iRepair reviews

iRepair reviews

8.2

super god reperation

Hurtig og kort leveringtid på reperationen

Hurtigt og nemt

Har brugt Irepair et par gange og det går nemt og hurtigt.
Har fået skiftet glas på IPhones og de bruger originalt glas.
Den ene gang var der lidt bobler under glasset efter et stykke tid, så jeg henvendte mig bare i butikken og fik det skiftet igen uden det kostede noget.
Pæn butik og flinke ansatte.

Jeg er ikke så imponeret som jer andre.

Min søn har købt en brugt Iphone 4s, som han selv har sparet op til. Da vi får telefonen virker wifi modulet ikke - tough luck. Farmand spæder så de kr. 400,00, som det kommer til at koste. Jeg skriver en fin mail til Irepair og forklarer dem situationen, kommer ind med telefonen og den bliver repareret, som lovet.

Da jeg kommer og henter den får jeg at vide, der er nogle problemer med et og andet board i telefonen og det vil koste kr. 2.400,00 at få et nyt i. Dette kan naturligvis ikke betale sig. Derudover fortæller han, at reelt set kan den reperation de har lavet kun holde en måned (måske mere, det ved han ikke).

Jeg ville have foretrukket en besked om, at det de har lavet kun kan holde en måned og dermed have smidt telefonen tilbage i hovedet på dem jeg havde købt den af og så have sluppet med de kr. 150,00 det koster at få dem til at kigge på telefonen.

UPDATE: I stand corrected. Vi har talt forbi hinanden og jeg er igen en tilfreds kunde. Jeg har redigeret mine stjerner fra et to-tal til et fire-tal.

Hej Jesper,

Tror vi har talt forbi hinanden. Problemet er ikke dit logicboard, men derimod blot at wifi modulet sidder på logicboardet.
Vi har efterhånden genloddet rigtig mange wifi moduler og i stort set alle tilfælde har det holdt, men da modulet er meget småt, kan det løsne hvis man taber tlf'en.

Vil samtidig gerne påminde dig om at vi har 3 måneders garanti på reparationen og skulle der være nogle problemer, kigger du bare forbi, så får du det repareret igen eller pengene tilbage.

Håber at det holder og at din søn får glæde af sin iPhone.

Mvh.

Fantastisk behandling

Desværre havde jeg sat et micro simkort i min Nokia N8 i stedet for et alm. simkort. TDC havde dømt telefonen død, men iRepair vækkede min Nokia N8 til live igen.
Tak for god behandling, VH John Iversen

Hjælp i nød, men ingen kommunikation

D. 30/12 stod jeg med en smadret iPhone 4 kl. 17.00 ved Nørreport og ringede til iRepair og spurgte om de kunne nå det i dag. De ville gerne hjælpe såfremt jeg kunne være i butikken inden for 15 min. Ingen problem, jeg var der 17:16!
Jeg kommer glad ind i butikken og lægger telefonen på disken, beder dem sætte ny skærm på. Så får jeg at vide ar det kunne de ikke fixe i dag.. Jeg var lige ved at græde! Men men.. Jeg ringede og i lovede??! Og pludselig kunne de godt alligevel, fordi en kollega ikke lige havde informeret de andre..
Inden for 45 min var de færdige og alle gik til tiden (kl. 18).
Mange tak for hjælpen, men husk at tale sammen!

Hej Lonnie

Tak for anmeldelsen og den konstruktive kritik.

great

fast reliable service

Inkompetente

Det er ikke mit indtryk at det er ingeniører det står og arbejder med de telefoner, det kunne være interesant at vide hvilken uddannelse de har bortset fra youtube videor. Men personalet ude foran i butikken er helt uvidende om det de arbejder med, og man spilder derfor sin tid med "teknikkerne" forsøger noget andet end det man har bedt om for så at komme timere senere og blive opkrævet 150 kr for at fp noget at vide som man godt vidste i forvejen og uden at ens problem er løst.
De kan skifte ødelagte skræme lige så godt som hvem som helt der har gidet se en youtube video om det, og det er jo fair nok at man kan betale sig fra det - andet dur de ikke til.

Hej Tommy
Vores teknikere er uddannet fra teknisk skole, som henholdsvis Elektronik mekaniker og Elektronik fagteknikker, der er 4 årige uddannelser. De har arbejdet med telefoner i mere end 10 år, blandt andet hos Nokia og Sony-Ericsson.

Vores teknikere har ikke gjort andet, end de blev bedt om.
Teknikeren tog batteriet ud og opladede batteriet, som du bad om. Det lykkedes ikke at få gang i telefonen, da den var erklæret total skadet pga. den væskeskade som vi tidligere har konstateret (23.09.2013)

At du bliver opkrævet 150 dkr. i undersøgelsesgebyr skyldes selvfølgelig, at vi tager betaling for den tid som vores teknikker bruger på at udfører det arbejde, som du har bedt os om. En opkrævning som du også er gjort opmærksom på og har skrevet under på.

Super godt!

Godt tilfreds med den hurtige services.

Reply from iRepair

Tak for den fine anmeldelse, Hans Ege.

Vi forsøger hele tiden, at udvikle os og kunne godt tænke os at vide, hvad vi kunne have gjort bedre?
Hvad havde det krævet for at få den sidste stjerne?

MVH

Rigtig fin service :)

Jeg kom ind fra gaden og spurgte om de kunne rense min gamle iPhone 3GS for støv. De sagde at det plejede de ikke at gøre, men at de gerne ville alligevel. Den blev så fin, det eneste var bare at bagefter var der en af pixelsne som var lidt underlig. Ellers fin service!

Nemt hurtigt og fin pris

Titlen siger det hele. Afsted med knust skærm og tilbage igen nogle få dage senere. Historien om min iPhone5, som jeg tabte uheldigt.

super fleksible

Vi bruger iRepair som fast reperatør af vores telefoner og de er altid grundige og hurtige til at returnere telefonerne.

Gør som se lover og svare hurtigt på henvendelser

Det er rigtig fin og professional service

fint arbejde

Ind og ud samme dag - Fik så at vide at jeg ville få en mail når den var færdig, men den kom aldrig og så måtte jeg selv finde frem til at den var færdig

Meget tilfredstillende

Jeg er meget tilfreds, god service, information.

PAS PÅ, ved brug af IREPAIR...

Desværre skal man her på trustpilot som minimum give en stjerne, hvilket i dette tilfælde er alt for meget.

Jeg indlevere min Iphone 4S til reparation da min on/off knap er gået i stykker. Da jeg henter telefonen senere på dagen i butikken checker jeg lige om den virker, inden jeg køre hjemad. Den virker fint.

På vej hjem lægger jeg mærke til at der står Telia som operatør og ikke Telenor som jeg bruger. Jeg kan godt selv regne ud at der er blevet sat et forkert simkort i min telefon. Jeg vender bilen i myldretidstrafikken, og køre turen tilbage til irepair. Her finder de ganske rigtigt også mit simkort efter lidt tids søgen. Jeg modtager selvfølgelig ingen undskyldning for besværet.

Dagen efter vil jeg lade min telefon op og sætte den derfor til opladning. Men, men, men, telefonen vil ikke oplade. Jeg tager tilbage til irepair, som fortæller mig at de på den seddel man for udleveret når man henter sin telefon, har skrevet at telefonen ikke vil lade.

De har ikke gjort sig den overvejelse, at ringe til mig og spørge om det var noget de skulle lave. Det ville nok have været meget smart, da jeg ikke rigtigt kan bruge en telefon uden strøm, og som ikke kan lade.

Når det er sagt så virkede telefonen fint inden den blev afleveret hos irepair. Efter megen snak frem og tilbage, giver den absolut ikke kundeminded teknikker der har lavet telefonen, mig det tilbud at de vil lave denne "nye fejl" til halv pris.

Selv om jeg syntes at det er forkert at jeg skal betale for deres fejl, acceptere jeg da jeg ingen glæde har af en telefon uden strøm. Jeg bliver fortalt at det vil tage 20 minutter. Efter at have ventet toldmodigt i en time, kommer der en ud og spørger om jeg har fået telefonen lavet før, da der mangler komponenter i telefonen. Jeg svare nej da jeg ingen erindring har om tidligere at have fået lavet noget ved telefonen. Efter at have ventet en halv time yderligere spørger jeg hvornår den er klar, og bliver fortalt at der kan gå mange timer endnu. Det var vist godt jeg spurgte da jeg har andet at lave end at side i Jeres butik.

3-4 timer senere modtager jeg en mail hvor der står at telefonen ikke kan laves, men at der skal et nyt "kort" i hvilket koster 2.500 kr. Til den pris kan man jo købe en brugt tilsvarende. Der er også lavet en kommentar om at det er en tidligere reparation der har ødelagt telefonen.

Det er så bare "MEGET" tilfældigt at denne dims går i stykker samme dag som irepair skifter on/off knappen.

Jeg fortæller pænt irepair at jeg stadigvæk ikke kan huske, at jeg har fået skiftet noget på telefonen, men at hvis der tidligere er blevet skiftet noget så har det været dem der i sin tid har skiftet det, da de er de eneste jeg tidligere har benyttet mig af, da jeg fik skiftet noget på min kones telefon. De prøver at bortforklare med alle mulige undskyldninger, bland andet at selv om jeg har købt telefonen fra ny, så har de hørt om teleselskaber som sælger telefonerne brugt... Jeg har helt ærligt lidt svært ved at tro at Telenor har solgt mig en brugt Iphone 4S, til en ny telefons pris, og så samtidig lige pillet nogle komponenter ud af telefonen.

De fortæller mig også at de kan se at det ikke er dem, der har lavet telefonen tidligere. Come on IREPAIR. Det kan godt være at jeg har meget at se til i min hverdag, og ikke kan huske om min telefon som er flere år gammel har været til reparation tidligere. Men efter som jeg kun kender Jer, så er jeg ikke i tvivl om hvor telefonen er blevet repareret hvis den har haft brug for det.

Når IREPAIR...
Tak fordi jeg har måtte bruge rigtig meget tid, samt fået lov til at betale 500 kr. for at i har ødelagt min Iphone 4S. Alle kan lave fejl, men i det mindste kunne i tage ansvar når det sker. Jeg har som sagt tidligere benyttet mig af Jer, og her var alt fint. Sådan sluttede det ikke denne gang.

Heldigvis for mig så fattes jeg ikke penge, I modsætning til en anden trustpilot bruger Uni.studerende.86 der for ca. en uge siden, også fik ødelagt sin telefon.

Irepair. Lad venligst vær med at komme med kommentar til min anmeldelse af Jer, med mindre at i har lyst til at tage ansvar.

Jeg kan kun anbefale eventuelle fremtidige kunder, at i finder nogle andre end irepair til at lave Jeres telefon, hvis den er gået i stykker. På trods af ellers pæne anmeldelser, så frakender de sig alt ansvar når det en gang imellem går galt.

Reply from iRepair

Det er meget beklageligt at du har fået en dårlig oplevelse.

Jeg er ked af det besvær det har medført for dig at teknikeren har glemt at tage simkortet ud, og især at du har måttet side I vores butik uden at få information om at der kunne være lang ventetid på din sag.
Det er ikke okay, og det beklager jeg meget.

Grunden til at der har siddet et simkort i telefonen, er at vi altid tester telefonen inden vi går i gang med reparationen, og igen efter vi har afsluttet den, for at tjekke at alt virker. Vi har under ”førtesten”, konstateret at telefonen ikke har kunnet lade via USB, og den Mac som vores tekniker benytter.
Dette er testet inden vi har skilt telefonen ad. Nogle gange kan bundstikket have en løs forbindelse, som resulterer i den ikke kan lade på Mac/Pc, men godt kan via en normal lader.
Det er beklageligt at vi ikke har kontaktet dig, hvilket er normal procedure, men teknikeren antog at du ikke kunne kontaktes, da dit simkort sad i mobilen.

Yderligere fandt vi 2 fejl ved indlevering, som også er dokumenteret i rapporten.
Der var en gul linje i lcd’en og støv / snavs under skærmen. Det er ikke fejl vi har undersøgt nærmere, da vi kun undersøger for de fejl der er noteret ved indlevering og vi er blevet bedt om at rette. Vi har dog noteret disse fejl inden påbegyndt reparation.

Da du kommer ind med telefonen anden gang, for at få kigget på lade fejlen, undersøger vi telefonen nærmere og konstaterer at der er andre der har skiftet dele i telefonen. Der sidder en dårlig kopi skærm på telefonen og den er skyld i den gule linje i lcd’en og at der kommer støv ind, hvilket vi aldrig har set i originale skærme. Vi forsøger at skifte ladestikket, men det afhjælper ikke problemet.
Vi undersøger logicboardet (Selve hoved printet som styrer hele telefonen) og kan se at der mangler nogle små komponenter på logicboardet ved lade modulet. Vi sender dig derfor et tilbud på et nyt logicboard, som er lidt dyrt (2500 kr.), da det er alt elektronikken inde i telefonen.

Vi hverken ønsker, eller prøver på, at løbe fra vores ansvar og dækker selvfølgelig hvis vores uddannede teknikere skulle ødelægge noget under vores reparation.
Men vi kan ikke tage ansvar og dække når andre end os, har forsøgt repareret, og skiftet dele i telefonen. Vi har et system, hvor vi logger alle tidligere reparationer på telefonens serie nummer og din mobil har ikke tidligere været registreret.

Christian Storm

Skide godt Egon!

Min kun 1 mdr gamle Samsung Galaxy 4s bliver tabt.. Glasset splintrer.. Undersøger priser på nettet. Den skal laves hurtigt. Bor i Valby og indleverer telefonen kl 14 ca. Afhenter igen kl 17. Og IRepair endte så med alligevel at være billigst da man fik 10% rabat ved at indtjekke på Facebook:). Kun roser tilovers for IRepair. Top tunet service:)

Lynhurtig service, alt info dækket på sms beskeder!

Jeg sendte telefonen afsted mandag eftermiddag og modtog den tilbage onsdag med pakkeposten lige over middag! Jeg modtog sms'er angående hver eneste trin min telefon gennemgik i løbet af tiden den var væk og alting gik hurtigt,problemfrit og nemmere end forventet. Prisen var lidt under standarden og behandlingstiden var langt over standarden!

Indleverer fuld funktionel tlf. får en total smadret ubrugbar tlf. tilbage

Aldrig har jeg fået dårligere behandling, der ender ud med 1 stk. ødelagt tlf. og mig selv, der nu står med regningen!
Jeg indleverer min tlf., da jeg ønsker at få lavet et overslag på, hvor meget det vil koste at lave den - og KUN et overslag, ikke nogen reparation eller noget! Min tlf. er FULD FUNKTIONEL, da jeg indleverer den, men da jeg skal afhente min tlf. er den fuldstændig UBRUGBAR! Skærmen er stort set gået i sort og står og flimrer, dvs. jeg kan overhovedet ikke bruge den. Efter at have stået og diskuteret med ekspedienten i længere tid, laver vi en aftale om, at jeg selvfølgelig kan komme ned med den dagen efter, da de: "Jo ikke er interesserede i at ødelægge folks telefoner" (og jeg citerer!). Men da jeg skal afhente min tlf. igen dagen efter, er det til en regning på 3000 kr., hvilket er, hvad det ville koste at anskaffe mig en ny tlf., da min egen er totalt smadret og ikke engang kan tændes længere. De mener så, det er MIN EGEN SKYLD og jeg har haft en væskeskade på den, som har "tricket", at tlf. ødelægges, når man renser den. Kan du sige, at fralægge sig ethvert ansvar!? Jeg stod i yderligere 20-25 min. og diskuterede med dem, for følte mig simpelthen SÅ forurettet, dårligt behandlet og bondefanget. Her står jeg, fattig studerende, der blot skal have lavet et overslag på, hvad det vil koste at reparere min tlf. og ender med en totalt ødelagt tlf.!
Ikke nok med, at jeg blev talt ned til, som om jeg ikke forstod deres tekniker-sprog, jeg fik ødelagt min tlf., og er således selv endt ud med regningen!
Derfor kan jeg absolut kun sige til folk, BENYT ALDRIG IRepair. De bodefanger én og fralægger sig ethvert ansvar, skulle der ske noget under indleveringen. Og når man står i en situation, hvor det er ord mod ord, så taber kunden desværre tit, hvilket i dette tilfælde også viste sig at være rigtigt. Det var en MEGET DYR og ikke mindst den DÅRLIGSTE behandling, jeg nogensinde har oplevet.

Hej Uni.studerende.86

Vi forsøger ikke at løbe fra vores ansvar og er meget kede af sagens udvikling, men for at kunne give dig et pris overslag, på knækket skærm, defekt volume knap og at den gik periodisk ud, var vi nødsaget til at åbne telefonen.

Desværre oplyste du os ikke om, at du 1 måned forinden havde tabt din telefon i en øl, og vi kunne derfor ikke forklarer dig de forskellige risici, ved at åbne en væskeskadet telefon.

Når en telefon har været udsat for væske, medfører det at dele inde i telefonen ire og blive meget skrøbelige.

Da vi selvfølgelige ikke interesseret i at du eller andre skal sidde tilbage med en ubrugelig telefon, prøvede vi at rense omkring volume knappen og skærmstikket efter aftale med vores ekspedient. Efter rensningen virker volume knappen, mens skærmen flimrer lidt og vores tekniker vurderede derfor at telefonen er totalskadet som følge af væskeskade og du fik derfor prisen på en ombytning.

Morten Terp
iRepair.dk

Alt i top

Rigtig god oplevelse hele vejen igennem. Fin kontakt via Tlf, søde og kompetente mennesker.

Super god og hurtigt service.

Super god og hurtig service. Fantastisk nemt at oprette en sag elektronisk :)

iRepair Support

Om virksomheden

iRepair er et professionelt service værksted af høj kvalitet. Vores teknikere der har arbejdet med garanti reparationer hos Nokia og Sony Ericsson har mere end 20 års erhversefaring tilsammen i branchen. Alle vores reparationer udføres på et professionelt godkendt ESD værksted med høj sikkerhed og det nyeste udstyr. Vores speciale er Apple iPhones, iPod, iPad - Nokia - Samsung.

Visit iRepair

Write to: kontakt@irepair.dk