Alt om Håndarbejde / Jacobsen Publications reviewed by

USERIØST FIRMA

Som tidligere abonnement på flere af firmaets blade, kan jeg kun sige, at firmaet er meget useriøst. De hæver uden videre prisen på de i forvejen alt for dye blade. De koster ca. 70kr. pr. stk. Burdas blade koster i Tyskland ca. 5 EUR, det svarer til ca. 37,50 kr. Det tyske burda Style indeholder 40 sider mere end det danske, som jeg selvfølgelig abonnere på. Det er billigere selv om der er porto på end det danske. Blad 6-2012 modtog jeg for 14 dage siden. Efter min opsigelse har firmaet kontaktet mig telefonisk, selvom jeg har bedt dem om at slette mig fuldstændigt. Jeg vil ALDRIG mere have noget med dette firma at gøre.
Cecilie Pedersen found this review useful
    Alt om Håndarbejde / Jacobsen Publications
    TrustScore 2.9 / 10

Reply from Alt om Håndarbejde / Jacobsen Publications

Kære Birger

Tak for dit indlæg, og beklager den sene respons herfra. Vi havde med glæde besvaret din mail hvis du havde skrevet den til info@altomhaandarbejde.dk

Burda Style udgives på licens, og vi kan ikke selv styre indholdet - dette kontrolleres fra Tyskland. Prissætningen skal også tage højde for omkostninger forbundet med at oversætte Burda til dansk. Kan man leve med Burda på engelsk kan man ganske rigtigt med fordel købe det til 5 Euro + porto i Tyskland. Dette valg lader vi forbrugeren træffe, og der er heldigvist mange som foretrækker at læse Burda på dansk.

Vi kontakter altid vores tidligere abonnenter telefonisk, for dels at høre hvad vi kan gøre bedre med henblik på at fortsætte abonnementet. Dette er helt normal procedure i magasin-branchen. Ønsker man ikke denne kontakt, kan man altid framelde sig igen.

Håber dette besvarer dine spørgsmål tilstrækkeligt.

Fortst god dag
    Alt om Håndarbejde