Jettetarp reviews

Jettetarp reviews

7.4

Webshop med skønne varer

Jeg har handlet hos Jette Tarp (shoesnmoreshop.dk) flere gange, og har netop modtaget mine nye Billi Bi sandaler. Webshoppen har mange skønne varer og tilmed nogle gode tilbud. I forbindelse med mit seneste køb (et par sandaler der skal bruges som brudesko), var jeg i tvivl om størrelsen, og forretningen tilbød at sætte en størrelse tilside, hvis dem jeg bestilte var forkerte.
Bestilte skoene tirsdag og modtog dem fredag, tak for handlen :-)

Is Jettetarp your company?

Visit Jettetarp