Itown reviews

Itown reviews

7.9

Fin kommunikation samt super service

Nogle uger efter modtagelsen opdagede jeg at keyboarded var behæftet med tastefejl. Efter at have beskrevet fejlen, modtog jeg et nyt keyboard der virker perfekt.

Hurtig levering & fremragende service

Fik min nye iPad keyboard 2 dage efter bestillingen. Har haft en fejl som blev besvaret inden for få timer.

undskyld

Jeg har lavet en kæmpebrøler og bedømt itown negativt og har nu opdaget en det hele er en fejl fra min side, jeg kan derfor slet ikke udtale mig om virksomheden, bortset fra et stort plus for hurtig behandling via mail.

Igen mange gange undskyld, det var en kvajer..

Rigtig god service

Fik min varer med god service! kan yderst anbefales!

Is Itown your company?

itown.dk Details