IT Netbutik reviews

IT Netbutik reviews

8.1

Perfekt !

Blanke DVD'er.
Varen var rigtig, prisen var rigtig, og så gik det hurtigt. - Perfekt !

Super!

Hurtig levering, pakket rigtig rigtig godt ind! Dejligt, tak!
Jeg bestilte nogle dvd covers, da jeg havde bestilt nogle film fra en anden side, men de havde ikke pakket filmene godt nok ind, så coverne var knækket.
I havde derimod pakket ind efter kunstens regler, så coverne kom frem hele. tak tak tak :)
Og bonus med vingummi bamse poser i indpakningen ;)

Hvis jeg skulle komme med et lille suk, så gør fragten billigere.

Blu-ray skiver blev bestil Søndag og afsendt fra it-netbutik mandag. Tirsdag havde jeg mine varer. Det bliver ikke bedre.

DVD-skiver hurtigt leveret

Ingen problemer med enkelt handel - varer hurtigt leveret

Fup & svindel…

Jeg havde ledt efter 2 Logitech wireless guitars til Wii i et stykke tid, og fandt dem endelig ved www.it-netbutik.dk, hvor de ifølge hjemmesiden var på lager. Jeg bestilte dem derfor i en fart, og modtog også en ordrebekræftelse og til min store overraskelse også en mail, der forklarede at én eller flere af de bestilte varer var i restordre.

Da guitarerne var svære at opdrive andre steder, besluttede jeg mig for at vente.

Ved en rutinemæssig gennemgang, et par dage efter, af mine transaktioner i den forgangne tid, opdagede jeg at pengene allerede var trukket fra min konto. Det undrede mig lidt, da de ifølge hjemmesiden, og ud fra tidligere erfaringer andre steder, først ville hæve beløbet efter at varerne var blevet afsendt…jeg kontaktede derfor sælger.

Hans svar var følgende :

Hej Kim,

Tak for din henvendelse.

Det er korrekt at de varer du har bestilt er i restordre. De er udsolgt hos samtlige af vores leverandører. De skulle dog komme på lager indenfor en uge, hos den ene leverandør, hvorefter de straks vil blive sendt til dig.

Jeg har undersøgt sagen med trækket far Epay, og kan bekræfte at pengene fra ordren er hævet umiddelbart efter du har gennemført ordren, hvilket er en fejl. Jeg beklager dette er sket, men kan oplyse at fejlen er blevet udbedret, så vi holder hvad vi lover.

Hvis du ikke ønsker at vente, kan vi til hver en tid annullere ordren, og pengene vil blive overført til din konto med det samme.

Martin Jensen - IT-Netbutik

Jeg godtog hans svar, og valgte derfor at vente i de påståede 7 dage. Efter 10 dage forsvandt min tålmodighed, og jeg besluttede mig for, at annullere min ordre. Trods min første annullering hørte jeg intet fra www.it-netbutik.dk, så jeg kontaktede dem igen i de efterfølgende dage med 2 yderligere annulleringer…stadig intet svar og ingen refundering af mine penge.

Sagen er nu overdraget til banken…

it-netbutik.dk Details

Visit IT Netbutik