iPhoneLuppen.dk reviews

iPhoneLuppen.dk reviews

9.3

Informativ med få mangler

To ting: 1) I min søgen efter anmeldelser af iphone applikationer der vedrører livescore sportsresultater, fandt jeg frem til iphoneluppen - desværre er der pt. ikke en anmeldelse af disse typer applikationer. Et forsigtigt gæt er at 1/4 af den danske befolkning interesserer sig for sport - jeg har fundet denne applikation: https://itunes.apple.com/dk/app/resultat-livescore/id751582902

2) Jeg søgte på "antenne" og fik kun en artikel frem. Situationen lige nu er at flere steder i landet, hvor signalet ligger i en gråzone, har folk problemer med iphones på grund af dårlig antenneforhold. Selv den nyeste iphone 5S dumper i test. Så det er noget som Apple skal arbejde videre på - kilde(jeg mener at der er flere kilder, ikke kun eb.dk): http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mobil/article2177008.ece

Summa summarum - fortsæt den gode hjemmeside - blot et par få mangler som jeg har opdaget.

Gratis service, hurtige svar. Det bliver et ja tak her fra!

Havde iPhonekrise i går. Skrev på deres hjemmeside. Fik brugbart svar i dag. Det er da virkelig service - og så er det gratis....I like!

Effektive Tips/ God service

Mange smarte og gode tips og tricks som man ikke finder andre steder.
Og god service og det hele.
Så i for 5 stjerner

Det eneste fornuftige sted at søge hjælp.

Det er perfekt , når man spørg om noget , så er svaret der hurtigt , og ved de det ikke , erkender de det med det samme , og bruger osse brugerne , hvis et problem opstår , de ikke selv kan svare på , spør de om nogen har prøvet , oplevet dette problem.

Så fulde stjerner herfra , varmt anbefales

Mvh Ronni.

Fantastisk

Det er lærerigt at vide nogle ting man ikke selv havde styr på før

Super cool side

Denne side er et must for iPhone folket, jeg anbefaler den selv,til alle jeg støder på der har iPhone

Top hjælp

Man får mange super gode tips og gode råd til ens iPhone.... Jeg er ihvertfald tilfreds ++++++ herfra

Jeg syntes de gir en rigtig go infomation om Iphones

Jeg syntes det er rigtig godt, og man kan få en masse gode oplysninger og hjælp hvis man har problemer og der er god hurtig svar hvis man skriver..

Kan kun sige jeg er 100 % tilfreds.

Mange smarte og gode tips og tricks som man ikke finder andre steder. Siden er simpelthen et must! :-)

Man får altid er hurtigt svar.

Super Effektive tips

Jeg har fået kendskab, og fået flere tips til min telefon som jeg ikke vidste, og umiddelbart kan finde i de gængse manualer.

Unik

Hurtig respons på spørgsmål og rigtig mange gode daglige råd.. Kan kun anbefale iPhoneLuppen på det varmeste

Even for oldies

Jeg er utrolig glad for Iphoneluppen.dk den har spart meg for mange tlf-oprigninger til mine sønner efter hjelp . Tak for at i finnes

Satans god

God hjælp at hente samt gode tips. Det er et godt stykke arbejde.

Niveauet kan ikke sammenlignes med noget andet!

Jeg læser næsten alle artikler, de få jeg ikke læser er fordi jeg kender meget til det emne der tages op i artiklen. Det er nogle super gode, fængende tekster. Masser af fakta! Jeg er specielt vild med at i spørg jeres "fans" om hvad de kunne tænke sig. Det er altid vigtige ting der bliver omtalt. Fx en af de nyeste om at google Maos er tilbage. Lækkert, hvis jeg ikke havde set det fra jer vidste jeg det ikke og Palles egen gps er på ingen måde lige så god.. Den har nogle andre gode sider men det er en helt anden snak. Jeg vil bare sige keep up thye god work! :)

Louise ! :)

Super fed, bruger den meget! Fedt jeg ikke skal lede efter tips osv, det klare i jo:-)

Jeg syntes det er fedt. Jeg ville aldrig finde så mange ting til min IPhone selv. Så det her kan da umuligt være nemmere.

Super oplysende og let forståelig.

Jeg har anbefalet siden videre til Apple brugere i min omgangskreds og folk snakker kun positivt om siden. Jeg har i hvert fald selv lært en del ting af de undersøgelser/artikler jeg har læst. Derudover har de været super hurtige til, at svare på spørgsmål :)

Suuuuuper :)

Altid søde og venlige, dejligt professionel hjemmeside også !!

iPhonemega

Let forståeligt, noget for mig 😊

Let at forstå

Jeg syntes IphoneLuppen.dk er nem at forstå gode svar på spørgsmål meget bruger venligt :)

iphoneluppen.dk Details

Visit iPhoneLuppen.dk

We live here: Øster Allé 56, 1.
2100 København Ø