Jecopixshop reviews

Jecopixshop reviews

4.1

Nu har de haft retur forsendelsen i 14 dage!

Nu har de haft retur forsendelsen i 14 dage, og der er intet sket, trods utallige henvendelser via mail! Stadig fuldstændig UMULIG at komme i kontakt med!

Først var det godt og så................

Efter at have ventet lang tid kom min TabOne1 som lovet. Dog efter kun et par minutter gik den ned og var ikke til at få til at virke igen. Jeg returnerede og fik en fin mail tilbage der lovede pengene retur samme dag via Paypal. Siden er der ikke sket noget og jeg får nu ikke svar på mine henvendelser.
Jeg må nu gå til forbrugerklagenævnet og rejse sag gennem paypal, selv om tiden egentlig er overskredet pga. den lange leveringstid.
Ærgerligt at man starter et projekt op med salg af havfærdigt produkt og ikke har en kundeservice der fungerer.

pas på

Pas på med at bestille. Jeg har besilt en one1 men er meget usikker på hvad service der er hvis den går i stykker. Det virker som om ejer ikke svare på support siden, så man er lidt lost hvis det går galt. Kan ikke få flash player til at virke som den burde til andorid 4.0, men der svares ikke når jeg skriver. Ærgeligt for produktet kunne jo være fedt hvis det virkede som annonceret.

Dårlig kundeoplevesle!

Lader ikke til, at Jecopix hverken har styr på logistiken eller tilfredse kunder. Der var engang en lærer på logistik uddannelse, der sagde: man ved ikke noget om kvaliteten af et firma, før du har brug for at komme i kontakt med dem? Og der må jeg stemme i. Alt respekt for, at bogen har fået kontakt til en producent i Kina, der kan levere en prisbillig tablet. Flot designet hjemmeside, dog lidt rodet navigering, med hensyn til at først se produkterne og så logge over på en anden side, for at komme til webshoppen, for at kunne se produkterne igen og købe dem.

Jeg bestilte selv en tab one 2, og lavede selv fejlen ved ikke at gå tilbage fra paypal, så jeg fik ingen bekræftigelse, men beløbet tog de med det samme. Jecopix v/ Claus Ovesen, kunne dog ikke sende mig en bekræftigelse, da jeg endelig fik svar på email? Beløb blev i stedet sat tilbage, og jeg lavede så et nyt køb, hvor jeg gjorde som jeg skulle. Fik bekræftigelse med det samme.

Har brugt paypal i mange år, når jeg har købt fra Amazon og Ebay. Kontaktede dog min bank, med hensyn til at de hævede beløbet med det samme. Beskeden fra banken var, at det må firmaer godt, men at der er kutyme, for at først hæve beløbet, når varen er sendt.

Når man fik min TabOne2 den 16. marts, leveret på privaten og ikke på mit arbejde, som aftalt via mail med Claus Ovesen. Nå men, nu kom den endelig.
Fin finish, og imponerende tilbehør, men hardware mæssige levede den ikke op til forventningerne. Må indrømme at det, som en Samsung koster mere, er for mig det værd. Havde jo tid, pga. af den lange levering til at prøve den hos venner.
Jeg er ikke utilfreds med produktet på nogen måde.
Men jeg er utilfreds med deres serviceniveau/ support! Forløbet før levering, var ikke godt. Skulle måske, have fulgt min mave fornemmelse, og trukket mig fra købet? Pakkede den forsigtigt ud, og testede den. Hardware og WIFI var ikke god. Og det ville være et irritationsmoment, får min familie og jeg. Derfor pakkede jeg den pænt ned, med al original indpakning, oprette en RMA på hjemmesiden og sendte den retur lørdag den 17. marts. Forsøgt afleveret den 19. og ligget til afhentning siden den 20.? Dags dato ligger den stadig på posthuset og venter på afhentning af Jecopix? Nu har jeg mailet al information til dem på pakken, samt en en kopi af RMAen oprettet på deres hjemmeside. Tog en kopi til mig selv.

Jeg er naiv idealist, og tror derfor at den massive interesse og efterspørgsel, samt levering og logistik problemer, har været en for stor mundfuld for dem, og det tror jeg, at de inden for kort tid for styr på

ADVARSEL !

ADVARSEL !
Inden nogen får lyst til at bestille en TabOne1 eller modellen større, kan jeg fortælle, at jeg bestilte min i Januar og blev trukket for beløbet den 21/1-2012, men har stadig ikke set min TabOne1, firmaet stoppede onsdag i sidste, med at svare mine mails, så jeg ville for nuværende være meget forsigtig, med at sende penge til Jecopix
Mvh Dirk

TabOne2 fra Jecopix

Jeg har for længe siden bestilt en meget billig Tablet, den første rigtige billige tablet i Danmark. Jeg har været noget spændt på, om jeg fik den, kendte ikke til Jecopix firmaet, men valgte at tage chancen. Prisen på 1.699 kr. var tillokkende.

Af forskellige grunde er leveringen trukket ud, der har været orienteret pr. e-mail, men man var jo ret utålmodig og nervøs over, om den overhovedet kom. Det gjorde den så i går, fredag, og den har fungeret rigtig fint. Meget lille brugsanvisning, men mere var ikke nødvendig, jeg er glad for den, og kan anbefale andre at købe via Jexopix også.

Den første Tablet i Danmark med Android 4.0, også på tide, der kom en "billig" tablet til at dække den del af markedet, som ikke vil køre med på de dyre, og helt sikkert højkvalitets tablets, som ligger prismæssigt omkring 4.000 kr. og opefter.

Jecopix..:-(

Må ærlig indrømme jeg sidder her Fredag eftermiddag og er lidt små negativ.
Jeg har med stor længsel ventet på min Tab One, som jeg for længe siden både har købt og betalt...Problemmet er bare...den er aldrig kommet..
Har korresponderet både på SMS og E Mail med en Hr Ovesen, vist nok indehaveren, og han har lovet og lovet at nu kom den...enten Onsdag eller Torsdag i denne uge..men nej , ikke noget Tab One og ingen info om hvornår den kommer..ØV siger jeg bare, det er ikke god service...

fra Super process til stinkende dårligt

Var lidt nervøs til at starte med om min tabone tablet nogensinde ville komme. Men har hentet den i dag på posthuset, så jeg må sige at det samlet har været en rigtig god oplevelse. Virksomheden har været kanon gode til at holde én informeret undervejs i processen.

Redigeret 23-03-2012
Fik efter lidt tid en fejl i skærmen på min tabone, og sendte den retur til virksomheden. Der er nu gået to uger, og jeg har intet hørt fra dem. Har gentagne gange henvendt mig på mail direkte til co, men også via kontaktformular på deres hjemmeside.
Sker der ikke noget snart, så må jeg jo tage yderligere tiltag og så må forbrugerrådet ind over sagen

Redigeret 28-03-2012
Fik langt om længe kontakt via telefon til hjemmesiden. Herren jeg fik fat i fortalte mig at ejeren døde i fredags og at han nu ventede på advokatens OK for at kunne fortsætte. Jeg har forgæves forsøgt at få fat i advokaten for at få det bekræftiget. Er det sandt er det selvfølgelig en tragisk hendelse, men min oplevelse er at det mere og mere minder om et tilfældigt program i kontant.

HOLD FINGRENE LANGT VÆK

Is Jecopixshop your company?

jecopixshop.com Details

Visit Jecopixshop