iPhone Eksperten reviews

iPhone Eksperten reviews

9.2

Fantastisk!

Helt fantastisk service! Hurtigt, billigt og suveræn kvalitet. Medarbejderne smiler altid og yder en fantastisk service. Vil helt klart anbefale stedet, hvis du skal have lavet din smartphone.

Billigt, hurtigt og nemt

Det kan stærkt anbefales!. har smadret 2 iphones, en gammel 3'er og en ny 4s'er.. jeg gik straks til Iphone-eksperten, først fordi jeg fik anbefaling som denne, fra en ven. og de levede op til alle forventninger, det gik hurtigt, det var billigt og det var nemt. og derfor vendte jeg self tilbage da jeg endnu engang smadrede min lphone, og de levede op til det hele endnu engang!

Hurtig, Effektiv og Billig hjælp!

iPhone-Eksperten.dk har både skiftet min lys-sensor, alumiumsramme og skærm på min iPhone 4 - Det er gjort til en fornuftig pris og ja der gik ikke engang 3 dage fra jeg afsendte den til jeg havde den retur igen. Fantastisk! Kan varmt anbefale andre at få lavet deres telefoner hos dem. Thums Up!

Kanon service!

Super godt firma, nem og hurtigt!

Hurtig, nemt og billigt!

Jeg fik smadret min iPhone, 1 dag senere fik jeg aftalt en tid med iPhone-eksperten hvorefter jeg personligt kørte derud, vente 30 minutter og wupti! Så var min skærm lavet igen.
De bød på sodavand og var generelt rigtig flinke.
Kan klart anbefales!
Thumbs up!

iPhone reperation

FIk fixet min iPhone i løbet af 2 dage, dette gik meget stærkt og betjeningen var rigtig flink. Mine bedste anbefalinger.

KUn positive oplevelser

Vi har handlet hos iPhone- eksperten og jeg kan kun sige godt om dem. Alt har været i orden:O) Og hurtig ekspedition

Hurtigt og billigt!

Jeg har haft min Iphone der inde og der gik meget kort tid så fik jeg den igen, og den var så god som ny, kan virkelig anbefales!
I gør det sgu godt!
Jeppe.

Hurtig, nemt og billigt!

Det var utroligt nemt og hurtigt, jeg tog bare ned på deres værksted, og 30 minutter efter var min iPhone så god som ny!
Vil helt klart anbefale dem til andre som smadre deres iPhone!:)

Rigtig god service

Servicen var rigtig god, da jeg fik repareret min iphone.

Har hørt godt om :)

Jeg har ikke selv handlet hos dem, men nogen af mine venner som været i kontakt med dem synes godt om Iphone ekspertens service :)
Jeg synes selv at de er god til at besvare spørgsmål på deres facebook side. :)

Super God Service

det super rigtig god service og god handel

Super hurtig betjening og super service

Jeg havde skrevet en mail, hvorefter de kontaktede mig og vi aftalte tid senere samme dag, mindre end 5timer senere, virker min telefon tip top igen! Ville have fået den fikset meget før hvis jeg vidste det var så let og hurtigt!

Super virksomhed!

Aftalte en tid til reparation af min iPhone 4, kørte personligt over og afleverede den, ventede en smøgs tid og bagcoveret var skiftet.

Flere kammerater har fået repareret deres iPhones ved iPhone-Eksperten og det har været en succes hver gang.

Kan klart anbefales!

Service og kvalitet er helt i top!

Jeg fik lavet mit bagcover på min iPhone 4 for en yderst rimelig pris. Dette tog endda kun små 10 min, som jeg brugte ude i min bil med lidt radio til. Denne virksomhed kan klart anbefales af undertegnede!

Det er ikke for sjov Firmaet hedder Eksperten!

professionel virksomhed! Jeg har fået Repareret min Iphone 4s 2 gange første gang ved Iphone doktoren, hvilket IKKE var en succes, Så prøvede jeg Iphone Eksperten, hvor servicen var i top! 5 Stjerne her fra!

super godt!

Jeg fik meget hurtig og god betjening er super glad for det gik så stærk med at få den lavet og den er bare ligesom ny nu! jeg vil anbefale at prøve Iphone Eksperten hvis jeres iphone er i stykker billig og super god betjening!

Super!

Utrolig god og hurtig service med priser alle kan være med til, iPhone eksperten kan varmt anbefales!

Firma i verdensklasse!

Aldrig oplevet bedre service, end hvad man får hos iPhone Eksperten! Jeg har købt nogle skins, overført penge, dagen efter modtager jeg min vare. Sætter det på, og er ovenud lykkelig, for at se hvor skide godt det ser ud! Helt klart et firma som jeg vil benytte mig meget mere af!! Deres ting er i orden, de ved hvad de laver og sælger rigtig god kvalitet! :-) TAK!! Bestemt et firma jeg vil benytte mig meget af i fremtiden! MVH.

iphone-eksperten.dk Details

Visit iPhone Eksperten