JetCarrier.com reviews

JetCarrier.com reviews

6.1

Min pakke blev væk

Har nu ventet 45 dage på min pakke.
Jetcarrier Meddeler at de har smidt den væk!
Jeg vil på det kraftigste ikke anbefale at bruge dette firma..

Skrev på deres Facebook side at min pakke var blevet væk
Kan se at dette er blevet cencureret væk og jeg ingen mulighed har for at følge op på denne historie på deres facebook side. Så firmaet er utroværdig og prøver at skjule fakta.

Kontaktede deres support med High priority, det tog dem 10 dage at svare.

Pakken som er blevet væk erstattes med 75 kr. varen kostede 390 kr så jeg har et tab på kr. 315 kr på at bruge dette firma. skal vel fortælle at det var en julegave til min søn som aldrig kom frem.

Da jetcarrier blev gjort opmerksom på at de ikke erstattede min pakke skrev de følgende til mig:
Citat jetcarrier "Hej, det er direkte feil det du skriver på trustpilot, du er tilbudt erstatning og erstatningen er iht. lovverket. Norske, svenske og danske transportører bruker det samme regelverk og alt er iht. dansk lovgivning på området. Jeg må be deg fjerne ditt innlegg omgående eller vise til et regelverk som gir deg mehold på annet vis"

Har rettet min tekst
Ja, jeg får "erstatning" 75 kr. for en vare der koster 390 kr. altså en udgift for mig på 315 kr. for ingenting.
"Erstatningen" + forsendelse vil de så overføre til min konto i banken. Jeg ønsker ikke at udlevere mit konto nummer til et firma der ikke kan tage vare på min pakke, så hvordan skal de så kunne tage vare på mit konto nummer. Jeg har bedt dem sende en check, De har så tilbudt at jeg kan komme og hente dem!

06-02-2013
Jetcarrier har endnu ikke udbetalt erstatning, de lader bare som ingenting i 3 uger! de kan åbenbart ikke sende en check som et hvert andet anstændigt firma, men tilbyder mig at jeg komme og hente pengene på et aftalt tidspunkt. Det er da kundeservice! Jeg kan tage bilen og køre 514 km for at hente pengene og 514 km for at komme hjem igen. Flot JetCarrier.

Som svar på Jetcarriers kommentar:
Alle der levere fejl fri service bliver ikke nævnt af mig på trustpilot, da jeg betragter god service som en selvfølge. Hvis noget går galt og det bliver løst efter bogen skriver jeg på trustpilot og nævner det gode forhold. Dette kan man jo ikke sige at Jetcarrier lever op til. Eftersom at jeg må åbne en paypal konto for at få mine penge udbetalt, penge som retsmæssigt er mine som Jetcarrier ikke vil udbetale på en check, som et hvert andet selskab ville have gjort.

Nu har jeg så oprettet en Paypal konto og sendt dette firma min kontaktmail, så må vi se hvor lang tid der går før jeg får pengene. Det ser ikke umuddelbart ud til de vil have dette ud af verdenen da betalingen ikke kom prompte..

For at få udbetalt erstatning fra Jetcarrier, må man rette sig efter deres krav. dette firma mangler fuldstændig sansen for kundeservice.
kan absolut ikke anbefales

Visit JetCarrier.com