Jettime reviews

Jettime reviews

7.5

Glædelig overraskelse !

Jeg har lidt svært ved at flyve, og var af samme grund meget bekymret inden min flyvetur til La Santa, sidste uge af August, da jeg havde læst de foregående bedømmelser, som var ret negative.
Jeg blev meget positivt overrasket.
Jeg fik det sæde, ud og retur, som jeg havde bestilt, og det er det vigtigste for mig.
Sikkerheden var i top, informationerne i luften i top.
Der var rent.
Morgenmaden på flyveturen ud var over gennemsnittet, og frokosten på vej retur var ok.
Personalet venlige og hjælpsomme.
Faktisk er det et af de bedste selskaber, som jeg har fløjet med.
Flyver gerne med dem igen.

Behagelig flytur

Da jeg læste anmeldelserne af Jet Time inden afrejse, blev jeg mildest talt helt skræmt. Men da jeg selv satte mine egne ben ombord på et Jet Time fly mod Fuerteventura, fik jeg modbevist alle mine fordomme. Da vi trådte ind i flyveren stod en stewardesse klar med gratis toblerone chokolade til alle inden afgang, desuden var personalet meget servicemindede og super venlige. På turen ud fik vi ovenikøbet en gratis kanelsnegl, sikke en fantastisk service! :) Under turen fortalte piloten en del omkring flyvehøjde, hvad han foretog sig i luften, hvorfor flyede larmede ved landing osv. Jeg var rigtig glad for al den information, da jeg er meget flyskræk. Men det fik denne virksomhed virkelig kurreret! :) Havde en super dejlig oplevelse med Jet Time og rejser gerne med dem igen.

Rigtig godt selskab

Vi fløj til Gran Canaria med Jettime 24.07.13 og hjem 07.08.13 og det var 2 rigtig gode ture.

Personalet var venligt og effektivt, og piloterne informerede rigtig godt om nogle af de steder vi fløj henover, det har jeg ikke oplevet før. Vi fik også lidt facts om flyvehøjde. benzinforbrug osv., meget interessant.

Da vi steg om bord blev vi tilbudt et lille stykke chokolade hver, og på udturen var der også en gratis lun kage.

På hjemturen sad vi bag et sæde, hvor ryggen ikke kunne låses, og det resulterede i et par ømme knæ hos min datter, da hun fik hamret sædet ind i knæene mange gange. Sådan noget er ikke i orden, det var bare heldigt at hendes cola ikke røg ud over hende.

Alt i alt en rigtig god oplevelse, vi rejser gerne med Jettime en anden gang. Den sidste stjerne mangler pga. sædet som var i stykker.

Super selskab

Jeg elsker Jettime. Selv om deres fly er små så er det et fantastisk personale der er ombord. Jeg har aldrig nogensinde oplevet noget surt personale og de giver sig tid til at snakke med passagerene hvis der er spørgsmål/problemer.
Jeg kan kun anbefale Jettime til andre :)

Jeg fløj fra Billund til Rhodos

Lørdag den 2 juni klokken 18 sammen med min mand, som er bange for at flyve, hvilket vi informerede stewarden om. Og han var FANTASTISK, han kom ned til os flere gange, forklarede og fortalte, nu ville der komme noget turbulens, og det ville vare så længe, og det var fordi. Han gjorde det rigtig trygt og behageligt. Da vi var landet, kom vi ud og snakkede med piloterne, og de sagde også bare alle de rigtige ting! Det er lige ved at de ting de sagde, kurrede den flyskræk, eller der er selvfølgelig en smule, men det er bestemt ikke så slemt som det var inden vi fløj med jettime.

husk faldskærm ..

totalt udslidte fly, forsinkelse både på ud og hjemturen pga tekniske problemer.
venligt personale, der dog er en evighed om at servere maden + der kun var brød til 2/3 af passagerne, der så blev spist af med knækbrød.. alt i mens piloten ævler løs i timevis om økologisk boller der er hånd lavet af en italiensk bager..
Priser for små filmskærme er helt i hampen..
sæderne er så slidte at man får ekstremt ondt i røven, rent ud sagt, efter 15 minutter..
Lidt synd, og der skal nye fly til før jeg flyver med dem igen.

Fantastisk

Nu har min far og jeg fløjet på ferie med jettime 3 gange. Det er det bedste flyveselskab jeg nogensinde har fløjet med. Fantastisk personale, fantastisk mad og fantastisk behandling. Og til jer der er sure over at de har ældre fly, ta' jer dog sammen, de fly fejler ikke noget. Kun ros til dejlige jettime, og hver gang jeg skal på ferie så kigger jeg altid efter om det er jettime der flyver, hvis ikke så finder jeg en anden rejse hvor de flyver.

tør ikke flyve med dem igen

Fly er 100% nedslidte og jeg ville ikke sætte mine ben i en 337-300 med 22 år på dagen.

Godt begge gang

Vi har fløjet med Jettime to gange nu, og der er intet negativt at sige om det.
Første gang var jeg meget nervøs for at flyve, men en steward kom ned til min plads, og fortalte mig om hvad der sker i luften, hvorfor flyet nogen gange ryster osv. Følte mig virkelig godt behandlet.
Piloten fortalte ofte hvor langt vi var kommet til, hvor der kunne være turbolens osv.
Maden om bord var faktisk rigtig god af flymad at være, så alt i alt har vi kun haft gode oplevelser med dem.

God oplevelse!

Turen tur/retur til Cypern var en meget positiv oplevelse. Personalet var utrolig venlige og hjælpsomme, maden var helt fin og øko - det var ikke noget at sætte en finger på, udover at flyene var af ældre dato og derfor ikke havde skærme til at vise film. Der kunne dog købes bærebare dvdafspillere med flere nye film, spil m.m. på. Alt i alt en super god tur med Jettime!

God Service

Meget venligt og service minded kabinepersonale, og højt informations niveau fra cockpittet. Ok mad. Drikkevarer lidt dyre. Ok sæder af den nye recaro type.
Største minus er at flyene er af ældre dato, og derved mangler underholdning, skærme og velfungerende toiletter.

Men til korte charterture kan selskabet anbefales.

En flok amatører

Netop hjemkommet fra Santorini tirsdag og nu fredag stadig uden begge vore kufferter kan vi sige, at Jettime har været under al kritik. Der er et dejligt personale og god mad, men at flyve fra Santorini uden 2/3 af de rejsendes kufferter - officielt fordi flyet var for tungt til at lette er amatøragtig. Hvad troede de? At folk rejser til Santorini i en uge eller 14 dage uden bagage. Og det var vel at mærke ikke lavpris, men en købt og betalt charterrejse.

Det væste er at alle vasker hænder. Handlingsfirmaet henviste til Jettime, hvor det er komplet umuligt at komme igennem. Man bliver bare sendt rundt i en telefonlabyrint. Det tror pokker, hvis alle har fået den samme dårlige behandling som os.

Dårlig komfort

Sæderne er elendige.
Jeg lejede 2 små fjernsyn med spil osv til børnene, men det var en rigtig dårlig kvalitet.
De blev ved med at gå istå eller dø når børnene forsøgte at spille spil.
De udleverede hovedtelefoner var så dårlige at det stort set var umuligt at høre noget.
Udover det købte jeg 2 kameraer til brug under vandet til 99 kr pr stk.
Det kina skrammel virkede slet ikke. På hjemturen klagede jeg over disse, hvilket de ikke kunne hjælpe mig med.
Tror nok jeg kigger efter et andet fly selskab næste gang.

Sympatisk grundtanke men udslidte fly

En venlig og jovial velkomst til flyet fra kabinepersonalet.
God information trods let forsinkelse fra "kaptajn Brinckmeier" - mange informationer fra cockpit på hele flyvningen helt i tråd med den joviale og folkelige linje.

Maden der blev serveret levede "ok" op til sin præsentation, men de mange fine referancer til trods, var der stadig tale om leverpostej med saltkød - to tykke rødløgsringe, en lille medisterpølse og to skiver spegepølse. Til slut en lidt stærk ost med en god bolle. Ingen nytænkning, men hvorfor også lave om på hvad der fungerer. Det er dog altid rart at vide at kødet er fra en økologisk slagter, bollerne fra en italiensk bager og smøret fra et lille økologisk mejeri.

Priserne på drikkevare ombord er skruet så højt op som det kan tillades. Har netop fløjet med et andet charterselskab og hos Jettime var priserne altså en 15-20 % dyrere. Det kan måske nok mærkes for en børnefamilie.

Underholdningen ombord bestod af madserveringen, drikkevaresalg og salg af lidt toldfrit fra salgsvognen. Det eneste øvrige element var da et kort fra cockpittet med flyvehøjde, rute og hastighed kom gennem kabinen. Det er et charmerende element, men kan altså ikke opveje manglen på underholdning i form af videoskærme med information om rejsetid og ankomst eller reel underholdning med film.

Vores flyvetid var tre timer, og hertil gik det fint uden videoskærme og underholdning - men på en rejse til eks. De Canariske Øer eller Egypten må tiden blive uudholdelig lang.

Jettime har fundet en niche og udfyldt et hul der mangler med god og venlig service uden tanke på lavpris - så skriver de selv. Det er måske også rigtigt, men efter at have fløjet med TUIfly - startour-koncernens eget selskab - kan jeg ikke rigtigt se hvad der adskiller Jettime fra eksempelvis dette selskab. Betjeningen ombord på TUIfly er også venlig, der kommer også information fra cockpit samt fra videoskærme, maden halter måske lidt efter, men til gengæld er drikkevarerne billigere. Og så er flyene helt nye. Nye rene toiletter, der ikke stinker af festival, lys kabine med bedre stole, videounderholdning og en rarere fornemmelse.

Det der i mine øjne adskiller Jettime fra de øvrige selskaber er den "gratis" chokolade til kaffen og inden landingen samt en lidt mere folkelig stemning. Der er grænser for hvad smil og velmenenhed kan kompensere for i komfort og tryghed ved et nyt fly.

Det må være tid at udskifte de gamle 737-300 (fra slutfirserne) til mere tidssvarende modeller med lysere kabiner, mere indbydende toiletter og underholdning omhttp://www.trustpilot.dk/popups/Evaluate?DID=880910# bord.

Fin service, men benpladsen..

Det er gode velholdte fly med venlig service, fine lædersæder, men det hjælper altså bare ingenting når man propper så mange sæder i et fly at ens knæ støder ind i stoleryggen selvom man er middel af højde.
Jeg ville overleve en tur til på 3 timer, men det må være et levende helvede til de Kanariske øer eller Ægypten.

Der skete en fejl - Men Super Service

Vi har netop været på ferie, hvor vi fløj med Jettime. Før turen havde vi bestilt toldfrie varer og betalt disse med Dankort. Desværre var der sket en fejl, så kabinepersonalet i flyet kunne ikke se, at vi havde betalt. Vi blev derfor opkrævet beløbet endnu engang. Vi betalte, da vi ikke var helt sikre på om vi havde lavet en fejl. Kabinepersonalet lavede en rapport over det, som de sendte til selskabet.

Da vi kom hjem, havde Jettime allerede fundet ud af, at vi havde betalt dobbelt og beløbet var allerede tilbageført til vores konto.

Så det var jo en god oplevelse at komme hjem til, når jeg havde frygtet en masse bøvl og besvær for at få pengene retur.

At der sker fejl, kan jo ikke undgås. Men når de så bliver rettet så flot, gør det jo knapt så meget :-)

Is Jettime your company?

Visit Jettime