Iphonespecialisten reviews

Iphonespecialisten reviews

7.8

Helt perfekt! Hurtigt, billigt, nemt, god service!

Jeg var inde hos iPhonespecialisten på Nørrebrogade i dag med min iPhone, hvis skærm ikke bare var gået i stykker - den var pulveriseret!
Jeg havde ingen forventning om, at telefonen kunne laves, og håbede på at kunne få liv i den igen for en 1000 krs penge. Da jeg kom ind i butikken mødtes jeg af en smilende mand, som efter jeg havde sat ham ind i situationen sagde, at han ville kunne lave den for 525 kr, og at jeg kunne hente den om 25 min.
Da jeg kom tilbage viste han mig, at den virkede.
Helt igennem perfekt service! Kan kun anbefale dette sted!

Venligst Kamille

Den gode service til den rigtige pris

Hurtigt, nemt og bekvemt.
Det tog Iphonespecialisten.dk under 30 min. at erstatte min smadrede IPhone 4S front, og kostede næsten halvdelen af hvad andre butikker forlanger.
Professionel og vedkommende betjening.
De har mine varmeste anbefalinger.

Hurtigt, rigtigt, og væsentlig bedre end irep.dk

30 minutter's reparation.
Meget god og venlig betjening.
Har brugt irep.dk før dette, og iphonespecialisten er bedre på alle punkter.

Hurtig, fin og uproblematisk reparation

Jeg havde pludselig problemer med min Iphone 4S, der ikke ville oplade, selvom stikket blev registreret, når det blev sat i. Det tog en lille times tid at reparere den, og til en helt fair pris. Der var også 10 % studierabat. Kan helt sikkert anbefale Iphonespecialisten!

overskueligt

gode informationer til priser og der er de informationer tilstede hvis man skulle være i tvivl.

Utrolig god service

Jeg fik lavet min iphone 5 lynhurtigt og uden problemer. Servicen var fantastisk og smilende.

Jeg vil til enhver tid anbefale alle at bruge iphonespecialisten.dk

Top service

Jeg havde tabt min iphone 4s skærm og besluttede mig for at tage den til reparation hos Iphone specialisten. Det viste sig at være en god beslutning, da jeg fik den tilbage efter blot et kvarter, med nyt glas. Den har virket uden problem siden. Skulle den gå i stykker igen, ville jeg helt sikkert komme tilbage med den.

Langt fra tilfreds!

Gå aldrig ind til iphonespecialisten, Nørrebrogade for at få lavet frontglasset på din iphone.

Har en iphone, der efter en reparation hos iphonespecialisten, stort set er ubrugelig. Frontglasset er sat skævt på, hvilket gør, at knappen sætter sig fast. Den første dag var der ikke noget, men dagen efter begyndte den at sætte sig fast. Først derefter går det op for mig at de ikke gav mig nogen kvittering kg jeg kan derfor ikke bevise noget.. Går aldrig derind igen..

Kære Camilla,

Til at starte med vil vi beklage, hvis der er sket en fejl fra vores side eller en misforståelse fra din side. Det skal lige nævnes at en kvittering er noget der skal gemmes, for efter den danske lovgivning betragtes det som et bevis.
Vi har dog været udfor at nogle af vore respektive kunder har henvendt sig til forretningen, og dermed har tabt deres kvittering af en eller anden grund. Med et stort smil har vi alligevel taget imod deres udstyr, hvor vore teknikere efterfølgende kunne evalurere og gennemskue om det pågældende reparation var udført af os eller ej.
Ærlighed er noget vi sætter stor pris på og hvis står overfor en kunde der har været ærlig ved at indrømme at have tabt sin kvittering, vil vi med glæde finde en løsning.
Det skal lige nævnes at vi tilbyder en gratis diagnose og helt uden omkostninger for vore kunder. Er der derimod tale om en eventuel mangel fra værkstedets side, vil vi med selvfølge behandle fejlen øjeblikkeligt og bekostningsfrit.
Du opfordres derfor til at tage kontakt til os igen hvis du har mistet din kvittering og vi vil med glæde kunne finde en løsning der kunne tilfredsstille begge parter og ender med et smil alles læber.

Ali R.
iphonespecialisten.dk

Dårligt håndværk

Har lige fået skiftet skærmen på min Iphone igen i USA, derfor ikke en konkurrent der får noget ud af at sige noget dårligt om iphonespecialisten. De fortalte mig at dem der havde skiftet den sidst (iphonespecialisten, Nørrebrogade) ikke havde monteret alle skruer igen og at gitteret de havde montere foran højttaleren var en for stor model, derfor lå det ikke fast og havde flyttet sig fra hullet. Telefonen virkede fint nok efter reparationen, men de skal sgu montere alle skruer de tager ud og ikke bruge dele der giver dårligere beskyttelse. Jeg bruger dem ikke igen!

Nemt og effektivt.

Afleverede min Iphone3 til Iphonespecialisten, med en total hvid skærm efter endnu et tab på gulvet. Dagen efter blev jeg ringet op som lovet, med en fixet telefon, som virker ubeklageligt og så til en fair og overkommelig pris. Har efterfølgende indsendt min venindes Iphone3 til reparation af en total smadret skærm, og igen fixet og fin uden problemer:o)

Lynhurtig reperation mens jeg ventede........

Bare super service til en rimelig penge !! Fik udskiftet mit frontglas på min iphone super hurtigt !!!!
Og det er bare lykken ... når telefonen går i sort - man kommer forbi Iphonespecialisten med hundeøjne - og wupti er den fikset - det hemmelige touch - helt gratis !!!
Det reddede min dag ! Tak

FANTASTISK SERVICE

Min datter tabte desværre sin iPad 2 og det gik desværre udover glasset. Jeg fik heldigvis kontaktet iPhone specialisten og de fik den skam repareret på ingen tid! Jeg anbefaler stærkt alle og en hver at tage til Iphone specialisten, hvis de søger god service til en billig pris.
Mvh Kasper

ER 5. gang mon lykkens gang? - det var det

Tabte min iphone på gulvet. Mikrofonen røg - alt andet ok. Blev indleveret til iphonespecialisten, som skiftede mikrofonen 2 gange - derefter skulle det virke. Men nej, når man ringer kraftig brummen i både modtager og afsenders telefon. På den igen. Jeg får besked på at nu er den klar, kommer og henter - beder om at vi tjekker - og nej den brummer stadig. Kontaktes påny efter 1-2 dage og bliver LOVET at den der tjekket. Kommer hjem og tjekker - brummer stadig. For helvede... hvorfor tjekker i dog ikke tingene igennem!
Det kan godt være at I er hurtige - men det dur jo ikke når problemet ikke bliver løst!
vh Mette
OK for retfærdighedens skyld er problemet nu løst - men det var en træg omgang!

Jeg siger tak for venlig betjening og hurtig reperation af min datters iPhone 4 som blev tabt og smadrede forruden. snøft.
Men det blev hurtigt og billigt fixet mens jeg gik over på den anden side af gaden og spiste en sandwich og drak en kop kaffe.
Mobilen virker perfekt. Tusind tak
En glad smiley herfra :-D
Isis64

Woooow

Man skulle ikke tro det var sandt Iphonespecialisten kunne reparere min iphone 3gs glas på kun 15 min det er rent trylleri.
 Det er virkelig service, iphonespecialisten kan man kalde for en specialist har virkelig styr på tingene:)

Tog 5 timer

Det tog 5 timer, de satte ikke det grå net i foran højtaleren. Ydermere er både foran og bagsiden gået i stykker en uge efter. bare ved at være i min lomme. Ved ikke hvor de for deres reserve dele, men shit det er ringe. Glasset blev riset en time efter, ved ikke hvordan, men hvad er chancen. Til sidst var servicen noget af det værste jeg har oplevet. Lorte sted

Hej Mikkel,
Det er selvfølgelig meget ærgeligt at læse om din oplevelse. Man kan dog ikke undgå at tænke på at en skærm ikke bliver ridset af sig selv medmindre der er noget der kan være skyld i dette (såsom et sæt nøgler i samme lomme eller andet) især når du nævner at der ingen ridser var 1 time før.
Vi har faktisk været meget udfor at de kunder der besøger os for at få repareret deres telefoner har været overrasket over at der ikke skulle meget til før en iphone går i stykker især for og bagglasset. Derfor rådgiver vi vore kunder altid til at købe skærmbeskyttelse eller ramme covers der kan være med til at begrænse sådanne skader der måtte forekomme.

Det er udbredt at mange iphone brugere, ligesåvel som andre, beholder deres telefoner i lommen uden at tænke på at nøgler også kan være med til at skade telefonen i form af ridser eller direkte fysisk styrke.

Det skal lige nævnes at der tegnedes en smil over læberne på vore teknikkere da jeg spurgte om nogen havde brugt 5 timer på en kundes telefon da det aldrig i iphonespecialistens historie har været tilfældet at vore teknikkere fik brugt så lang tid på en glas udskiftning lige meget hvor drillerisk iphones kan være.

På trods af den kedelige episode kan vi tilbyde dig en rabat for den kommende reparation så vi kan tegne en smil på dine læber. Vi syntes at alle vores kunder fortjener en smil selvom de nogle gange kan overdrive som det med 5 timers reparationen :-)

Du ønskes en god dag og vi ser frem til at se dig igen.

TOPservice

Troede min iPhone var død for altid, men de vakte den til live på få minutter - endda gratis og med et smil! Bedste anbefaling herfra!

Hej Lotte,
Det er altid en fornøjelse at se vore kunder glade.

Du ønskes en god dag og husk at dele din oplevelse med dine venner så de ligeledes kan have glæde af den gode service :-)

Super god service

De er utrolig flinke og der er næsten ingen ventetid super gode

Hej Randi,
Vi kan næsten ikke tilbyde andet end hurtig og god service ellers kan de fleste kunder jo ikke undvære deres telefoner.

Vores glæde er vore kunders :-)

Ipod skærm skiftet

Har for få dage fået skiftet knægtens ipodskærm. Magen til dårligt hændværk skal man da lede længe efter, nu er ipoden fyldt med skruetrækker mærker hele vejen rundt i kanten så man river sig.
Vi betalt 798 kr. For udskiftningen og har nu fået et rive jern tilbage. Alt i alt en dårlig oplevelse og dårlig service.

Pas godt på kvitteringen..!!!!

Jeg skulle have skiftet min iphone skærm og det fik jeg også uden problemer. Dog gik der 6 dage og så gik min telefon fuldstændig og helt aldeles død. Jeg afleverede den hos min normale operatør som kunne fortælle at der manglede 5 skruer inde i telefonen. Desværre har jeg fået smidt kvitteringen væk, så kan ikke bevise at jeg har været hos Iphone specialisten. Men sikke da en specialist der ikke kan finde ud af at sætte skruerne på plads igen!!!

Hej Josefine

Du påstå at din normale operatør har sagt, at telefonen mangler 4-5 skruer og det er defor telefonen ikke virker (er det 4 eller er det 5 skruer, eller ved de det ikke?).

Hvis de har konstateret at telefonen "kun" mangler skruer, kunne de så ikke bare have sat dem i igen(hvis du prøver at udtrykker dig at de er bedre end os)?

Desuden ville din telefon ikke have virket i 6 dage uden disse skruer ( som vi selvfølgelig HAR sat i ), da telefonens indmad ville have siddet løs og raslet rundt indeni. Enhver med kendskab til iphones ved at det er umuligt.

Hverken du eller din normale operatør kan sætte spørgsmålstegn ved vores ekspertise eller ødelægge vores gode ry, da vi er sikre på at vi har udført vores arbejde korrekt og aldrig ville "glemme" hele 4-5 skruer, hvilket er fuldstændig fysisk umuligt.

Vi beklager at du har haft problemer, men forstår ikke hvorfor du ikke returnerede og klagede direkte til os, vi ville straks have ordnet din telefon uden omkostninger, hvis det mod forvetninger viste sig at fejlen var vores.

Ali R.
Indehaver af butikken PC-Mobil / iphonespecialisten.dk