Jelling Naturkød reviews

Jelling Naturkød reviews

9.4

Lækkert kød og god service

Aftalte selv at hente kødet, spurgte om tip til tilberedning. Fik omgående gode anvisninger om marinade, stegetid m.v.
Resultatet ver utroligt velsmagende.

har du tænder som en kælling ...... så få kød fra jelling

jeg har fået så dejligt kød fra jelling , det er det mest velsmagende og møre kød man overhovedet kan tænke sig , jeg har ikke smagt noget bedre .....
og så er der stegeanvisning med ... super
og noget af det bedste er , at dyrene har haft et godt liv ...
så har samvittigheden det osse godt
PRØV DET SELV ......

Skønt kød

Skønne stykker kød og pølser
Levering perfekt
Bare ok

Super Service og super lækkert og godt kød.

Jeg har en rigtig god oplevelse af Jelling Naturkød og den varer de levere og den høje service. Det er min foretrukne slagter. De fortjener 5 stjerner.

Super let at bestille og få leveret kvalitets kød lige til døren

Jeg kan varmt anbefale Jelling Naturkød, det har været suverænt kvalitet hver gang :-)

Bisonkød

fik vores første pakke i torsdags og det var super lækkert og mørt.... er ikke sidste gang vi handler her

YES!!!!!!!

Så fik jeg min første leverance fra Jelling Naturkød - levede det op til forventningerne (som var tårnhøje)? YES!!!! helt klart: YES!!!!!

Pakket, som lovet, leveret til tiden, og lækker kvalitet. Har ikke smagt det hele endnu, men det er med forventninger og glæde, jeg snart skal sætte tænderne i en lækker oksemørbrad fra John Stone :-)

Altid fuld tilfredshed....

Når jeg handler hos Jelling Naturkød kan jeg altid regne med en go handel. Varerne er godt beskrevet på hjemmesiden og kvaliteten altid i top.
Her kan man roligt handle, kan kun anbefale Jelling Naturkød på det varmeste

Fantastisk kvalitet og rigtig god service.

Jeg har handlet med Jelling Naturkød nogle gange og har kun fået en super service og et rigtig godt kvalitetsprodukt. Jeg køber udelukkende mit oksekød hos dem.
Jeg har fået sms'er omkring leveringstidspunkt og de er rigtig flinke til at rykke det lidt når man kontakter dem.
Helt klart anbefalelsesværdigt.

Perfekt forpakning, jeg er yderst tilfreds!

Det giver en lidt bedre samvittighed at man ved at dyrene har haft et godt liv, og kvaliteten er i top.

Godt kød, men

Kvaliteten af det kød, vi har fået, er helt i top.

Desværre er alt dybfrosset - også selv om de er så venlige at fortælle at oksemørbradden leveres fersk, så den kan skæres ud! Det er ikke godt nok.

Helt fantastisk råvarer

Super lækkert kød. Super emballage og alt er meget fint pakket og hygiejnisk.

Himmelmørt kød

Købte 3 culottestege til 50 års fødselsdag og der var god service og fuld tilfredshed med kødet. Kan kun anbefale det.

Behandlingen går hånd i hånd med varerne, høj klasse

Det har været en fin oplevelse at handle med Jelling Naturkød. Bestilte på nettet og skulle selv hente, men dagene gik, til jeg fik en pæn reminder fra dem, så nu er kødet endelig kommet hjem, høj kvalitet

super godt

Fantastisk mørt og dejlig kød.

Kokkens guld sauce

Kokkens guld er en sauce, der smager rigtig godt. Når man køber en dyr sauce, og der reklameres med, at den kan holde sig 1 år, ja, så bliver man skuffet, når man får tilsendt 3 bægre ,der har rest holdbarhed 5 mdr. Specielt når det er hen over sommeren, hvor vi ikke bruger den slags sauce så meget.

Fantastisk kød - distributionen kiksede, men værd at vente på

Fik ikke kødet til aftalt tid, de løste det fint, men irritation at det ikke kom som planlagt og aftalt. Kødet - har smagt en flanksteak - smager helt fantastisk. Ikke sidste gang jeg køber kød der.
Jelling Naturkød med Gris & Ko,s distributør - det ville være suverænt

Spændende handel

Rigtig fin kødkvalitet, super dejlig fond, men savner Info om leveringstidspunktet.

kødet fra jelling er bare ok

jeg har købt 4 gange og det er bare i orden, mvh rene

Nemt, hurtigt og super lækkert :)

Nem hjemmeside. Perfekt levering og rigtig dejlig kvalitet.

Jelling Naturkød Support

Levering til døren

Vi leverer lige til døren mellem kl. 00:00-07:00. Tjek hvornår vi leverer i dit postnr. under "levering". Gratis fragt ved køb over kr. 500,-.

Kundesupport

Vi gør alt for, at du får en god oplevelse. Du får krogmodnet lam og oksekød af høj kvalitet,og vi leverer det til din dør. Vi er klar på telefonen man-torsdag 08:00-15:00 og fredag 08:00-14:00 til at besvare dine spørgsmål. Ellers send os en mail på shop@jellingnaturkod.dk

Om virksomheden

Hos Jelling Naturkød går vi ikke på kompromis med kvaliteten. Vi ønsker høj dyrevelfærd og har derfor valgt at sælge kød fra skotske højlændere, Galloway, bison, Black Angus og fra vores irske topleverandør Donald Russell. Det er alt sammen kød fra kvæg, som lever i flok på græs hele året rundt og æder af det saftige græs, planter og buske. Det frie liv giver dyrene veltilpashed og er forklaringen på kødets høje kvalitet og forrygende smag. Det gode, møre og velsmagende kød er vores varemærke, som vi værner om. At købe oksekød på nettet er en tillidssag, og vi vil gøre vores yderste for, at vore kunder får den ultimative oplevelse og endda leveret til døren. Vi er eneforhandler af Donald Russell i DK.

Visit Jelling Naturkød

We live here: Odinsvej 21
8722 Hedensted

Lækkerier til vintergrillen.

Black Angus Flanksteak

Flotte flanksteaks af Black Angus til grillen. 4-6 stk. pakket hver for sig. Leveres på frost, lige til at lægge i fryseren. I alt 3 kg. kr. 398,- før kr. 468,- http://www.jellingnaturkod.dk/shop/black-angus-flanksteaks-258p.html