Iphoneskins reviews

Iphoneskins reviews

3.3

Advarsel - Useriøst eller svindelfirma

Jeg bestilte 2 iPad covers til mine børn den 7.1.2014 og oplevede stort set samme forløb som Lars Dalgas Bunch beskriver nedenfor. Dog modtog jeg kun et at de bestilte to covers. Ethvert forsøg på kontakt bliver besvaret med et autosvar fra en no-reply mail men ellers bliver henvendelserne ignoreret!

Jeg havde betalt via Paypal og forsøgte at åbne en complaint med refusion for det manglende cover hos PayPal men, det skal gøres inden 45 dage og da leveringen af det første cover tog 30 dage og efterfølgende er der gået lidt tid med forsøg på reklamation til iPhoneskins - ja så er fristen lige præcis overskredet med 2 dage.

Jeg vil absolut fraråde andre at handle her!

På et hængende hår at de ikke blev bedømt som et svindelfirma

Pæn hjemmeside, og man får indtrykket at det er et dansk firma, selvom der er nogle noter om at noget af teksten er oversat fra norsk, nå OK da.
Vi bestiller og betaler via PayPal. Et par dage går og så kommer email om at varen er sendt, med et spooky tracking nummer, og henvisning til postdanmark.dk - lyder stadig OK.
Tracking nummeret virker bare ikke på postdanmark, heller ikke efter at par dage.
De skriver 10 dage levering, men efter 14 dage er pakken stadig ikke kommet, og vi sender en email som svar på deres ordrebekræftelse. Den kommer så retur om at det er en no-reply adresse. Søgning på hjemmesiden giver en anden mailadresse, som vi så sender til. Den svarer med noget der ligner et autosvar, at de har travlt og ikke kan svare lige nu - travlt med hvad?? - og i øvrigt igen fra samme no-reply adresse.
En lille uge efter kommer så lige pludselig en ny email om at pakken er sendt, med et nyt tracking nummer med et Swiss mail, men det virker da, og pakken er sendt fra SINGAPPORE !!
Så her over en måned efter har vi vist været så heldige at modtage varen, som vi så nok bare skal være glade for ikke blev stoppet i tolden.
Jeg har været inde og se igen, og de skriver ikke noget på hjemmesiden omkring prisen er med eller uden moms, og det står heller ikke på betalingen fra payPal. Fakturaen, ja den har jeg aldrig fået.
Udgiver sig for at være et dansk firma, men domænet er registreret i Norge og varen kommer fra Asien.
Nu fik jeg varen, så et svindelfirma er det trods alt ikke helt, selvom man har en lemfældig omgang med sandheden. Vi fik jo at vide 2 gange at varen var afsendt.
Kan man ikke give nul stjerner - de fortjener ikke engang 1.

Køb ALDRIG noget ved iphoneskins.dk

Bestilte et cover den 5/1-13, som vi ikke har set skyggen af. De er ikke til at komme i kontakt med, da der ikke er opgivet noget nr., og de ikke svarer på mail.
Vi har lært af det, altid at checke herinde inden vi køber noget over nettet.

Fusk og løgn

Ingen Tlf nr. Har aldrig modtaget min cover og ingen svar fra dem. Lucky det var kun 120kr det har taget!!!

Amatør firma!

Jeg bestilte 2 Ipad covers fra deres danske web side. De 2 covers dukkede op ca. 3 uger efter, men det gjorde en toldopkrævning også!! Jeg var nødt til at betale import afgiften for at få mine covers udleveret. Total amatør firma!! Sikke en måde og drive et firma på. Det burde lukkes. Jeg har selvfølgelig skrevet til dem, men ingen respons. De får 1 stjerne, fordi jeg trods alt fik mine varer.

Handel aldrig med dette firma!

Mvh Tina J. Andersen

Elendigt

Fristet af en annonce på Facebook købte jeg et skinn/cover til min iPhone. Beløbet blev hurtigt trukket fra kontoen, uden at jeg fik en kvittering. Efter lang ventetid, og en ubesvaret henvendelse fra mig, kom varen - men denne var af ringe kvalitet. Lakken skallede af flere steder og der sad små hår og fnuller i lakken. Jeg mailede, men intet skete før jeg skrev på deres FB-væg. Her blev jeg bedt om at sende billeder ind af varen, hvilket jeg gjorde - og siden er der ikke sket yderligere. Varen er skallet mere af og ligner noget der er løgn. De svarer hverken på væggen eller på deres mails - og jeg venter fortsat på at få mine 189 kroner retur.

Firmaet holder tilsyneladende til i Norge, mens varerne sendes fra Singapore.

Kan bestemt ikke anbefales.

Betalt men ikke modtaget produkt - nu modtaget

Det er nu små 3 uger siden jeg bestilte og gennemførte betaling for Ipad cover, men har til nu hverken fået trakingnr. eller produkt.
9. januar 2012
Efter ca. 1mdr. er cover modtaget afsendt fra Kina. Ved bestilling var leveringstid angivet til 10 dage og ikke et ord om Kina. Pengene blev trukket fra min konto lige efter bestilling.

Gennemført betaling, men ingen produkt...

Det er nu ca 1 måned siden at jeg købte og betalte for et produkt hos iphoneskins.dk men produktet er ikke komet, der er ikke noget track & trace på pakken og firmaet svarer ikke når jeg skriver til dem.
En dårlig service vil jeg ikke kalde det, da der jo sådan set ikke har været en indtil videre...
Gad vide om jeg kan trække betalingen tilbage fra banken :-)

Is Iphoneskins your company?

iphoneskins.dk Details

Visit Iphoneskins