk dame der siger at de ikke kan modtage beskeder) og der er ingen respons fra
dem OVERHOVEDET pr. mail. De skrev til mig den 16.12 at nu var mine varer
afsendt og at jeg kunne følge dem på track and trace. Der var også et link med, men linket virker ikke. De skriver også at de arbejder sammen med et firma der hedder IPHONE 112.DK, men det eksisterer heller ikke og har samme adresse FREDERIKSBORGGADE 204, 4000 ROSKILDE.
Håber der er nogle på sjælland, der kan køre forbi og se hvad det er for et svindelfirma.
Dette indlæg er skrevet den 21 december 2010.

Trækker pengene men "glemmer" at sende varen

Jeg har for et stykke tid siden prøvet at købe noget protection shield til min iPhone 4 hos ipadstuff.dk

Pengene blev hurtigt trukket men derefter hørte jeg INTET som helst fra butikken. Efter nogle dage sendte jeg en mail til dem hvori jeg gjorde dem opmærksomme på de brød den danske lovgivning vedr. nethandel.
Intet svar så jeg sendte en mail mere hvor jeg truede med politianmeldelse osv.
Jeg fik svar efter kl 23 på en hverdag hvor jeg fik en undskyldning og der blev hældt en masse vand ud af ørene. Desuden blev der lovet ekstra ting tilsendt som et plaster på såret.
Jeg fik mine ting som jeg havde betalt for men kan ikke anbefale stedet. Hvis man kigger på diverse danske mobilforums vil man også kunne læse om flere der er blevet snydt og vildledt af dette firma. Så LAD VÆRE MED AT HANDLE DER!

Levere ikke varen og svarer ikke :(

Super useriøst firma, varen kom aldrig og de svarede ikke på gentagne mails og tlf. opkald.

Har leveret en vare retur men har ikke set pengene endnu, de svarer heller ikke på mails

Havde købt et omslag i læder, hvilket absolut ikke var læder men nylon og sendte retur med returseddel som påkrævet. Har efter utallige rykkere pr. mail intet hørt, har ikke set min penge og går nu videre med sagen. Det er nu næsten 2 måneder siden jeg sendte min vare retur!!

Kan absolut ikke anbefale ipadstuff, de oversælger varen og lever ikke op til deres forpligtelser!

Hurtig levering uden problemer

Hurtig levering og uden problemer. Nem overskuelig hjemmeside.

Lidt langsom reklamation

Havde købt et rødt (kunst) læder omslag til en iPad, eftrer et par uger begyndte det indvendige stof at løsne sig i overgangen til omslaget, og efter endnu et par uger gik resten op.
Kontaktede iPadStuff.dk og oplyste at der var fejl på omslaget og vedhæftede et billede af fejlen d. 29/9. Hurtigt svar - der ville blive sendt et nyt.
en uge efter og endnu nogle mails var der endnu ikke sket noget, mailede igen og endte med at ringe (hvilket havde været nemmest fra starten) - det ville blive sendt med det samme.
d. 13/10 modtager jeg så et nyt læderomslag - samt yderligere et silicone, plast cover og en screenprotector som var sendt et par dage før.

Trods den lidt langsomme sagsbehandling er jeg fuldt ud tilfreds.

iPadStuff.dk var hurtige til at levere, og da reklamationen blev behandlet blev der oven i købet kompenseret for manglerne ved at levere ekstra varer.

Hæver pengene med det samme og varen kommer ikke

Efter at at have bestilt d. 9/10-2010, blev beløbet for min ordre hævet om mandagen. Det vil sige at ipadstuff.dk har hævet min betaling i weekenden. Jeg har stadig ikke modtaget min vare og har gået vidre med sagen. ipadstuff.dk har desuden ikke svaret på følgende mails.

Email 1
..............................................
Hej iPadstuff

I har hævet mine penge, jeg har intet cover set. Hvis jeg ikke får mit cover imorgen laver jeg en politianmeldelse. Det er 2 gang i hæver pengene inden jeg får min varer.

Email 2
............................

Har i tænkt jer at svare på min mail?
---------------------------------------------------------
Der kommer intet svar og min bestilling er ikke kommet. Kommer min bestilling i denne uge, skal en god forklaring til for at jeg ændre min bedømmelse.

En meget sur kunde

Det er yderst ultilfredsstillende.

Super betjening

Efter jeg bestilte mine covers tirsdag formiddag modtog jeg min bestilling onsdag. Jeg kan læse her, at der har været nogle problemer, men jeg har ikke oplevet andet end super service!

Lang leveringstid og dårlig kvalitet!

Det tog mig 6 dage fra jeg bestilte min iPad i USA til jeg havde den i hånden. Det tog 15 dage at få en iPad cover som jeg bestilte hos iPadstuff.dk.

Et par dage efter min bestilling bad jeg om en status på min bestilling og fik at vide at den ville blive et par dage forsinket. Da den ikke kom som jeg var blevet lovet kontaktede jeg shoppen igen, men denne gang fik jeg intet svar også selvom at jeg kontaktede dem flere gange (via email). 15 dage efter jeg havde bestilt min ipad cover fik jeg den med posten.

Jeg kan i øvrigt oplyse at jeg købte en Carbon fiber magnetisk læder cover. Kvaliteten er ganske enkelt elendig. Den kan ikke holde sig oppe med de to små magneter der skulle holde den på plads når man stiller den op. Så det med at sætte den på bordet og se en film går bare ikke.

Jeg kan bestemt ikke anbefale at man køber noget som helst hos ipadstuff.dk før de har fået styr på deres leverancer og så skal de være lidt mere realistiske med beskrivelse af deres produkter.

God service.. Dog lidt langsom..

Købte en Case og Dock til min Ipad (knap 700kr), hos Ipadstuff.dk

Da der åbenbart havde været nogle logitsik problemer hos dem, tog det længere end normalt at modtage min ting.

Men da jeg så modtager mine ting ligger der en kompensation i pakken i form af et ekstra case til 299kr og 2 stk silikone sleeves, fordi min ordre var blevet forsinket.

Det er sQ da super at man erkender at det måske ikke har været super, også lægger en kompensation i som erstatning, SUPER :-)...

Varen kom ikke!

Den 12-6-2010 bestiller jeg et silicone cover på ipadstuff.dk. Varen er iflg. siden på lager. Den 15-6-2010 trækkes pengene på min bankkonto. Idag 21-6-2010 har jeg stadig ikke modtaget varen ELLER hørt noget som helst fra firmaet. Jeg sendte en forespørgsel til firmaet 20-6-2010, den har de valgt ikke at svare på. ØV! KAN IKKE ANBEFALES. Har bedt min bank føre betalingen retur, jeg håber, at det kan lade sig gøre.

UPDATE! D. 23-6-2010 har ipadstuff.dk sendt mig en mail med følgende ordlyd:

Hej Lars

Jeg beklager meget alt besværet med din forsendelse.

Grundet misforståelser mellem iPadstuff.dk og PayPal har din betaling været trukket, og "frosset". Dertil også server problemer har gjort at det først nu er muligt for mig at se din mail.

Jeg ærgrer mig over at du ikke har kontaktet os via tlf. da jeg på denne måde kunne have forklaret dig situationen.

Din forsendelse bestilling er sendt af sted i går eftermiddags d. 22/6-10.
Dertil vil vi som med alle vores andre kunder, der har oplevet samme besvær modtage en ekstra pakke som tak for din tålmodighed.

Din pakke består af:

1 x blåt Silicone cover
1 x hvid Silicone cover
1 x Private Eye screen protector

- til en samlet værdi af: 410,- + forsendelse.

Vi håber det kan godtgøre din uheldige oplevelse.

Vi beklager endnu engang, og skulle der være andre misforståelser er du mere end velkommen til at kontakte mig enten pr. tlf. eller via mail.

Så nu er jeg tilfreds. Fint tacklet ipadstuff.dk :-)

Is Ipadstuff your company?

Danmarks førende side indenfor iPad. Salg af covers, tilbehør og anden beskyttelse til iPad

Visit Ipadstuff