Jemodels reviews

Jemodels reviews

7.4

Super fin handel

Generelt er jeg lidt skeptisk til at handle i udlandet, men mit køb hos Jemodels gik som smurt. Pakken kom som lovet, Desuden var det en af de bedste forpakninger jeg har set. Hulrum var fyldt ud med passende kartoner så der ikke lå noget løst i æsken. Jemodels thats the way to do it.

Ingen dikkedarer. Billig fragt til den tålmodige

Fandt en Hubsan x4 Mini Quad copter til en god pris. Gode beskrivelser på hjemmesiden. Gode muligheder for at vælge mellem hurtig (dyr) fragt eller langsom (billig) fragt. Varen var varslet til at være op til 20 dage undervejs, men kom efter 8 dage; forsvarligt indpakket.

Is Jemodels your company?

Jemodels Details

Visit Jemodels