Alt om Håndarbejde / Jacobsen Publications reviews

Alt om Håndarbejde / Jacobsen Publications reviews

Very low
2.9

Bondefangeri

Blev ringet op af sælger som tilbød alt om håndarbejde, 3 nr. for ialt 149kr, jeg sagde nej tak for tilbudet.
Stor overraskelse over modtagelse af et eksemplar af alt om håndarbejde!!
Ringede til "Kundeservice" som påstod at jeg havde sagt ja til tilbudet??? eneste løsning at betale 149kr dvs Bondefangeri !!

Hej Marianne,

Det er helt korrekt, at man via vores Callcentre kan bestille 3 nr. for kr. 149 - men kun hvis man siger 'ja tak'. Samtidig udsendes en bekræftelsesmail, hvor man kan svare tilbage hvis man har fortrudt sit køb.

Er der sket en fejl, retter vi naturligvist dette efter vores kunders ønske - hvis man kun har modtaget et enkelt magasin. Har man modtaget flere magasiner uden vi hører fra dig, fastholder vi kravet om betaling for introperioden.

Hvis du sender en mail til info@altomhaandarbejde.dk så undersøger vi gerne din historik og vender tilbage til dig.

Kundeservice??

I starten af august 2013 blev jeg ringet op af en sælger fra Alt om Håndarbejde, der ville sælge mig et eller flere abonnementer med gode rabatter. Jeg valgte bladet SY, da jeg ikke kendte til det. Da jeg snakkede med min mor om tilbudet, fraråde hun mig bladet, da hun havde haft det før. Jeg skrev derfor en mail til Alt om Håndarbejde, hvor jeg frameldte mig SY, men at jeg gerne ville tage imod en eller to af deres andre magasiner istedet, hvis disse tilbud stadig stod ved magt. Her ønskede jeg mig Burda EASY eller Burda PLUS. Efter en HEL MÅNED fik jeg svar tilbage om et det kunne fint lade sig gøre. Dejligt.
Dersvære var det ikke hverken Burda EASY eller Burda PLUS der kom ind ad døren, men Burda STYLE. Jeg valgte ikke at gøre mere ved det, end at følge det link der var i min tidligere mail til www.mitabonnemet.dk, hvor jeg straks frameldte mig bladet efter tilbudets udløb.
Da det blev slut januar i år og tilbudet snart udløb, gik jeg for en sikkerheds skyld ind og frameldt mig igen via samme link - som fortalte mig at jeg selfølgelig allerde var frameldt.
Men for en uge siden - midt marts - kom der alligevel et blad ind ad døren, hvor jeg var bundet af en ny 3 måneders periode og nu skulle betale 189kr.
Jeg ringede derfor til kundeservice for at forklare og udrede problemet. Men det var der ikke noget service over.
Jeg gav mit abonnements nummer og fortalte at jeg havde modtaget et blad selvom jeg havde meldt mig ud på nettet 2 gange for at være sikker. Hvorefter jeg bare fik at vide at “det kunne man ikke”. Jeg prøvede igen og sagde at det havde jeg altså gjordt, igen og mere bestemt fik jeg at vide at “det kunne man ikke på nettet”. Nu bryder jeg mig ikke om at få at vide jeg lyver, så da jeg for 3. gang forsøgte at forklare, at jeg havde afmeldt mig via et link i en mail, jeg havde modtaget fra dem, var mit toneleje blevet en del mere bestemt. Da jeg denne gang heller ikke fik lov til at tale ud, blev jeg noget frustreret og fortalte hende at nu måtte hendes job være lige at lytte engang. (blev igen, igen afbrudt) Så fik jeg ellers at vide at “jeg ikke skulle fortælle hende hvad hendes job var”. Hvorefter mit naturlige, og en anelse forvirret spørgsmål var “Er det da ikke kundeservice jeg har fået fat på?” Hvorefter hun fortæller mig at hun vil lægge på, hvis jeg ikke forstår hvad hun siger. Undrende og ret irriteret spøger jeg igen “jamen, er det da ikke kundeservice jeg har .....” dut... dut... dut...

Jeg vil stærkt fraråde at abonnere på noget magasin fra Alt om Håndarbejde. Nu hænger jeg så åbentbart på 3 blade til 189kr som jeg ikke har bedt om i første omgang.

Kundeservice?? - det tror jeg ikke..... eller også var det virkelig ikke kundeservice jeg havde fået fat på, det kunne godt føles sådan.

Kære Jannie

Først og fremmest tak for din anmeldelse, det lyder til der er flere aspekter i denne sag. Desværre har jeg ikke mulighed for kigge nærmere på din sag uden flere oplysninger på dig, men send dem gerne til mig på klj@jacobsen-publications.dk så vender jeg tilbage ti dig hurtigst muligt.

Vi har ikke en funktion hvor man kan afmelde sig via mitabonnement.dk - hertil skal man kontakte vores kundeservice (7011 70780). Om der har været en IT-fejl der har gjort at du alligevel har kunnet afmelde dig abonnementet skal jeg ikke kunne svare på - men noget tyder på det ikke er registreret korrekt eftersom du stadig modtager vores magasin!?

Vores Kundeservice er sat i verden for at hjælpe vores kunder med deres abonnement og alle øvrige spørgsmål i den forbindelse. Dog skal vi huske på, at vores Kundeservice også er mennesker og ikke skal være genstand for verbale overfald - de passer blot sit arbejde.

Jeg er glad for du indrømmer at tonen måske har været lidt hård/bestemt i den forbindelse, vi er heller ikke uden fejl og tilpasser selvfølgelig også vores tilgang hvis din oplevelse har været utilfredsstillende.

Som sagt må du gerne kontakte mig direkte (klj@jacobsen-publications.dk), jeg har ikke mulighed for at gøre yderligere herinde i dette forum uden flere oplysninger.

Kasper Lyng Jørgensen
Markedschef
Jacobsen Publications

Bondefangeri

Jeg har i dag modtaget Alt om håndarbejde, men jeg har aldrig bestilt det, hvad sker der? De har åbenbart svært ved at få kunder siden det sker på den måde.
Det er ikke en gave, da der er sendt girokort med.

Hej Lis

Der må være sket en fejl, og vi har pr. 12. februar annulleret dit abonnement igen - det er altid en fordel at kontakte kundeservice eller vores facebook-side før TrustPilot da vi så kan reagere på en klage, manglende levering etc.

Vi ønsker bestemt ikke at bondefange nogle til at holde vores magsiner - og sender derfor altid ordrebekræftelse ud på alle bestillinger som man til enhver tid kan reagere på hvis der er noget der ikke stemmer overens med aftalte.

Vi samler kun på glade abonnenter :)

Kundeservice kan altid kontaktes på tlf. 7011 7080 eller kundeservice@susema.dk

OPSAGT ABONNEMENT HOS ALT OM HÅNDARBEJDE.

Hejsa
Jeg har opsagt mit abonnement i 2013, datoen husker jeg ikke. Men ringede personligt ind til Alt om håndarbejde og sagde mit abonnement op. Og betalte et resterende beløb på nogle blade som jeg havde modtaget, men sendt tilbage....okey ja det gjorde jeg. Og derved fik jeg at hvide der ikke vil komme flere og heller ikke flere regninger. Men men de sender skam stadig blade....tænkte så ok....dem beholdte jeg denne gang, men ville ikke betale, for det er jo opsagt!!! Så kom der er en opringning på at de havde et nyt godt tilbud til mig, for de kunne se jeg var kunde hos dem.....jeg forklarede så at jeg ikke havde abonnement hos dem mere og havde opsagt osv....og hende vedkommende lovede mig at der måtte være en fejl og at jeg bare skulle se bort fra dette opkald og slettede det. Så ja, nu måtte det jo være SLUT og GLEMT. Og modtager så heller ikke flere blade nu i 2014.
Men men nu modtager jeg så et brev fra dem i dag, med en rykker på manglende betaling, beløb på 507,50 Kr. Altså kan det da F....... ikke snart være SLUT. Synes da at det ikke kan være så svært at forstå....ABONNEMENT OPSAGT.
Det nytter ikke at sende blade retur eller betale en del eller opsige ens abonnement.....hvad nytter SÅ.
"Skal man virkelig gå til medierne" selv om det ikke hvad jeg ønsker, men det må STOPPE NU.

Hej Melanie
Det lyder til der er sket en fejl et sted, hvis du ringer ind til vores Kundeservice så kan vi hjælpe dig med at få det rettet. Alternativt kan du sende en mail med dit abonnementsnummer til info@altomhaandarbejde.dk så kigger vi på det asap.

Alt om Håndarbejde

Hvordan får man Kreativ strik til at accepetere en opsigelse

Vi har flere gange søgt at opsige abonnementet på Kreativ Strik pr telefon - og har fået dets forsikring om, at nu stopper det - men uden held. Bladet fortsætter at komme.
Vi betaler, da vi har en mistanke om, at det vil være dyrt IKKE at betale!
Kan nogen eventuelt give mig en mailadresse så jeg dermed kan dokumentere opsigelsen.
Kan man ikke foreslå at der oplyses en mailadresse på internettet - hvis man altså ønsker at læseren skal kunne opsige forbindelsen med forlaget
Det drejer sig om abb.nr.: 140.317.521
Telefonopsigelsen virker ikke

Kære Hubert og Vibeke

Vi har pr. 4.november 2013 registreret din opsigelse, og i vil ikke modtage yderligere fra os. Abonnementet kører i perioder på 3 numre ad gange, og opsiger man midt i perioden modtager man fortsat de resterende magasiner. Dette er formentligt hvad der er sket i jeres tilfælde.

Vores mailadresse er info@altomhaandarbejde.dk som du er velkommen til at skrive til. Som sagt er jeres abonnement afsluttet, sidste nummer i modtog var vores julenummer i oktober måned.

Alt om Håndarbejde

Det er simpelhen svineri !!!!

Hvad sker der lige med jeres salgsmetoder ??? Bliver ringet op, af en mand, som taler og taler, man kan overhovedet ikke få et ord indført!!! Får dog sagt, at hvis det er noget der koster penge, så er jeg ikke interesseret!!! Han spørger på et tidspunkt om, han så ikke "bare" må sende mig en mail, så jeg kan læse om det og det giver jeg manden lov til og fortæller ham, at jeg nok skal se på den" ved lejlighed", hvad jeg desværre ikke fik gjort.... og jeg fik den slettet istedet... Det har så resulteret i, at jeg fik et " Alt om håndarbejde " med posten idag, med tilhørende girokort på118,50 kr.
Jeg tager så telefonen og ringer til deres kundeservice, som overhovedet ikke er til, at tale med og hun siger, at den mail, som jeg i sin tid modtog, var en ordrebekræftelse... på 2 MAGASINER og jeg er velkommen til, at sende det tilbage, men skal selv betale portoen..!! Jeg fortæller hende, at jeg ikke har tænkt mig, at betale noget, som helst, eftersom jeg ikke har bestilt noget.. Hun fortæller mig, at de optager ALLE samtaler, som deres sælger foretager, så hun skal da nok lige få lyttet den igennem.. FINT siger jeg så, jeg venter lige imens.. men nej, det har hun sørme ikke lige tid til, for de har MEGET travlt lige nu, så jeg måtte hellere selv betale det gebyr det kostede, for der ville gå mere end 14 dage inden hun fik tid til det!!
Så må jeg sende en mail til jer, men det afviste hun helt, og sagde, at det ville jeg intet få ud af, så jeg skulle se, at få sendt det tilbage eller beholde det !!
HVAD FA.... er det for et firma, som kan tillade sig, at behandle folk sådan og hvis de ikke kan få kunder på ÆRLIG vis, så LUK dog butikken!!

Kære Marianne

Tak for dit indput, vi kan selvfølgelig kun beklage vores sælgers fremgangsmåde - dette er selvfølgelig ikke i orden og noget vi retter op på asap.

Blandt andet derfor har vi et kontrolsystem, hvor alle nye abonnenter modtager en bekræftelsesmail som man til enhvertid kan svare og sige 'nej tak. Vores politik er helt klar, at hvis en kunde ringer ind til os og har modtaget et magasin hun ikke har bestilt, så godskriver vi dette og kunden kan beholde magasinet uden beregning. Vores sælger og Kundeservice har helt klart lavet en fejl her, det anderkender vi, men som modtager af bekræftelsesmail kunne du også nemt havde gjort os opmærksom på du ikke ønskede at modtage nogle magasiner - så var fejlen let blevet rettet uden nogle problemer.

Hvis du har yderligere spørgsmål, så kan du til enhver tid skrive til os på info@altomhaandarbejde.dk

Til sidst vil jeg gerne takke for din feedback, uden den har vi ikke mulighed fopr at blive bedre og rette eventuelle fejl.

Fortsat god dag

Dårlig kundeservice

Medarbejderne er uhøflige og det er faktisk umuligt, at opsige et abonnement der går gennem dette firma.

Reply from Jacobsen Publications A/S

Kære Cecilie Pedersen. Hos Alt om Håndarbejde er vi kun interesseret i glade abonnenter. Vores kundeservice forsøger at hjælpe alle, der henvender sig, på den bedste måde. Skulle du alligevel følde, du har haft en dårlig oplevelse, vil vi meget gerne hjælpe dig, med dit spørgsmål. Til det, har vi brug for dit abonnementsnummer. Du er velkommen til at ringe til os, eller sende en mail på: kk@jacobsen-publications.dk, så skal vi tage os af sagen.
Venlig hilsen
Alt om håndarbejde

Snyd og humbug. Igen igen!

For ca. halvandet år siden, blev jeg ringet op af en sælger fra Jacobsen Publications. Han ville sælge mig et abonnement på både et sy- og et strikkemagasin. Jeg var interesseret, men bad om noget på skrift. Det havde han ikke, så jeg takkede nej. Han ringede senere samme dag og dagen efter, men med samme konklusion.
Så begyndte bladene at komme. Jeg sendte dem retur. Så fik jeg indbetalingskort, jeg mailede tilbage, at jeg ikke var abonnent.
Så fik jeg rykkere og til sidst breve fra advokat om inkassotrussel.
For et år siden trak de kravet om penge tilbage for det ene blad. Glad var jeg, for da sagerne jo var identiske, troede jeg, at det nu var overstået, men nej. For nylig har jeg igen modtaget brev om inkasso.
Et rigtig fusker firma!

26.7.2013. Så skete det igen!! Det firmaet lovede mig her på Trustpilot holdt de ikke.
Jeg har netop modtaget endnu en rykker fra deres inkassofirma, hvor Mike Larsen igen beder mig om at betale. Suk, hvor utroværdigt kan det blive?

Kære Karin Lund
Vi er kede af at høre, du har haft en dårlig oplevelse med Alt om håndarbejde.
Vi har et firma til at varetage alt vedr. abonnementssalg, og er derfor glade for at få respons - både ris og ros. For det er naturligvis ikke i orden, at en sælger bliver ved med at ringe, og tegne dig et abonnement mod dit ønske.
Alle tilbagemeldinger bliver videresendt til salgsbureauet, så de kan rette op på deres procedurer.
Forhåbentlig er der nu styr på sagen - ellers er du altid velkommen til at henvende dig på kk@jacobsen-publications.dk, så skal vi sørge for, at den bliver lukket.
Alt om håndarbejde

USERIØST FIRMA

Som tidligere abonnement på flere af firmaets blade, kan jeg kun sige, at firmaet er meget useriøst. De hæver uden videre prisen på de i forvejen alt for dye blade. De koster ca. 70kr. pr. stk. Burdas blade koster i Tyskland ca. 5 EUR, det svarer til ca. 37,50 kr. Det tyske burda Style indeholder 40 sider mere end det danske, som jeg selvfølgelig abonnere på. Det er billigere selv om der er porto på end det danske. Blad 6-2012 modtog jeg for 14 dage siden. Efter min opsigelse har firmaet kontaktet mig telefonisk, selvom jeg har bedt dem om at slette mig fuldstændigt. Jeg vil ALDRIG mere have noget med dette firma at gøre.

Kære Birger

Tak for dit indlæg, og beklager den sene respons herfra. Vi havde med glæde besvaret din mail hvis du havde skrevet den til info@altomhaandarbejde.dk

Burda Style udgives på licens, og vi kan ikke selv styre indholdet - dette kontrolleres fra Tyskland. Prissætningen skal også tage højde for omkostninger forbundet med at oversætte Burda til dansk. Kan man leve med Burda på engelsk kan man ganske rigtigt med fordel købe det til 5 Euro + porto i Tyskland. Dette valg lader vi forbrugeren træffe, og der er heldigvist mange som foretrækker at læse Burda på dansk.

Vi kontakter altid vores tidligere abonnenter telefonisk, for dels at høre hvad vi kan gøre bedre med henblik på at fortsætte abonnementet. Dette er helt normal procedure i magasin-branchen. Ønsker man ikke denne kontakt, kan man altid framelde sig igen.

Håber dette besvarer dine spørgsmål tilstrækkeligt.

Fortst god dag

Upålideligt firma

Firmaet i Kolding tager ikke telefonen. Respekterer heller ikke skriftlige opsigelser på abonnement.
Langt om længe responderede firmaet på skriftlig opsigelse og bekræftede denne skriftligt. Alligevel fortsatte firmaet med at sende magasiner og rykkere.
Firmaet anmodede så Incasso firma om at inddrive, men efter incasso firmaet blev orienteret om baggrunden, afviste incasso overfor firmaet at inddrive penge. Firmaet Jacobsens Publications (Alt om Håndarbejde m.v.) har derefter genoptaget fremsendelse af rykkerskrivelse.
OBS. Er bekendt med at Forbrugerrådet har rejst kritik overfor firmaet.
Alt ovenfor kan dokumenteres.

Kære Grado

Tak for dit indlæg, og beklager det noget sene sbvar - Trustpilot har ikke orienteret os om dit indlæg.

Der vil til tilder være travlhed på telefonen, men du kan altid skrive til os på info@altomhaandarbejde.dk så vi kan besvare din henvendelse.

Vi har ingen udestående kritik med Forbrugerrådet, og overholder alle gældende regler - ligesom vi er opmærksomme på god markedsføringsskik i vores markedsføring. Der er ingen der har interesse i at have en abonnent der ikke ønsker at være der - heller ikke Alt om Håndarbejde.

Din incasso-sag vil vi af private hensyn ikke diskuttere i åbent forum. Men ligesom alle andre steder, kan der ske fejl - og skyldes fejlen os retter vi selvfølgelig dette hurtigts muligt.

Fortsat god dag

Jacobsen Publications A/S Details