Jensensfiskerestaurant reviews

Jensensfiskerestaurant reviews

6.9

Få nu for pokker udvidet.....!

For Jeres restaurant er sådant et godt sted at komme, at der burde være plads til mange flere......

JA, jeg bor i Sæby, og det er jeg glad for, for der ligger i vores lille by hele 4 rigtigt gode restauranter som hver i sær har deres styrker.

Den ene af dem er som sagt Jensen´s, som bl.a. servere fisk, og det kan de finde ud af, deres buffé er uovertruffen, den er så velassorteret og veltilberedt at man sjældent finder bedre fisk.

De spænder meget vidt i deres udvalg, og der er altid noget nyt på menuen næste gang man kommer dér, og det er altid spændende at se hvad det er.

De har også en ala carte menu, som jeg har set mange få fra, og skal lige love for at det er nogle flotte stjerneskud som de servere.

Men der er også ting de kan gøre bedre........ fiskesuppen er næsten altid fisket tom, men det tror pokker når den er så god, men siger man det lige til en tjener, så bliver der fyldt op.... men bedre kontrol vil være at foretrække så man ikke behøver dette. I det hele taget bedre kontrol med hvad der er, og hvad der SKAL være (bestik, tallerkener og brød.

Det er træls at man ikke kan sidde så længe som man vil, men omvendt gør de jo altid opmærksom på det, når man bestiller bord, (hvad man altid bør gøre) - og igen, hvis man vælger den sene booking, mener jeg man kan sidde så længe man vil, altså til de lukker :)

Jeg giver ikke fuldt hus på stjerner, men trækker kun en stjerne fra, hvad skyldes deres fortovs restaurant, den trækker ned.... Kolde slatne fritter, mangel på salt ved bordene, skæve stole og vakkelvorne borde, og en pokkers til råben fra serveringen det trækker alt sammen en stjerne fra det samlede resultat.

Nærmest smidt ud.... hos Jensens fiskerestaurant i Sæby, fordi de havde lavet en fejl....

Har prøvet Jensens fiskerestaurant i Sæby flere gange i årenes løb, fantastisk dejlig mad og et stort udvalg, hyggelig omgivelse, fin udsigt, men pladsen er trang og der bliver meget varmt. Har derefter valgt at prøve en anden fiskerestaurant, som vi har holdt os til i de senere år.
I går skulle vi så efter studentersammenkomst, have noget at spise sammen med familie og venner og ringede til Jensens for at prøve den igen og for at booke et bord, som vi ved kan være svært, (man skal ringe i meget god tid, nogen gange 1 uge i forvejen) Først blev der sagt at vi først kunne få bord kl. 19.30 og jeg valgte at sige, at så fandt vi et andet sted, da det blev for sent. Så kunne manden jeg talte med pludselig godt finde et bord og spurgte om hvornår vi kunne være der, jeg sagde kl. 17.30 og det kunne så godt lade sig gøre. Vi kom til aftalt tid og skal lige understrege, at vi købte for 1450 kr. Fiskebuffeten og hvidvin samt div vand og cola. Jeg ved ikke hvor længe vi havde siddet, men alle havde været oppe et par gange og tage mad, men var ikke færdige, og jeg gik ind for at bestille en cola mere til et af børnene, da samme mand spurgte om hvornår vi kunne være færdige. Jeg gloede noget og manden sagde at de manglede bordet til nogle gæster og de havde lavet en fejl. Jeg fortalte at jeg ikke lige vidste hvornår vi var færdige, han tillod sig den frækhed at sende trutmund og kys afsted i luften som et please, vil i ikke nok skynde jer agtigt. Vi nåede kun at drikke den halve vin. Vi brokkede os til servetricen, og forklarede at deres fejl ikke skulle gå ud over os og dette kunne hun godt forstå og tilbød kaffe som plaster på såret, vi nærmest kylede kaffen ned og betalte og gik vores vej. Vi sætter aldrig vores ben på Jensens mere, ALDRIG, vores penge er lige så gode som andres, og jeg vil ikke behandles på denne måde når jeg lægger 1450 kr, heller ikke om jeg så kun havde lagt 200 kr, kunder er kunder og har man plads , så har man plads og skal behandles ordentligt. Jeg påpegede i øvrigt at de godt kunne have givet os halvdelen tilbage for vinene, da sagde servetricen, at det skulle vi jo så have sagt, i stedet for at få kaffe, vor herre bevares, som om kaffe til 3 pers.alene kan gøre skade mild. De mistede kunder der, vores gæster var meget utilfredse. Aldrig mere, føler virkelig ikke jeg har fået noget for mine penge. Manden kunne ikke engang sige undskyld eller se os i øjnene da vi gik, Vi holder os fremover til vores favoritsted, som ligger i nærheden.

Ok udvalg

Udvalget er ok med mange spændende salater.

Normalt kan man få bord uden bestilling men der kan være mange mennesker på restauranten og med den knappe plads bliver køen lang - meget lang.

Det bliver til tre stjerner da prisen for fiskebuffeten er for dyr i forhold nabo restauranten, som har større udvalg og hyggeligere lokaler.

Dette gælder restauranten i Sæby.

Den i Kerteminde :o)

Mums for en lækker fiskebuffet! Se og kom derhen! Til prisen får man endda endnu mere :o)

Is Jensensfiskerestaurant your company?

jensensfiskerestaurant.dk Details

Visit Jensensfiskerestaurant