Jensenogjorgensen reviews

Jensenogjorgensen reviews

7.9

Jeg har nu 2 gange købt smykker hos smykkefirmaet Jensen og Jorgensen. Begge gange har jeg fået flotte håndlavet smykker, sød personlig betjening, super god service samt hurtig levering( modtog allerede bestilt vare efter 2 dage..) Jeg kan stærkt anbefale J&J til andre!!!

Topdollars service

Bestilte et armbånd gennem et rabatfirma (danskrabat.dk) men var nervøs for om jeg kunne modtage det inden jul da jeg skulle bruge det som gave , men de kontaktede firmaet og jeg fik en sød og venlig julehilsen fra www.jensenogjorgensen.dk via Susanne på mail om at de havde rykket mig frem i leveringen og fremstillet mit armbånd med det samme samt afsendt det samme dag - og ganske rigitgt næste dag kom det , pænt indpakket i en flot gaveæske :-) Det kalder jeg virlkelig service TUSIND Tak og god jul til .jensenogjorgensen.dk og Susanne :-)

Hurtig levering og rigtig god service!

Jeg havde fornøjelsen af at bestille en halskæde til min kæreste, som altid, er jeg mistroisk over for alle webshops, så jeg ringede til ejeren. Jeg fik en rigtig god behandling, og vi fandt endda et flot smykke på tilbud til mig. Levering skete dagen efter! Tak for hurtig levering og en rigtig god service!

Is Jensenogjorgensen your company?

Jensenogjorgensen Details

Visit Jensenogjorgensen