TN Handel 2012 ApS reviews

TN Handel 2012 ApS reviews

4.8

Verdens værste service!!

Købte en dyr National Geographic jakke af dem. Efter 1 sæson var den faldet fra hinanden på 3 forskellige måder kontaktede jeg jakkegrossisten på mail, fik jeg at vide at jeg skulle sende jakken til reparation ved dem. Post Danmark kunne dog ikke levere pakken ved dem, og efter at have ligget uafhentet 2-3 uger på posthuset blev den sendt retur til mig. Nu kan jeg ikke få fat på nogen, hverken pr. telefon eller pr. mail.

Penge ud af vinduet!!!!

Købte en jakke d. 14 januar, havde den i 2 mdr. så skulle den til rep. Ingen kommunikations problemer, bortset fra at jeg selv skulle betale fragten dertil.
Jeg har skrevet omkring 10 mails til dem efterfølgende om hvad status er. Jeg har intet svar fået.
Jeg har ringet og ringet, og får kun fat i en tlf. svarer.

Det her er komplet latterligt, og jeg vil fraråde alle at handle der, medmindre de har lyst til at kaste penge ud af vinduet.

Meget dårlig kundeservice

Først og fremmest vil jeg bedømme betaling og levering af jakken og dette var helt i top. Intet plagepunkt

Efter 2 måneder går syningen op i jakkens højre armhule. Samtidig er lommernes syninger gået op. Dette tager jeg med ind til toves galleri på vesterbrogade og indleverer jakken sammen med en faktura kvittering. Indtil da har jeg været yderst tilfreds kunde. Ekspedienten var en ældre herre og meget flink. Han tog imod jakken og fortalte han ville sende den til reparation. Fredag skulle han til noget messe og lovede at tage min jakke med, da han alligevel kørte forbi. Dette var Onsdag D. 27.02.2013 og efter flere opkald fik jeg fat i ham. Han ville undersøge hvor jakken blev af og jeg skulle sende mine oplysninger på sms. Dette var Torsdag D. 07.03.2013. Jeg har stadig ikke hørt noget fra ham og jeg har lagt mange tlf. beskeder. Den går bare direkte på hans tlf. svarer og jeg får intet information.

Det er frustrerende og koldt.

Super shop, god og hurtig service

De var uden diskussion de billigste af alle de webshops jeg kiggede igennem.!

Jeg bestilte min jakke manddag klokken 23:34 og tirsdag blev den sendt, det vil sige at jeg kunne hente den om onsdagen så kan det ikke gøres bedre.!

Ikke tilfreds!

Bestilte en jakke d. 21/1 2013 og udfra hvad jeg kunne se skulle den være på lager.
Skrev en mail til dem idag for at høre om de evt kunne sige hvornår jeg ville modtage den. Pengene var trukket fra min konto idag.

Modtog en mail om at der var sket en fejl, da jakken slet ikke var på lager før midt i næste uge. Det stod der intet om da jeg bestilte og pengene er som sagt trukket.

Har bedt dem slette min ordre og tilbageføre mine penge!

SUPER, HURTIGT, BILLIGT

Overskuelig hjemmeside, fandt hurtigt det jeg søgte, og de var endda de billigste med varen. Udfyldte ordre, sendte afsted, 1 time senere fik jeg besked om at ordren var pakket og afsendt. Fik den med posten næste dag. :-)

hurtig levering og fin service

Varen kom allerede dagen efter, jeg havde bestilt.
jeg blev via mail informeret om, at jeg kunne - hvis varen skulle byttes - sende varen retur - eller møde op i deres butik.

Håbløs kommunikation og service.

Bestilte en vest, hørte INTET og afbestilte den igen. Mandagen efter kom der en ordrebekræftelse hvor der bl.a. stod:
Din ordre behandles og leveres som regel indenfor 3-8 dage. Svarede endnu engang på kundeservices mail at jeg havde afbestilt vesten og de skulle checke deres mailboks.
Samme aften kom der så en faktura på vesten! Ingen svar på mine mails og intet modtaget.
Ved ikke hvad de laver i det firma men det er godt nok blacklistet hos mig.
jakkegrossisten.dk

Reply from jakkegrossisten.dk

Hej Jesper,

Mange tak for din bedømmelse.
Vi er virkelig kede af den dårlige oplevelse du har haft!

Der er nok ikke ret mange undskyldninger og forklaringer der kan rette op på vores "blacklisting" hos dig - men lad os blot fortælle dig følgende:

Din historie har været med til at vi (kort efter din sag) valgte at oprette en autoriseret webshop, hvor der nu er ordrehåndtering samt integreret betalingsmodul. Derfor bør sådanne ting ikke forekomme mere.

Vi er kede af oplevelsen - men glade for din ærlighed, som har været med til at gøre oplevelsen markant bedre for alle fremtidige kunder.

Jakkegrossisten

jakkegrossisten.dk Details